Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä gootti-tyyli on ?

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.06.2007 16:33

Lainaus: M Chaosbreather

Niin, no jälleen kiitos kuin selvensit.

Eipä kestä. Mä vaan olen huomannut tuon totaalisen eroavaisuuden goottien aatemaailmoissa tässä vuosien mittaan, etten kykene näkemään mitään yhteneväisyyttä.

Kenties jossain estetiikan tulkinnassa gootit ovat ainakin osittain samoilla linjoilla, mutta sekin on melko tehokkaasti levinnyt joka suuntaan. Osa on romanttisilla linjoilla ja tyksii jotain vanhoja vaatteita, toiset flirttailee teknomaailman kanssa cyber-henkisten releiden kanssa, ja kolmannet taas luottaa 1980-luvulta peräisin olevaan (post)punk/deathrock -tyyliin.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.06.2007 00:29

Lainaus: Ximmo

Osa on romanttisilla linjoilla ja tyksii jotain vanhoja vaatteita, toiset flirttailee teknomaailman kanssa cyber-henkisten releiden kanssa, ja kolmannet taas luottaa 1980-luvulta peräisin olevaan (post)punk/deathrock -tyyliin.

ja minussa on ripaus kaikkea
Kirjoittanut: Shade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.06.2007 10:20
URL

Täällä muuten tämä paljonpuhuttu muuttumisleikki "gootiksi"
Kirjoittanut: Shade (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.06.2007 10:56
http://www.deviantart.com/deviation/55606457/?q=by %3Atrellia&qh=sort%3Atime+-in%3Ascraps

eniten kallistun tuohon suuntaan... ehkä olen sekoitus tuota ja kasia, seiskaa plus kutosta. Eh... Tuolta puuttuu ihan oma Shade-kategoria
Kirjoittanut: The_Lonely_Coyote (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.06.2007 11:30
Mun mielestä oot ihan oikeessa. Ei kaikki gootit kuuntele samanlaista musiikkia.
Kirjoittanut: BlackMetalNeito (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.06.2007 21:36
Hei miten teidän mielestä "cyber" pitää lausua?
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.06.2007 21:49

Lainaus: BlackMetalNeito

Hei miten teidän mielestä "cyber" pitää lausua?

Mie ainakin olen sanonut: nk. "Saiber", tai sitten ihan suomalaisittain "Kyber(i)".
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.06.2007 22:15

Lainaus: Lilith

"Saiber"

Mieki lausun sen noin. Jos toinen ei tajua niin sitten suomalaisittain
Kirjoittanut: VampireSoul (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.06.2007 02:12
Itsellä on juuri kesken Goth Chic kirja.. ihan mielenkiintonen..
Mutta 'gootteus' (se oikea) on niin laaja käsite ja siinä on niin monta eri 'lajia' ettei sitä yhessä postissa mitenkään voi kukaan selittää ja aina on joku eri mieltä..
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.06.2007 11:00
Shaden muuttumisleikki oli aika ... kiintoisa.(ihanat hiukset muuten tuolla "animehahmolla")
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit