Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

X-tra-X

Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.04.2010 15:27
Kävin tuolla paikan päällä Berliinissä ja olin pyörtyä kun näin tuotteiden hinnat. Ei ainakaan yhtään halvempaa kuin Suomessa. Olin varannut ostoksiin 400e ja ostin yhdet 20e maksaneet hotpantsit .
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: emanon
  • Lähetetty: 06.04.2010 20:04
Toi tulee kyllä aina yllätyksenä. Sitä vaan kuvittelee, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella, mutta totuus on, että Suomesta esim. Morticiasta saa ihan samaa kamaa kuin mitä useimmista ulkomaan kaupoista ja hinnoissakaan ei ole oikeastaan eroa muuta kuin silloin, kun jotain sattuu olemaan alennusmyynnissä.

Ja kun tähän aiheeseen nyt tuli vastattua ja tästä tuli uusin viesti, niin mainitaan nyt vielä sadatta kertaa: Älkää tilatko X-tralta mitään. Eivät tunnu osaavan hoitaa nettikauppaansa kunnialla.
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.04.2010 15:56

Lainaus: emanon

Toi tulee kyllä aina yllätyksenä. Sitä vaan kuvittelee, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella, ...

Ja kun tähän aiheeseen nyt tuli vastattua ja tästä tuli uusin viesti, niin mainitaan nyt vielä sadatta kertaa: Älkää tilatko X-tralta mitään. Eivät tunnu osaavan hoitaa nettikauppaansa kunnialla.

Joo, eipä siellä ulkomailla ole muuta erikoisempaa, että ehkä ehkä samaa kokoa löytyy enemmän kuin se yksi kappale. Mutta, kop kop, X-tralta olen saanut postitse aina sen mitä olen halunnut, mutta tiedän *koputtaa yhä edelleen puuta* , että olen ollut ilmeisesti aika onnekas tässä asiassa
Kirjoittanut: curse (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: curse
  • Lähetetty: 03.10.2010 22:47

Lainaus: Ms. Cyanide

jos new rockin kenkiä haluaa, suosittelen tilaamaan suoraan espanjasta tehtaalta

OK
Kirjoittanut: Hypop (Jäsen)
  • • Muokkasi: Hypop
  • Lähetetty: 07.08.2011 01:41
noniii pistin nyt tossa pari päivää sitte tilauksen tulee ja nyt tajusin alkaa lukee näitä... voeee hitto D
kommenttien perusteella en olisikaan tilannu mitää mut saanyt nähdä tuleeko tuotteita vai alanko vonkaan rahoja takas
Kirjoittanut: Cassandra (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2011 16:34
Olen tilannut nyt neljä kertaa x-tra-xilta ja aina on kamat tulleet perille muutaman viikon kuluessa. Yhdellä kerralla tilauksesta puuttuivat alennuksessa olleet housut, olivat ilmeisesti loppuneet varastosta ja rahat oli palautettu tilille. Jokaisella kerralla on tullu oikeat koot ja tuotteet. Ainoa huono puoli on se ,että joutuu itse maksamaan postarit, jos haluaa palauttaa jotakin, mutta niinhän se taitaa olla kaikissa ulkomaan kaupoissa. Joten eipä minulla ainakaan ole mitään valitettavaa kyseisestä puljusta.
Kirjoittanut: Desternia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.08.2011 20:53

Lainaus: Cassandra

Olen tilannut nyt neljä kertaa x-tra-xilta ja aina on kamat tulleet perille muutaman viikon kuluessa. Yhdellä kerralla tilauksesta puuttuivat alennuksessa olleet housut, olivat ilmeisesti loppuneet varastosta ja rahat oli palautettu tilille. Jokaisella kerralla on tullu oikeat koot ja tuotteet. Ainoa huono puoli on se ,että joutuu itse maksamaan postarit, jos haluaa palauttaa jotakin, mutta niinhän se taitaa olla kaikissa ulkomaan kaupoissa. Joten eipä minulla ainakaan ole mitään valitettavaa kyseisestä puljusta.

Itsekin olen muutamaan otteeseen tilannut ja aina on kaikki tulleet ja oikeaa kokoa vielä! Ihan joskus ehkä vuonna 2007 minulla oli hässäkkä yhden takkitilauksen kanssa, lopulta siitäkin sain peruttua tilauksen ja rahat takaisin. Ihmettelen aina, miten kyseinen lafka toimittaa osalle kaiken ja osalle sitten sekundaa.

Itse olen ollut tyytyväinen. Ja harmittaa juuri nuo postarit, jos palauttaa. Yleensä olen lykännyt ne huuto.netiin jos eivät olekaan miellyttänyt. vähän säästää ja saa takaisin.
Kirjoittanut: ixydor (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2013 23:42
On jokin vuosi tuohon viimeiseen viestiin ja mietiskelen onkohan tämä kauppa oikeasti luotettava. Mutta uskoisin että nyt vuosien varrella kaupan toiminta on parantunut ja voisin ihan luotettavasti tilata sieltä. Jos joku tietää jotain, olisin kiitollinen
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2013 18:26
Kävin paikan päällä Berliinissä eikä mukaan tullut mitään muita kuin yksi juliste. Kaikki naisten vaatteet olivat tosi pieniä, pari hametta siellä olisi ollut mutta kokoa XS, ja yllättävän paljon miesten vaatteita (niistäkin iso osa rumia, ja koot olivat tyyliin XL-3XL).
Netin kautta en ole tilaillut, mutten mitään äärimmäisen erikoista löytänyt nettikaupasta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit