Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.02.2010 05:00
Omistan tällä hetkellä suht sopivan mittaiset pitkähköt kynnet, jotka on lakattu kirkkaan punaisiksi.
Varpaankynteni voisin kyllä vaihteeksi leikata lyhyemmiksi, koska sukat alkaa mennä rikki isovarpaan kohdalta. Tälläkin hetkellä varpaankynteni ovat mustat.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.02.2010 12:35
Sormenkynteni ovat aina olleet rumat ja hauraat. Eivät kasva ollenkaan pitkiksi, koska liuskottuvat ja halkeilevat. Minulla on varmaan jokin hormonaalinen häriö tms. Syön kalkkitabletteja, biotiinia, kalaöljykapseleita ja muutenkin ruokavalioni on kasvispainotteinen ja monipuolinen. Ei näihin varmaan mikään auta. Ja koskaan en ole pureskellut kynsiäni.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.02.2010 15:53
Mulla oli jokin aika sitten vielä vahvat kynnet, mutta ilmeisesti ruokavalio vaikuttaa niihinkin, sillä nykyään ovat hirmu hauraa ja liuskottuvat helposti. Se on erittäin ärsyä. Olen myös kehittänyt ikävän tavan pureskella kynsiäni, siksi siis käsilaukussani kulkee Stop & Grow mönjää jonka pitäisi ehkäistä kynsien pureskelua. Maistuu muuten ihan hirveälle, tämä tuote taita olla Kynnelille jotakin sukua.

No sain kynteni eilen ajankulukseni lakattua, ja nyt ne on pääosin mustat, vain kynnenpäät ovat keltaiset. Vähän aurinkoa tähän harmauteen.
Kirjoittanut: ForgottenOne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.02.2010 19:11

Lainaus: Nocturne

Mulla oli jokin aika sitten vielä vahvat kynnet, mutta ilmeisesti ruokavalio vaikuttaa niihinkin

Sama ilmiö tapahtunut täälläkin päin, on kaikessa kiireessä tuo ruokavalion tarkkailu -puoli jäänyt pimentoon. Ja sen näkee tietenki (lukuisten muiden paikkojen lisäksi) kynsistä. Olen niitä silloin tällöin lakannut mustalla tai hopealla, ja käyttänyt myös jotain kynsiä vahvistavaa mömmöä. Kasvattaminen ei kuitenkaan kuollaksenikaan onnistu, koska kynsien katkeilu on silloin enemmän kuin arkipäivää. Toinen syy löytyy myös: Soitan mielelläni kitaraa ja pianoa, mutta olen huomannut pitkien kynsien hieman vaikeuttavan asiaa. Joten ehkä on parasta vain elää asian kanssa ja pitää kynnet lyhyinä. Antakaa armoa
Kirjoittanut: black widow (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 03.03.2010 22:49
Minun kynteni on ollut hienot ja kestävät kunnes loppuvuodesta alkoi liuskottua katkeilla,ihmettelin asiaa söin normaalisti .
Aluksi otin lisäravinteita auuto hetken.taas alkoi sama!
sitten tuli lukeeni tän artikkelin ja ajattelin mikä viella kun ei kestä
Vastasin tälle tutkijalle ja lähetin kynnet hänelle.
Kului muutama viikko kun vastasi
Kynsieni kosteus ja elastisuus oli alhainen,mahdollisesti kuivan sisäilman ja pakkasen vuoksi
hän neuvoi käyttämään kosteus voidetta ja öljyä useamman kerran päivässä muutaman viikon ajan jatkossa aamuin illoin.
epäilin itse myös tätä tutkijaa aluksi mutta auttoi ainakin minua.
nyt kynteni on paremmassa kunnossa
Kiitos tutkijalle!
Terhi
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.03.2010 00:40
Minulla on tapanani purra kynnet todella lyhyiksi jahka tarpeeksi voimakas stressitilanne yllättää. En tiedä mistä olen tämän tavan oppinut tai keksinyt, mutta kovin tervettähän se ei ole. Itse olen vielä sen verran paha tämän addiktioni kanssa, että revin kynnet verta vuotaviksi nysiksi aina kynsinauhoja ja nahkoja myöten, jotka sitten tulehtuvat ja parhaassa tapauksessa ovat aivan älyttömän kipeät. Aina välillä kasvatan nämä kynsiä vahvistavien lakkojen avulla pidemmäksi, mutta aika äkkiä ne kynnet taas eksyy suuhun, kun rupeaa maailma ahdistamaan.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 05.03.2010 19:22
En ole vieläkään päässyt eroon kynsieni pureskelusta stressitilanteissa ja kynteni ovat tälläkin hetkellä lyhyet, tylsät, siniseksi maalatut nysät. Kun tästä kasvattamisesta ei oikein mahda tulla mitään olen jo pidemmän aikaa miettinyt tekokynsien hankkimista.
Btw, olen totaalisen ihastunut näihin: http://www.cesarsshop.fi/koriste-tekokynnet-p-1374 .html
Ovathan ne toki epäkäytännölliset, mutta ei tuollaisia kynsiä nyt jokapäiväiseen käyttöön ole tarkoitettukaan.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.03.2010 21:06
Tällä hetkellä kynteni ovat aivan järkyttävät. Mustaa kynsilakkaa, joka on jo lohkeillut ja kulunut. Ei ole ollut aikaa lakata kynsiä. Kaksi viikkoa sitten oli shokkipinkkiä kynsilakkaa, kun koulussa vietettiin ystävänpäivää ja piti pukeutua pinkkiin. Se oli kyllä hieno väri, mutta en pitäisi joka päivä.
Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.03.2010 13:52

Lainaus: Sharida

Minulla on tapanani purra kynnet todella lyhyiksi jahka tarpeeksi voimakas stressitilanne yllättää. En tiedä mistä olen tämän tavan oppinut tai keksinyt, mutta kovin tervettähän se ei ole.

Pureskelen aina kynsiäni. Ihan huomaamattani ja sitten ottaa päähän. Pureskelen vaikka ei stressaa tai jännitä. Ja jos sen kynnen pureskelun aloittaa se pitää pureskella loppuuun .Olen tehnyt tätä pienestä asti enkä kykene lopettamaan. Kaikkea olen kokeillut.

Lainaus: Azrael

En ole vieläkään päässyt eroon kynsieni pureskelusta stressitilanteissa ja kynteni ovat tälläkin hetkellä lyhyet, tylsät, siniseksi maalatut nysät.

Aivan kuten minulla! Yleensä käytän violettia tai mustaa lakkaa. Ongelmana on että lakka halkeilee heti pois kun puren kynsiäni tai sitten raavin sen pois...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.03.2010 14:04
Minä en edes omista kynsilakkoja, koska en niitä käytä. Jos laitan kynsilakkaa, se alkaa häiritä minua, koska sitten -öö- tiedostan kynteni liikaa! Tumma kynsilakka saa myös käteni näyttämään vanhoilta, sillä käteni ovat todella kalpeat, laihat ja luiset jo muutenkin. Kynteni ovat ihan sellaisinaan ok, yleensä aika pitkätkin mitä nyt välillä töissä lohkeavat. Kynteni ovat muutenkin erikoiset, sillä ne näyttävät luonnontilassaankin miltei ranskalaisen manikyyrin saaneilta, tietenkään eivät kiillä niin paljoa. Että mikäs tässä eläessä ilman sitten, kynsilakka on minulle ihan turhake.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit