Gootti.net

Muhkummat gootit

Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.10.2012 20:18
Olen täällä jo jokuseen kertaankin sanonut, etten ole olemukseltani kovin "gootinnäköinen" ihminen, mutta olen kai sitten viimein vuosien kypsynyt siihen pisteeseen, että goottityylinen pukeutuminen on alkanut ihan oikeasti kiinnostaa. Ongelmana nyt vähän olisi se, että olen, no, sanalla sanoen läski.

Sivustolla mainoksissa pyörivien saittien valikoimaa tarkasteltuani totean, että miesten vaatteissa valikoima näkyy olevan muutenkin kehno, ja vielä kehnompi isokokoiselle.

Tietenkin ihan hyvä homma olisi laihduttaa (ja olenkin laihtunut), mutta sitä ennen, pitääkö palkata ihan joku ompelija tekemään meikäläiselle kuteita, vai osaisiko joku neuvoa mistä löytyisi goottivaatteita isolle miehelle?

Ja miksei naisellekin, ajattelin etten omi tätä ketjua vaan tähän saa kaikki yli 36" (n. 91cm) vyötärön omistavat kirjoitella. Miksi 36 tuumaa? Koska ainakin useimmissa tsekkaamissani kaupoissa housukokovalikoima päättyy siihen. Olin myös katsovinani, ettei tällaista ketjua täällä vielä ollut.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.10.2012 20:25
itsekin olen isokokoinen mies, ja olen löytänyt hyviä vaatteita EMP:stä tilaamalla. Heiltä löytyy mm. housuja isoina kokoina. kannattaa käydä tsekkaamassa.
  • Lähetetty: 21.10.2012 20:28
Kiitoksia vinkistä, olen muutenkin ihan täysi ummikko "goottiliikkeiden" suhteen..... Tosin vasta nyt hokasin, että tuossa ylhäällähän on lista goottikaupoista.
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.10.2012 17:54
Mortician kaupoista on aika usein löytynyt sopivankokoisia vaatteita hiukan isommille ihmisille.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.10.2012 18:50

Lainaus: Neminess

Mortician kaupoista on aika usein löytynyt sopivankokoisia vaatteita hiukan isommille ihmisille.

Mielestäni Morticiassa ei kyllä ole oikein vaatteita isommille ihmisille. Tuntuu että jopa itselle on vaikea löytää sieltä vaatteita välistä ja olen kooltani noin M-L.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.10.2012 02:52
Noita vaatteita tuntuu tosiaan olevan enemmän normaalikokoisille tai hoikille. Riippuu jonkin verran vaatemerkistä. Lip Serviceä ei tunnu saavan missään vähänkään isommassa koossa, mutta esimerkiksi jotain Dead Threadsin housuja saa vielä siihen XXL-kokoon asti, joka lienee jotain 36-38". Minen nyt sitten tiedä minkätyyppisiä vaatteita olet etsimässä, mutta jos sellaiset leveälahkeiset remmi/reivihousut kiinnostaa, niin niitä saa jostain eBaystä johonkin 5XL-kokoon asti. Etsi esim. Ghastin tai AMOKin housuja.
  • • Muokkasi: Abigor
  • Lähetetty: 23.10.2012 17:08

Lainaus: emanon

Minen nyt sitten tiedä minkätyyppisiä vaatteita olet etsimässä,

En tiedä minäkään, että samassa veneessä ollaan!
No, en yritä mikään trvv-gootti ollakaan, eli valitsen varmaan sellaista mikä näyttää mukavalle ja omaan makuun hyvälle, nettikaupasta kun on hankala kokeilla miltä ne tuntuu.

Jälleen kerran kiitos kaunis vinkeistä.
Kirjoittanut: Shinigami (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.10.2012 06:38
Olen itsekkin hieman isokokoinen (tosin olin aiemmin isompi), oli yks masennus yrittää ostaa itselleni mitään goottiuden tyyliä edustavaa vaatetta. Sain monta vuotta tyytyä pelkkiin mustiin farkkuihin. Leather Heavenistä ostin itselleni ensimmäiset leveälahkeiset kettinki housut ja siellä noita kokoja on tuotteesta riippuen M-XXXL. Toinen asia että tulin juuri Tiistaina Sakasasta. Kaupat paljon isompia, valikoima laaja ja kokoja runsaasti. Sain sieltä tuotua kahdet housut ja paidan
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.10.2012 11:12
Itse olen tyttö ja pituutta löytyy. Muutenkin olen suurikokoinen, harteikas tai miten asian sitten esittäisikään, mutta mitenkään lihavaksi en itseäni kutsuisi ja siltikin on erittäin vaikeaa löytää vaatteita. Jos koko on muuten sopiva niin paidat ovat usein lyhyitä :/ Sama housuissa. Pitäisi kait olla sellainen 166cm ja 40 kiloa niin löytyisi vaatteita. Tämä sama pulma on 43 naisten goottikenkien löytämisessä...
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.10.2012 17:46

Lainaus: Embize

Lainaus: Neminess

Mielestäni Morticiassa ei kyllä ole oikein vaatteita isommille ihmisille. Tuntuu että jopa itselle on vaikea löytää sieltä vaatteita välistä ja olen kooltani noin M-L.

Voi olla, että Morticia on muuttanut kokojaan. Noin vuosi pari sitten pikkusiskolleni (joka on xxl-kokoa) löytyi sieltä vielä aika hyvin vaatteita. Toisaalta hän käyttää pitkiä hameita yms. "romanttisen gootin" vaatteita, joissa on yleensä säädettävät vyötärönauhat.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit