Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.06.2009 21:35
^ Kyllä tuo Abigailin.. vinkki tosiaan toimii! Itse olen käyttänyt pikkuruista nenäliinan palaa (vain yksi kerros!) kynsiliiman kanssa. En suosittele pikaliimaa, onpi suurempaa myrkkyä, kuin kynsiliima. Kynnestä ei tule entisen veroista, mutta varovasti olemalla kestää. Lähinnä olen käyttänyt tätä keinoa silloin, kun kynsi on katkennut todella alhaalta, niin ettei sitä ole edes voinut leikata katkeamiskohdasta. Päälle vielä 2-3 kerrosta aluslakkaa ennen värillistä lakkaa, niin nenäliinan pala ei näy lakan alta. Olen fiksaillut katkenneita kynsiä tällä konstilla varmaan jo parikymmentä vuotta, ennen oli jopa myytävänä erillistä paperia tähän tarkoitukseen!
Kirjoittanut: projektix (Nimetön)
  • • Muokkasi: projektix
  • Lähetetty: 26.06.2009 22:05
Hei on minulla ollut ilmoituksia monissa lehdissäkin ,mutta ei kannata ilmoitella kustannus syistä.
tämä on rehellinen haku ! mitä nimimerkkiin tulee niin ajattelin ,että haluttu olisi jo käytössä joten lisäsin vain x-kirjaimen joku saattaa kuvitella muuta.
netti sivut on rakenteilla ja etsin rahoittajia lisää,jotta saadaan tulokset patentoitua ja suojattua näinkin onjo käynyt peli on alalla kovaa oppia ikä kaikki.
tiedän yhden kosmetiikka valmistajan joka hyödyntää tuotteessa minun testeissä havaittuja asioita-
annan tietoa niin s-postin kuin puhelimitse numerossa
multmation@luukku.com (syy luukunkäyttöön on pila ilmoituksien karsiminen joita aina tulee)
0400714663
Mikäli teillä on kysymyksiä kynsistä tai mieltä painavaa kestävyydestä tai rakenteesta ja eri hoito aineista tavoista pyydän osoittamaan s-postiin tai numeroon kaikkiin vastataan.
Jussi

.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.06.2009 08:36

Lainaus: Severana

En suosittele pikaliimaa, onpi suurempaa myrkkyä, kuin kynsiliima.

Itse asiassa havaitsin kynsiliiman ja Warhammer-figujen kokoamiseen käytettävän pikaliiman olevan täsmälleen samaa tavaraa. Warhammer-liimassa on hirveät varoitustekstit ja kehotukset käyttää suojavarusteita, kynsiliimaputelissa taas tuotetta kehotetaan tälläämään kynteen. Hmhm...
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.06.2009 00:33

Lainaus: Piiskansiima

Itse asiassa havaitsin kynsiliiman ja Warhammer-figujen kokoamiseen käytettävän pikaliiman olevan täsmälleen samaa tavaraa.

Oho, jopas on myrkkyä! En tiedä, mitä oma kynsiliimani sisältää, kun pullon ulkopuolelle tarttunut liima on syövyttänyt tekstin. Tuskin siis kovin hellävaraista ainetta tuokaan! Voin hyvin kuvitella, että tämäntyyppisissä liimoissa on pitkälti samoja vaikuttavia aineita. Toivottavasti kuitenkin hieman eri suhteessa, en tosiaan haluaisi laittaa kynsiini mitään kaikkein vahvimpia aineita. Joskus saattaa ihokin olla vähän rikki liimattavalta kohdalta, jos kynsi on revennyt oikein pahasti!
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.06.2009 12:16
Eilen ostin tekokynnet taas pitkästä aikaa. Onpas muuten vaikeeta löytää pitkiä kynsiä o.O Nyt kun vielä jaksaisi ne joku päivä laittaa, siitäkin tulee taas sellanen projekti, joka saa aikaan vaan ihmetyksen "Miks mä aina vaivaudun..."
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.06.2009 17:12
Joops, elikkä 16 pitkää vuotta elämästäni revin kynsiäni niin, että ne olivat aivan kaamean näköiset ja todella kipeät, kun ei ollut kynttä suojaamassa.
Aluksi ostin tekokynnet, mutta eihän siitä mitään tullut. Laitan laukun olalle. Naps. Rimpautan ovikelloa. Naps. Ja siitähän tuli aina kamala angsti kun jostain kynnestä puuttui tekokynsi.
Sitten päätin uhrata rahojani (ja äitini) ja halusin rakennekynnet. Kynsien lyhyyden takia jouduin ensin otattamaan geelauksen, jotta kynsi saisi kasvaa rauhassa.
Kun ne olivat tarpeeksi pitkät, sain rakennekynnet.
Mutta ei se ollut helppoa. Menin nimeltämainitsemattomaan yritykseen ja otin kynnet. Vajaa viikko ja osa kynsistä puuttui ja mitään väkivaltaista en niillä harjoittanut. Kun yksi sormi saatiin korjattua, seuraavana päivänä irtosi toinen.
Totesin että joko tekijältä puuttuu ammattitaitoa tai aineet ovat huonot ja peruin huollon tekstarilla joka olisi ollut seuraavana päivänä. Ilmoitin asiasta about klo 11.00 ja aikani olisi ollut seuraavana päivänä klo. 16.00. Hänpä soitti ja rupesi yllättäen vaatimaan huoltomaksua, vaikken tulisi. Koska olin koulussa äiti soitti ja keskusteli vielä kyseisen naisen kanssa. Perussääntöhän kuuluu että vuorokautta ennen pitäisi perua ja senhän minä tein. Nainen vänkkäsi, että ei kun edellispäivänä ja kehtasi valehdella että oli yrittänyt sopia kanssani uutta aikaa! Äiti heitti hänelle että lähetä lasku niin keskustellaa kuluttajaneuvojan kanssa. Ei laskua tullut koskaan.
Noh, menin sitten toiselle tekijälle ja tämä oli huomattavasti taitavampi, reunat eivät olleet röpelöiset tai vastaavaa. Eivät ne kynnet silti pysyneet, syy saattoi olla siinä että mulla on "nuoret", öljyyntyvät kynnet, joten ne hyljeksivät noita aineita.
Ja harmitti kun kynsi oli kasvanut ja rakennekynsi irtosi niin monesti se repi myös osan kynttä mukanaan. Mutta sain kasvatettua kynnet ja ne ovat aarteeni, en harkitsekaan repiväni niitä enää ja nyt läträilen ahkerasti lakkojen kanssa, kun niin monta vuotta missasin
Kirjoittanut: projektix (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.07.2009 11:57
Hei onko teillä pitkiä ja omia kynsiä ?
Etsiskelen tutkimuskäyttöön kynsiä .
minulle voit lähettää leikattuja ja lohjenneita tai katkenneita
suotavaa olis jos kynsi olis 5 mm 0,5cm tai pidempi
kynsistä jotka ylittää ko. pituuden maksetaan 2€/mm
Ottakaa yhteyttä s-postiin Multmation@luukku.com
luukkua käytän roskapostin takia !
pikaisiin kuulemisiin
Myös kysymyksiä kynsistä saa lähettää
hoitokeinot ja opastukset.
Tervehdyksin Kynsitutkija Jussi
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Blackrat
  • Lähetetty: 01.07.2009 12:51
Hyvä herra "kynsitutkija". En voi tietenkään täysin varma olla, mutta epäilen että kaikki tällä foorumilla pitävät sinua "creepy pervertikkona". Kirjoitustyylisi ei kieli akateemisesta koulutuksesta ja suurin osa tietämistäni tutkijoista julkaisee työsähköpostiosoitteensa välittämättä roskapostista. Yliopistolliset sähköpostiosoitteet ovat yleensä julkisia muutenkin. Sen lisäksi tutkijat eivät jätä ilmoittamatta koko nimeään ilmoituksissaan. Minulla ei tietenkään ole mitään asiaa kieltää sinua kirjoittelemasta näitä ilmoituksiasi, mutta huomauttaisin että sinun on luultavasti turha toivoa haluamasi kaltaista vastausta niihin.

Terveisin, Creepy Kielipoliisi, Jimi Kuula.
(Ja kuten huomaat, minäkin voin sanoa nimekseni mitä tahansa)
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.07.2009 12:58

Lainaus: Blackrat

Minulla ei tietenkään ole mitään asiaa kieltää sinua kirjoittelemasta näitä ilmoituksiasi,

Onhan tuo pantu merkille, mutta kun ilmoituksissa ei varsinaisesti ole ollut mitään "sopimatonta", niin ne ovat saaneet jäädä !
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Blackrat
  • Lähetetty: 01.07.2009 13:01
poison
Tuota juuri tarkoitin. Ei ole aihetta kieltää, mutta huomautin että ilmoituksia on kenties turha kirjoitella...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit