Gootti.net

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 25.07.2007 04:52

Lainaus: Divina

Minulla on aika pitkät kynnet, mutta ne vaan aina katkeilee aika useasti.

Oletko kokeillut laittaa sinne kynnen alimmaiseksi maalikerrokseksi vaikka jotain läpinäkyvää kynttä kovettavaa systeemiä? Lienee keksitty tököttejä tähänkin tarkoitukseen.
Kirjoittanut: Divina (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.07.2007 05:27

Lainaus: kuopassa

Oletko kokeillut laittaa sinne kynnen alimmaiseksi maalikerrokseksi vaikka jotain läpinäkyvää kynttä kovettavaa systeemiä?

Siis olenhan minä sitä laittanut, mutta kun ei sekään tunnu auttavan.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.07.2007 22:05

Lainaus: Divina

Lainaus: kuopassa

Oletko kokeillut laittaa sinne kynnen alimmaiseksi maalikerrokseksi vaikka jotain läpinäkyvää kynttä kovettavaa systeemiä?

Siis olenhan minä sitä laittanut, mutta kun ei sekään tunnu auttavan.

Ei se kauheasti ole auttanut minullakaan ainakaan tähän mennessä. Minulla on aina vain melko "pehmeät" kynnet, jotka katkeilevat ja liuskoittuvat helposti. Niitä on vaikeaa kasvattaa kovin pitkiksi.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.07.2007 00:59
Itsellä on aina piitkät kynnet Ja tällä hetkellä on limenvihreää ja mustaa kynsilakkaa.
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.07.2007 14:10
Lakkasin tossa pari päivää sitten pitkästä aikaa kynnet mustalla lakalla. En viilaile yhtään kynsiä. Yritän kasvattaa näitä ainakin vähän, paitsi vasemman käden kynsiä koska tulee vaikeuksia kitaransoittamisessa. Kynnet vaan meinaa välillä lohkeilla, kun söin sellaisia ihme tabletteja jotka vahvistaa kynsiä (ja hiuksia), ja en oo syöny niitä nyt pitkään aikaan.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.07.2007 00:44
Kehitin uuden kynsilakkayhdistelmän. Lakkasin kynnet ensin vahvistavalla aluslakalla, sitten laitoin violettia kynsilakkaa ja sen päälle vielä Stargazerin hopeista kimallelakkaa. Näyttää hienolta.
Kirjoittanut: Kryo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.08.2007 17:31
Mm, ah. Rakastan kynsiäni. Haluan, että ne kasvaisivat oikein pitkiksi, tarpeeksi pitkiksi minulle. Liian pitkien kynsien kanssa eläminen on kuitenkin hankalaa. Vetoketjut ja korut ovat vähän hankalia käsitellä jo nyt.

En leikkele kynsiäni, annan niiden kasvaa kasvamistaan. Välillä joku kynsi tökkää johonkin tai sitten löydän pienen halkeaman enkä edes tiedä mistä se on tullut. Silloin pistän paljon sitä kynnenkovettajaa siihen päälle. Vaikkei se auttaisikaan, niin ainakin helpottaa mieltä. Tuota ainetta laitan aina kynsiini kynsilakan alle.

Pikkuhalkeamat viilaan pois, jos niitä on ja viilaan kynteni kärjistä hieman terävimmiksi, v-kirjaimen kaltaisiksi.
Tällä hetkellä mulla on ärsyttävän epätasaiset kynnet. Pisin on lähes kaksi senttinen, ja lyhin tuskin puolta senttiä. Puhun siitä valkoisesta osasta. ... Olen tyytyväinen vasta sitten, kun kaikki kynteni ovat samanpituisia.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2007 20:34
kiva aihe kynnet x) mulla on ehdottomasti aina ollut pienestä asti pitkät kynnet... en viilaa niitä mitenkään erikoisesti joten ovat kulmikkaat mutta vähän aikaa sitten hoksasin viilata ne teräviksi. en selviä lyhyillä kynsillä, mitään ei saa avattua ja raavutettua pois.
väri on aina musta tai verenpunainen, tänään oudosti ovat melko perus punaiset mutta ihanan uhkaavat. kynsiä en leikkaa lyhyiksi kunnes kolme kynttä on lähtenyt x/ kynnet muuten vahvistui jostain syystä kun käyitin lakkaa paljon. ranskan manikyyri on ollut joskus, itse olen tehnyt teipin avulla. muuten en käy hoitajalla teen kynnet aina itse.
Kirjoittanut: MissSacrifice (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.08.2007 20:54
Kasvatan koko ajan pitkiä kynsiä. Pisin on kai 0,5cm pitkä ja en lakkaile toistaiseksi niitä, koska inhoan sitä lakan kuivumista. Lisäksi yksi kynsi taittui ja siten piti sitten viilata se järkevän näköiseksi. Byähhää!!!!
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.08.2007 18:14
Olen tähän jo vastannut, mutta "päivitän" kertomukseni, tällä hetkellä siis aika pitkät mustat, joissa jokaisessa pieni punainen ankh (kammottavan kauan kyllä kestää että saa lakatuksi tällaiset :/)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit