Gootti.net

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2009 21:46
Koska edellinen lakkaus meni pashaksi tiskatessa, laitoin tänään hilepinkki-mustat polkadotkynnet, ja vasemmassa etusormessa on glitteröity sydän. Ihq!!
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.02.2009 21:51
Minulla oli melkein puolen vuoden ajan rakennekynnet ja nyt otin ne pois. Tuskaa yrittää kasvattaa näitä, että koko kynsi olisi omaa eikä rakennekynsien tuhoamaan aluetta. Katkeilevat helposti eli ovat todella lyhyet nyt Pitää yrittää vain lakkailla ja odotella...
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2009 21:59
Arg, miulla ihan vaan nysäkynnet... Ei näille mitään kannata sen kummemmin tehdä kun töissä katkeilevat ja kuluvat kuitenkin...
Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.02.2009 18:42
Mulla on semmoset puol senttiä pitkät tervävät kynnet en tee mitää muuta niille ku leikkailen välillä ja terottelen.
Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: SuitcaseBaby
  • Lähetetty: 05.02.2009 10:15
Lyhyet.
Ei voi kasvattaa, kiipeilyharrastukseni ei onnistu pitkillä kynsillä...
Ei ne kyllä kamalasti kasvakaan, katkeavat helposti.
Lakata muista välillä, mutta olen laska poistamaan niitä.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2009 10:20
Liian lyhyet!
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kedira
  • Lähetetty: 18.02.2009 08:06
Vihdoin taas Graveyard Partyn tuhjen jälkeen pitkät ja kauniit kynnet! Hopaeksi maalatus, musta kukka vartalon puoleisessa reunassa, kukassa punainen keskusta ja kukan 'vartena' mustia pilkkuja jotka kaartuvat kynsinauhaa myötäillen alareunassa. kyllä nyt kelpaa mennä töihin taas! (muutamassa paikassa on jo traditiona että muksut tulee ihan ensin tarkistamaan, millaiseksi maalatut kynnet miulla on)

Lainaus: Piiskansiima

polkadotkynnet,

Selitä kiltti ystävä hyvä mitä tämä tarkoittaa?

Pian on muuten taas kesä ja aika lakata varpaidenkin kynsiä !
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.02.2009 18:54
Ostin huvikseni kokeeksi akryylikynnet ja laitoin tänään kun olen niin kyllästynyt omiin heikkoihin ja katkeileviin, joita ei saa millään kasvatettua. Ei nämä nyt ihan ammattilaislaatua ole, mutta ihan sievät ja välttävät, saa sitten nähdä kauanko pysyvät. Jotenkin hieman omituista kirjoittaa ja puuhastella kun ovat niin pitkät, omat kynnet harvemmin kasvavat tähän mittaan.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.02.2009 19:24
Rakennekynnet.. Tällä hetkellä mustat joissa kukkastarrat.. Mietin että pitäisikö ottaa pois, mutta sitten taas toisaalta Kanttisiksi tehtiin silloin, näyttävät minun mielestäni paremmilta kuin terävät. Ehkä seuraavaksi mustaa ja jotain glitteriä tms jutskaa ja pieniä koristejuttuja
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.02.2009 10:13
Tällä hetkellä mustat keskipitkät, joissa sweet 90's luvulta peräisin olevia hopeisia siirtokuvia (ruusuja). Kerrankin olen tyytyväinen kynsiini tosin etu- ja keskisormien kynnet ovat nyt mielestäni liian lyhyet, kun kutominen ja muu aktiviteetti ainaa katkoo niistä sormista Kynteni ovat muutenkin huonokuntoiset, aika usein lähtevät "liuskottumaan".
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit