Gootti.net

Suitsukkeet ja tuoksukynttilät

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.09.2007 12:28
Kynttilöitä, paljon kynttilöitä
tuoksulla tai ilman. Aivan sama kunhan saa poltella niitä.
Suitsukkeista en ole innostunut. Niissä on liian vahva tuoksu mun mielestä.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.09.2007 18:28
Suitsukkeet on ihania 3 kynttilöitä viitsin polttaa vain harvoin, koska kämppäni on niin täynnä tavaraa, että taatusti mun tuurilla syttyisi tulipalo _: D
Kirjoittanut: DeadAngel (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.09.2007 14:37
ite en pidä suitsukkeista, mutta tuoksukynttilät ja tavalliset kynttilät on aivan ihania! ostelen niitä paljon, siinä toivossa että tulee ne tosi pimeet illat ja saat sytytellä niitä sitten en kummiskaan viitti kuluttaa hienoja kynttilöitä
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.10.2007 13:01
Nyt oli Tiimarissa uusia semmosia isoja punasia kynttilöitä ja ne tuoksu kyllä ihan taivaallisille! Yleensä nää tuoksukynttilät tuoksuu hyville, mutta ei näin aidoille ruusuille jne! Pakko käydä ostamassa
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.10.2007 10:50
En ole kai pariin tai useampaan vuoteen polttanut tuoksulyhdyssä tuikkua, mutta raahasin lyhdyn ja tuikkuja tänne Ruotsiin ja just sen sytytin. Tuoksuna on aikoja sitten bodyshopista ostettu "sugar and spices". Lurps. Joskus mulla oli kahvilta tuoksuva kynttilä. Kun sitä koko illan poltti niin musta tuntu ihan et oisin vetäny hirveesti makeeta masuuni!?! Rakastan kaikkia tuoksuja. Myös omituisempia, esim. kahvin ja tupakin sekoitis, bensa, savu, leikattu nurmi, satulahuone, vanha talo/kellari... Ja wunderbaumin kun joku mies mulle antaa niin oisin otettu.
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.10.2007 11:08
Muuta valoa en käytäkään kuin kynttilöitä, paitsi lukulamppua joskus.
Suitsukkeet on parhautta, mutta tuoksukynttilöitä en ole koskaan kokeillut. Ehkä vielä jonain vähemmän kauniina päivänä.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.10.2007 13:05

Lainaus: Necroerotica

kynttilöitä viitsin polttaa vain harvoin, koska kämppäni on niin täynnä tavaraa, että taatusti mun tuurilla syttyisi tulipalo _: D

Meillä taas tällä hetkellä niin pieni kämppä ettei ole paljon "tasoja". Se ainoa pöytä mikä on sattuu olemaan myös kissaneitini ruokapaikka niin ei siinä uskalla mitään poltella - voisi olla häntä tulessa. Ja se ei oo kivaa se. Jos nyt joku ihmettelee miksi kissan pitää safkailla pöydän päällä niin siksi että omistan myös koiran (joka pitäisi enemmän kissan raksuista kuin omistaan).
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.10.2007 14:00
Mii käytän paljon suitsukkeita ja tuoksukynttilöitä. Tuleepa aromaattisia öljyjäkin käytettyä
Lempituoksujani suitsukkeissa on ruusu ja santelipuu,tuoksukynttilöissä Enchanting Night (_) ja aromaattisissa öljyissä jokin saksasta tuotu "Romance" -niminen litku.
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.10.2007 17:22
Aivan rakastan kynttilöitä! Etenkin tuoksuvaa sorttia. löytyy tuoksulyhtyjä, tuoksuöljyjä ja tuoksukynttilöitä. kaikenlaisia. Itse en saa migreeniä niistä, mutta osa kanssaihmisitä kyllä

Suitsukkeita en omista mutta kokeilen kyllä joskus..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.10.2007 09:45
Nyt voisikin taas ihan vain pimeän kunniaksi taas poltella kynttilöitä ja suitsukkeita, sekä ostaa lisää omalta työpaikalta

Siitä onkin pienoinen ikuisuus, kun olen poltellut kynttilöitä kotonani, eli ensi viikolla on ihan pakko
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit