Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Muhkummat gootit

Kirjoittanut: Goth Nurse (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Goth Nurse
  • Lähetetty: 22.04.2013 19:14
Rinnanympärykseni on 135 cm ja vyötärö 120 cm joten olisi kiva tietää mistä tällainen soputelttaan mahtuva, silti muodokas ja naisen näköinen aito hevigootti itselleen esim takkeja visi löytää?? Kysyn vaan. Kuppikokoa on kertynyt E+ ja mahalöllö kertoo siitä että olen kantanut sisälläni rakastamaani lasta.

Rahaa ei ole teettää kun on jälkikasvun tarpeet edellä. Takkia minulla ei ole, paitti Varustelekan musta ameriikansotilastakki :p
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 24.04.2013 19:01
Ajattelin seuraavat 6 kk olla vähemmällä sapuskalla. Onneksi kesällä tulee liikuttua luontaisesti paljon, varsinkin pyöräillen.

Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.05.2013 02:17

Lainaus: Giffirt

En ymmärrä kun vähän väliä kuulee että ihmiset eivät löydä isoja kokoja mistään goottikaupoista, kun melkein kaikilla sivuilla kokotaulukot menevät varsin isoihin kokoihin asti.
Morticia ei ole ainut goottikauppa Suomessa. Internetissä on vaikka mitä, kotimaisillakin sivuilla.

Totta joo, mutta itselläni ainakin on monien vaatteiden kanssa se ongelma että on joo hieno, kokojakin on vaikka mihin asti, mutta kun ne naisten "XL":t usein on silti tosi ihonmyötäisiä ns. normikokoisellekin ihmiselle ja itse ainakin perustan enemmän semmoisista jotka antaa ihan vähän väliä ihon ja paidan väliin, kun nyt en tykkää niin esitellä makkaroitani. Plus joku hame jonka joskus sisko minulle blackgroupilta (muistaakseni) osti niin se oli kokoa XL ja päällä se tuntui samalta kuin perus M (tai ehkä juuri ja juuri L)
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.05.2013 12:41

Lainaus: Goth Nurse

Rinnanympärykseni on 135 cm ja vyötärö 120 cm joten olisi kiva tietää mistä tällainen soputelttaan mahtuva, silti muodokas ja naisen näköinen aito hevigootti itselleen esim takkeja visi löytää?? Kysyn vaan. Kuppikokoa on kertynyt E+ ja mahalöllö kertoo siitä että olen kantanut sisälläni rakastamaani lasta.

Miesten goottitakeissa on kivoja naiselle sopivia malleja?
  • Lähetetty: 28.10.2013 21:03
Minun menetelmän avulla saat kehosi haluamaan olla ihannepainoinen.
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.08.2014 16:38
Kertokaas joku, että mistä saa (huom!) naisten rannerenkaita/koruja jotka mahtuisivat miehen ranteeseen? Olen nykyään normaalipainoinen (188/n.80), ja mielestäni minulla ei edes ole järin paksut ranteet, kun käsivarret ovat muutenkin melkoiset rimpulat. Kädet on muutenkin mieheksi jokseenkin naisellista tyyppiä.

Tilasin H&M:ltä tuollaisia hopeanvärisiä M/L kokoisia ja venyvää mallia olevia, mutta puristavat mokomat vähän turhan paljon. Ebaystä pistin myös tilaukseen kaksi valkoista nahkaista monisäikeistä ranneketta ja pari teräksistä aukinaista rengasta, mutta tuskin ne mahtuvat. Nahkaisia nyt sentään pystyy venyttämään oikeaan kokoon. En vain haluaisi pitää pelkkiä nahkaisia. Etenkään niitä hirveitä mustia nahka/teräslaatta -virityksiä. Jotain sirompaa ja naisellisempaa hopeista rengasta ja ketjua pitäisi löytää. En kuitenkaan tarkoita sirolla sellaista millin paksuista rippiketjua.
Sehän tässä rassaa, että kaikki nettikaupat eivät kerro rannekorujen kokoja.

Kyllähän XL-kokoiset naisetkin koruja käyttävät, eli onhan niitä oltava jossain, eikö?
  • Lähetetty: 01.01.2016 14:08
Olen osallistunut 2 vuotta venäläisen TV-ohjelman "Olen laihduttamassa!" tekemiseen. Annoin neuvoja ym.
Katsokaa siellä, jos kiinnosta, videot. Jokaisen videon loppussa - kuva "ennen" ja "nyt".

http://www.ntv.ru/peredacha/Ya_hudeu/m46160/o32436 3

Pidän laihdutus-kurssit kotonani Turussa, pienessä ryhmässä, max. 7 ihmistä, ja teen sähköpostikonsultaatiota. Joissakin erikoistapauksissa otan asiakkaita vastaan kotonani.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit