Gootti.net

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.10.2013 16:05
Viiltävän pitkät kotkankynnet. Äsken mittasin pisimmäksi 2 ja puoli senttiä, tosin pitäisi taas pätkäistä vähän ja lakata. Mustaa, violettia tai sinistä. Rakastuin Lumenen siniseen Arctic Sky -lakkaan. Näyttää melkein mustalta, mutta ai että, kun menee päivänvaloon!
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 27.10.2013 13:47
China Glaze Cirque du Soleil World Away — Get Carried Away

• Lähetetty: 01.11.2013 13:05
Dance Legend Candy Flakes Bite Tonight

• Lähetetty: 02.02.2014 07:49
Picture pOlish "Vampire"

Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.02.2014 01:34
Ai että noista kuvista tulee sellanen olo että vois kasvattaa tosi pitkät kynnet ja lakkailla niitä, mutta minä olen basisti. Eli harrastusten vaatiessa pysyvät lyhyinä.
Ennen lakkasin vaan mustalla, mutta sitä mustaa lakkaa menee niin pirusti, että olen alkanut kokeilemaan muitakin värejä, kun tuota lakkakokoelmaa muuten on aika paljon. Nyt on itseasiassa vaaleanpunaiset kynnet.
Kirjoittanut: Vector (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.03.2014 14:30
Minä taannoin soitin ihan hyvin bassoa pitkillä kynsillä. Nytemmin olen luopunuut suurimmaksi osaksi bassoilusta ja siirtynyt laulun pariin, mutta kynnet on lyhentynyt. Joskus tein mustavalkoisia "ranskalaisia" manikyyrejä, mutta nyt lyhyisiin kynsiin menee joko nude, musta tai teräksen säyvyinen lakka.
Kirjoittanut: Wolfie (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2014 16:23

Lainaus: Anesthesia

Kasvattaisin oikein mielelläni, mutta ne lohkeaa jo millin pituisena.

Mulla on IHAN sama juttu aion hankkia rakennekynnet tässä lähiaikoina, sellaset mustat.
  • Lähetetty: 04.04.2014 17:47
Jos kynnet lohkeavat

1. Kynsikylpy. 500 ml lämmin vesi + 15 g merisuola. 15 min lämmin kylpy, 10 päivää.

2. Kynsikylpy. 1 tl liivate + 200 ml kiehuva vesi. Vesi jäätyy, 15 min lämmin kylpy. Kerran viikossa.

3. Oliiviöljy + hiemän sitrunamehua. Levitetään kynsille ja kynsinauhoille, jonka jälkeen hierotaan. Kerran viikossa.

• Lähetetty: 06.04.2014 08:52
Hyvä aluslakka - Essie TRMT Millionails hoitava aluslakka. Yhdistelmä raudan vahvistavia osia ja suojaavaa kuitua. Auttaa suojaamaan kynsien rikkoutumista ja liuskoittumista, näkyvästi vahvemmat kynnet. Yksi kerros pohjalle. Sen jälkeen kaksi kerrosta värilakkaa ja yksi kerros päällyslakkaa. Hyvä päällyslakka - Essie Top Coat Good To Go päällyslakka.
Kirjoittanut: Elisabet Addams (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.04.2014 18:17
Minulla ei jostain syystä kynsilakat pysy ollenkaan. Jos vaivaudun lakkaamaan, niin se lakkaa lohkeilee pois jo saman päivän aikana kun käy suihkussa. Käsitöitäkin tulee tehtyä koulun ja harrastuksien puitteissa niin usein, että sekin kuluttaa lakan nopeasti. Nykyään käytän vain Lumenen väritöntä lakkaa. Sillä saa sellaisen kivan kiillon, eikä lakan lohkeilu sitten aivan heti hypi silmille. En sitten tiedä, että jos vain viitsisi panostaa johonkin vähän kalliimpaan merkkiin, niin olisiko kestävyys sitten parempi. Aiemmin olen käyttänyt vain hintatasoa Lumene/Mavala. Toisaalta tämä tilanne ei haittaa minua, mutta välillä mietityttää kun ihmisillä on niin nätisti laitettuja kynsiä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit