Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.06.2007 18:09
Mun kynnet ja kädet yleensäkin on huonossa kunnossa. Töissä kun on koko ajan kiinni pahvissa, muovissa ja metallissa yms niin ei oikein ole kauniit tällä hetkellä
Kirjoittanut: Myy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.06.2007 18:35
omistan tekokynnet
Omat on syödyt ja revityt.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.06.2007 18:39

Lainaus: Myy

omistan tekokynnet

Mä en kyllä ikinä osais olla tekokynsillä O.o Tai sit oisin vaa kädet ylhääl "sry en voi tehä mitää, autatteko" Oisin siis ihan avuton varmaan. :P
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sharwynn
  • Lähetetty: 13.06.2007 18:23

Lainaus: Tuulentytar

kädet ylhääl "sry en voi tehä mitää, autatteko"

Minä yritin joskus muinoin livetä kotitöistä tuolla verukkeella ("no kun mulla on nämä kynnet"). Ei tepsinyt, ylläri
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.06.2007 20:41
Omistan huolella viilatut ja punaisella kynsilakalla lakatut miehekkäät kynnet
Kusetin. Jos nyt totta puhutaan niin minulla on brutaalisti revityt kynnet joita pitää vain todellinen örkki.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.06.2007 16:38
Mulla oli vastaikään punaiset kynnet, mut osa katkesi. Nyt on sitten lyhyet kynnet. Hyvässä kunnossa kylläkin, kynsinauhatkin siistitty.
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.06.2007 16:42
Mustat, keskipitkät kynnet. Omistaisin hyvin mielelläni pitkät ja teräviksi viilatut, vahvat kynnet, mutta katkeavat tai lohkeavat aina ennen hyvään mittaan pääsemistä Tekokynsiä voisin kyllä harkita
Kirjoittanut: harakka (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.06.2007 14:16
Välillä tekisi mieli hankkia sellaiset pitkät (ja tappavat 83) mustat kynnet kynsikoruineen päivineen, mutta valitettavasti se ei ole mahdollista, kun soitan pianoa. I n h o a n sitä, kun kynnet "kopisevat" koskettimiin... olen todella kateellinen kaverilleni, joka osaa soittaa pitkillä kynsillä, ilman turhia äänitehosteita. Joten nyt kynteni ovat vain lyhyet, pureksitut ja vasemman käden kynnet on lakattu mustiksi. (Laiskusu iski kesken lakkauksen, paha minä.) Huokaus.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.06.2007 14:33
Minkälaiset kynnet omistatte?

Omat ja syödyt. Tällä hetkellä niis on mustan lakan muisto.
Kirjoittanut: Shade (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.06.2007 19:54
Juuri sain nämä lakattua vihreäksi ja viilattua teräväksi. Peukalonkynsissä on mustat rastit Oikean käden kynsissä ei tosin ole mitään kehumista.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit