Gootti.net

X-tra-X

Kirjoittanut: Morytania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Morytania
  • Lähetetty: 04.09.2008 19:34
Ei hitsi. Taitaa minulla noiden kauhutarinoiden perusteella mennä kaikki vähän mönkään. Aikomus olisi ollut ostaa n. viisi kappaletta röyhelökauluspaitoja ja yhdet housut, mutta plaah... Ei oikein tiedä mitään vertaista.
Pienempää stuffia kuitenkin olen tilannut, mutta enpä ole isompaa uskaltanut. Sekin oli vähän hidasta, mutta kylläpä ne tuli.
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2009 19:02
Haluisin kovasti tilata tuolta pari vaatekappaletta... Tuskin kukaan uskaltaa tilata kimpassa kanssani? Jos ensiksi juuri kyselisi sähköpostilla löytyykö haluamia tuotteita varastosta ja sitten tilaa.
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • • Muokkasi: Ms. Cyanide
  • Lähetetty: 07.04.2009 17:56
siis kyllä tutut on tilannu ja iha kivuttomasti saanut tilauksensa. ite en ole kokeillu, kerran olin jo tekees tilausta, mutta tuliki rahallinen este ja homma jäi...mutta jos kuitenki suurin osa menee päin peetä niin boikottiin tietenkin niin eivät ainakaa täältä saa rahojansa!
lisäksi; jos new rockin kenkiä haluaa, suosittelen tilaamaan suoraan espanjasta tehtaalta, valikoimissa sellaisia mitä ei muualla ole ja tilaus tulee n.viikossa kotiovelle fedexillä! ja tärkeää myös että ovat edullisemmat koska ei ole välikättä ottamassa osaansa!
vastaus tulee jos on kysyttävää ja mitään ongelmaa ei ole tullut! useemman kerran olen tilannut ja kohta tilaan taas!

osoitehan on: newrockstore.com ja siitä sitten alue eurooppa ( goes wihout saying...heh )
ps. just luin noilta sivuilta että 48h toimitus euroopassa ( working days)
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.04.2009 18:32
Lievä, ot: Meinasin saada New Rockin sivuilta viruksen, ettätuota... :/
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2009 09:50
ohhoh! enpä kyllä itse ole koskaan tollaseen törmännyt!
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.12.2009 16:28
Nuo vaatteethan on pirun kalliita tuolla! Jotkut hameet, joita saa backstreetilta yms. suomesta jollakin max. 50€ niin tuolla 70 O_o Mikähän siinäkin on...
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.12.2009 14:14

Lainaus: SirMarylee

Nuo vaatteethan on pirun kalliita tuolla! Jotkut hameet, joita saa backstreetilta yms. suomesta jollakin max. 50€ niin tuolla 70 O_o Mikähän siinäkin on...

Jos tilaavat niitä jonkun välikäden kautta? Tai tullin kanssa ongelmia, jos tilaavat pienempiä eriä.
Näin nopeasti ajatellen
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.12.2009 15:35

Lainaus: SirMarylee

Heitäppä joku esimerkki. Ainakin äijien vermeet on halvempia.
Kirjoittanut: Margheit (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.12.2009 20:10
Art.Nr.: 24438
Army Pants Endless Desert
comfortable pants with four side- pockets, snap fastener, adjustable leg width and back- pockets, waist XS: ca. 76 cm, S: ca. 81 cm, M: ca. 85 cm, L: ca. 89 cm, XL: ca. 93 cm, XXL: ca. 99 cm, cotton
Color: colorless
Size:
Quantity:
Price: 39,00 EURO

O_o aika kauhia hinta perus maastohousuista minusta, kun varusteleka heittää sen 25€ samoille housuille hintaa. Eli joissakin ihan tyhmissä tuotteissa oudon korkeita hintoja ja sitten taas korseteissa mm. ihan pilkkahintoja ._.
Muutenkin tuo tuon puljun hinnoittelu tuntuu jotenkin vähän ''oudolta'' eikä hinta aina edes johdu merkistä tai materiaalista vaan hinnat menee miten sattuu.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.04.2010 13:06
Njoo, mä olen odotellut yhtä paitaa ja poikaystävä yksiä housuja xtralta jo 9 viikkoa. Puolet tilauksesta tuli kyllä kuukaudessa, ja viikko sitten laitoin äkäistä mailia tönkköenglannillani ja kyselin loppu tilauksen perään. Kaveri justiinsa illanvietossa kertoi 2004 tilanneensa housut eikä niitä sitten koskaan tullut. Mutta no, sieltä onneksi tuli vastaus että tilattuja housuja ei oo varastossa ja saa vaihtaa tilausta jos ei halua odottaa kauempaa. Saa nähdä miten käy.

En kyllä tämän jälkeen enää ikinä tilaa mitään xtralta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit