Gootti.net

Steampunk

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.07.2010 11:20
Käväisin tuossa pari viikkoa sitten Helsingin Morticiassa pitkästä aikaa. Sinne oli ilmestynyt muutamia steampunk-rytkyjä. \o/
Okei, kyseiset rytkyt eivät iskeneet minuun liiallisen pitsin vuoksi. Ilman pitsihörhelöitä olisin varmasti välittömästi tuhlannut kaikki rahani niihin. Olisivat nimittäin ilman kermakakkuefektiä olleet oikein päheän näköisiä. Ruskeaa nahkaa, mustaa kangasta ja hammasrattaita. Ja sitten sitä riivatun pitsiä.

Kuuntelin tuossa Abney Parkia ensimmäisen kerran. Valitettavasti Spotifyista löytyi vain The One biisi, joka oli... No. Mitäänsanomaton ja varsin tylsä. Pitänee noita muitakin bändejä katsella, joskos vaikka iskisi enemmän.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 16.07.2010 21:44
Abney Parkin maispeissiä kannattaa seurata...siellä vaihtuu biisit aina silloin tällöin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.07.2010 22:37

Lainaus: Giffirt

Käväisin tuossa pari viikkoa sitten Helsingin Morticiassa pitkästä aikaa. Sinne oli ilmestynyt muutamia steampunk-rytkyjä.

Ovathan ne ihan ok, mutta pitsiä on tosiaan liikaa, samoin hintaa, ja laatu on huonoa. Itse saa luultavasti tehtyä paljon kestävämmät ja näyttävämmät asut jo muutamalla kirpparilöydöllä.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.07.2010 12:15
Käväisin tässä Ropeconissa ja siellä näkyi steampunk todella aktiivisesti edustettuna. Muutamat asukokonaisuudet olivat... No. Eivät hienoja. Ihan liikaa tungettu samaan asuun ja koko homma meni monimutkaiseksi mössöksi. Vaan olipa joukossa kaikeksi onneksi muutama todella tyylikäs asukin. Myös Kaubamajassa oli myynnissä aiempia vuosia enemmän steampunk-tavaraa. Saas nähdä onko tämä vain ohimenevä juttu, vai jääkö steampunk kenties pidemmäksikin aikaa maisemiin. Arjessahan tuota ei näe juuri lainkaan, mutta tuppaavat uudet ilmiöt muutenkin usein aloittavan nimenoman tapahtumista, jonne ihmiset jaksavat laittautua hieman enemmän.

Lainaus: Iiriva

Ovathan ne ihan ok, mutta pitsiä on tosiaan liikaa, samoin hintaa, ja laatu on huonoa. Itse saa luultavasti tehtyä paljon kestävämmät ja näyttävämmät asut jo muutamalla kirpparilöydöllä.

Joo, kirpparit kunniaan. Itse olen metsästänyt paljon vanhoja kelloja, mutta alkaa näkyä niitä surullisen vähän. Niistä saisi varsin kivoja hammasrattaita vähän kaivelemalla, mutta nykyisin niitä ei enää löydä kauhean helpolla.
Kirjoittanut: Pointblank (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.07.2010 13:14

Lainaus: Giffirt

Joo, kirpparit kunniaan. Itse olen metsästänyt paljon vanhoja kelloja, mutta alkaa näkyä niitä surullisen vähän. Niistä saisi varsin kivoja hammasrattaita vähän kaivelemalla, mutta nykyisin niitä ei enää löydä kauhean helpolla.

Ei liity aiheeseen mutta näin kelloseppänä on pakko sanoa, että älkää nyt hyvänen aika metsästäkö vanhoja kelloja ja sitten pistäkö niitä päreiksi, että saatte kivoja hammaspyöriä:S
Hyvänen aika sentään mikä kauhukuva!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 28.10.2010 11:51
Kuinka moni on spotannut IS:n Steampunk jutun. Kauniita asuja, ei siinä, mutta ainakaan minä en löytänyt kaikista sitä steampunkkia.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.10.2010 12:18

Lainaus: BronzeRain

Kauniita asuja, ei siinä, mutta ainakaan minä en löytänyt kaikista sitä steampunkkia.

Ei noissa kyllä ole mitään steampunkkia sen paremmin kuin randomeissa rattaissa, silintereissä ja goggleissakaan. Hohhoijaa...
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 28.10.2010 17:53
Juu, oli aika hirvityksiä nuo asut. Azopin kanssa kauhisteltiin kilpaa... En ymmärrä kenen mielestä nuo asut ovat muka steampunktyylisiä? Yksi asukokonaisuus oli jees, mutta sekin oli aika goottikokonaisuus ilman steamia.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit