Gootti.net

Suitsukkeet ja tuoksukynttilät

Kirjoittanut: RottenBanana (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.06.2007 00:46
Suitsukkeet on ok, ja etenkin kynttilöistä tykkään paljon.
Kynttilät luo tunnelmaa ja jos ne on vielä jopa tuoksukynttilöitä niin vielä parempi.
Mut mä pelkään suitsukkeita. :'S Kun kerran sänky melkein sytty kun siirsin
suitsuketta ja sitä kuumaa "hiillos-osaa" putos mun lakanalle.
Ja se sytty palamaan se kohta, ja onneksi mulla oli sit siin vieres silloin
vesi lasi. ;'D Viskasin sen siihen lakanalle... ja siihen lakanaan sit
tuli aika iso reikä ruskeilla reunoilla. xD Piti viskata lakana roskiin
salaa, faija ois suuttunu. Mutta eipäs huomannu *hihittää iloisesti* ;D
Mutjoo en nyt niin paljon suitsukkeita ENÄÄ käytä... ;'D
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.06.2007 14:29
Näin kesäsin on tuoksukynttilöien ja kynttilöiden ylipäänsä käyttäminen jäänyt vähän vähälle. Kai sitä pelkää aiheuttavansa metsäpalon tms. entisenä pyromaanina.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.07.2007 23:04
Rakstan suitsukkeita ja tuoksukynttilöitä, niitä löytyykin aikamoinen läjä. Vanhempien luona asuessani en saanut käyttää niitä, koska faijani on joku ihmeen hajuherkkä ja muutenkin raivoaltis.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.07.2007 23:22
Mie polttelen paraikaa jasmiinin tuoksuista suitsuketta, ostin viikolla uusia ja piti nyt kokeilla millaista tuo on. Hyvälle tuoksuupi
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.07.2007 01:20
Kynttilöitä rakastan ja suitsukkeitakin olisi kiva polttaa, mutta kanssani asuu koira joka ei välttämättä tykkäisi kun joku savu täyttää huushollin, tarkka kun on hajuaisti jo muutenkin. Muuten kyllä.
Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2007 15:03

Lainaus: Sharwynn

Elikä ovatko nämä teille ihastus vai vihastus? Uskotteko aromaterapian vaikutukseen vai saavatko ko. tuoksut vain migreenin puhkeamaan?

Minulle ihastus. Etenkin talvella tykkään poltella. Pimeä huone, jossa palaa suitsuke ja kynttilät...
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.07.2007 20:09
Minulla on paljon kynttilöitä ja suitukkeita. Tykkään poltella niitä aina silloin tällöin.
Kirjoittanut: Kryo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.09.2007 08:29
Hankin kesällä paljon suitsukkeita lähinnä Tiimarista. Tuli joku into. Sitten, kun poltin ensimmäisen suitsukkeen olin lähinnä kuin puulla päälä lyöty: siinäkö se oli, tässäkö kaikki. Se haisi savulle, ei millekään ruusulle tai muulle... Tai no kyllähän minä jotain tuoksuja erotin savusta. Mutta sitten koko kämppä haisi, ja nenä kärsi, kun ei saanut raitista ilmaa. Kaiken lisäksi pelkään, että palovaroitin pirahtaa päälle, kun suitsukkeista niin kiva savu lähtee. (Sitä on todellakin mukava katsella.)
Tuoksukynttilöistä sentään minäkin pidän. Ei saa edelleenkään olla kovin vahva tuoksuisia, sillä nenäni ei tykkää. Ei tykkää hajuvesistäkään.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.09.2007 10:14
Miedosti tuoksuvia kynttilöitä käytän, sillä voimakkaista tuoksuista tulee migreeni, tämä onkin pääsyy miksen voi käyttää suitsukkeita ollenkaan. Mieluummin olen ilman kuin kärsin saa**nan moisesta päänsärystä.

Ja nyt kun on syksy niin kynttilöitäkin tulee enemmän poltettua
Kirjoittanut: Pale (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.09.2007 17:01
Poltan aina syksyllä ja talvella kynttilöitä.Tuoksukynttilät on parhaita
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit