Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.09.2007 16:19

Lainaus: Iiriva

En tykkää tummista lakoista

Meikä tyttö painelee taas mustalla ja violetilla ja tummanpunaisella. Näkyä kynsien pitää.

Tällä kertaa ovat mustat.
Kirjoittanut: Pale (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.09.2007 17:12
Mulla on yleensä pitkät kynnet,mutta ne liuskottuu ja katkeilee helposti Yleensä lakkaan mustalla,mutta tällä hetkellä ovat punaiset
Kirjoittanut: Lathring (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Lathring
  • Lähetetty: 04.09.2007 17:49
Tällä hetkellä mulla on pitkät ja tummannpunaiset kynnet. Yksi masokistikaverini aina haluaa mun raapivan sen kättä verille O_______o Useimmiten lakkaan mustaksi tai juuri punaisiksi.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.09.2007 19:37
Elitisti törsäsi Lancomen tähtikuvioita tuottavaan kynsilakkaan. Hihiiii!
Kirjoittanut: Killer (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.09.2007 20:08
minulla on pitkät kynnet lakkailen niitä sillon kun ehdin sen väriseks kun vaatteetkin yleensä mustat
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 05.09.2007 14:19
mustat lyhyet kynnet...aina! tiuha kynsien leikkaaminen saattaa olla jäänne harrastuksestani, viulunsoitosta edelleenkin silloin tällöin soittelen omaksi iloksi...en enää niin aktiivisesti kuin ennen
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.09.2007 10:16
Viihdyn pitkissä kynsissä, vaikka aina jostain sormesta tuppaa kynsi lähtemään irti. Olen muutenkin suhteellisen laiska kynsieni suhteen, vaikka silloin tällöin viilailen rosoisia reunoja pois ja laitan aluslakkaa, joka edes hiukan estäisi katkeilua.
Kun taas on jokin festari, keikka, baari-ilta tms. meno, lakkaan kynteni huolella joko mustiksi, tummanvioletiksi tai tummanpunaisiksi.
Kirjoittanut: rokkirevolveri (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2007 15:58
mustat&valkoset kärjet.
Kirjoittanut: Kyumin (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2007 17:19
minulla on sellaiset kamalannäköset, tällä hetkellä(tiskaamisen vuoksi) tosi kuivat kädet. ja talliviikkokin niitä on rasittanu kivasti.. -.- tosi lyhyet kynnet, en jaksa lakata niitä ^__^"" enkä pure kynsiä.(*nykäisee sormet pois suusta*)
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2007 18:36
5 pitkää ja 5 lyhyttä violettia kynttä koristaa tällä hetkellä käsiä. Jotkut kynnet kasvaa hitaammin (tai ainakin tuntuu siltä) ja toiset katkeaa ollessaan täydessä pituudessaan. Turhauttavaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit