Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hajusteet

Kirjoittanut: isla (Nimetön)
  • • Muokkasi: isla
  • Lähetetty: 01.05.2007 00:16
Itkisinkö ilosta vai heittäisinkö muutamat kuperkeikat :P maaorava_@suomi24.fi on tuo mun sähköpostiosote, jospa sulta joku päivä mailia saisin aiheeseen liittyen..
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.05.2007 11:56
Olen aivan viehättynyt Body Shopin White Musk -tuoksuun. Ostin eilen vartalovoiteen ja vartalosuihkeen. Eau de toilettekin olisi ollut kiva, mutta sitten olisi mennyt liikaa rahaa noihin tuoksuihin pelkästään.

Tuo on tottakai synteettistä myskiä; mitään "aitoa" myskiä en voisi kuvitella käyttäväni, kun tiedän mistä se tulee... :S
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 09.05.2007 12:32

Lainaus: Swanette

Olen aivan viehättynyt Body Shopin White Musk -tuoksuun.

Tuo Body Shopin Musk on ollut meillä "vuosia" käytössä, aina ku loppui niin uutta hakemaan . Meidän talon naiset (mie, äiti ja siskoni) ihastuttiin kanssa Musk-tuoksuun ja on ollut vartalovoiteena ja vaikka millaisena. Itsellänkin on tuota White Muskia vielä.

Sitten siskoni on tilannut vuosia sitten yhtä tuoksua mutta en muista millään sen nimeä, eikä siskonikaan. Pullo on sininen ja se on sellainen kurvikas, eli ikään kuin makkaroita ylhäältä alas ja suuta kohti tietysti kapenee se pullo. Tuoksua en osaa oikein kuivailla.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.05.2007 09:48
Minulla taitaa tulla vielä jossain vaiheessa se White Musk Eau de toilette hankintaan kun tykkään siitä tuoksusta niin paljon.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.05.2007 10:51
Voisin pistää hakuseen itselleni uuden hajuveden... Mikä vois olla se MUST hankinta ? Kaipailen vinkkejä niin mies- kuin naispuoleisilta ihmeisiltä täältä foorumilta! (ja btw, jos ei tähän mennessä ole tullut selväksi, olen miespuoleinen hattivatti)
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.05.2007 12:51

Lainaus: Swanette

Minulla taitaa tulla vielä jossain vaiheessa se White Musk Eau de toilette hankintaan kun tykkään siitä tuoksusta niin paljon.

Se on aivan ihana...
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.05.2007 15:14
Minulta löytyy syreenin tuoksuista hajuvettä, sitten löytyy jotain mini love nimistä halpismerkkiä, seppälän jotain punaisessa pullossa olevaa, Yrian joku kesätuoksu ja muutamia pieniä pulloja ihan satunnaisia. En käytä niitä melkein koskaan kun unohdan niiden olemassa olon. :/
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.05.2007 22:59
laatikostani löytyy tasan 20 hajuvettä ja niistä varmaan 9o % on YV:n
niitä kaikkia on: orchidee, pur desir de lilas, ode a l'amour, ode a la joie, nature, ode a l'mour "spray", ming shu, joku yria, vadelma, vanille bourbon, ode a la vie, folies de saisons, herbina joku kukkais,naja myrurgia espana, muget des bois,shafali, rosa, diorissimo, essence rare(en tiiä onko nimi), ja sitte dermosilin dödö ja jardins monden dödö
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.05.2007 17:52
Nyt se löytyi: Sergio Tacchinin Donna. En ole kovin makeiden tuoksujen ystävä enkä tahdo mitään rouvamaiselta tuoksahtavaakaan, mutta tämä on hyvä. Tosin tuskin opin hajuvettä arkena käyttämään, mutta juhliin sitten. Hiphei.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Stuntgirl
  • Lähetetty: 17.05.2007 20:23
Itse käytän kainaloihini Dermosilin dödöä. Hajuvesiä itselläni on varmaan yli kymmenen Tässäpä muutama niistä:
-Bodyshopin Amorito
-Tokmannista ostettu Isa (ostin, kun halvalla sai, ja tässä on ihana tuoksu.)

YV:
-Shafali
-Ming shu
-Ode a la vie
-Purdesir de gardenia, purdesif de lilas ja purdesir de mimosa (nämä olivat näytekappaleita!)
-Nature(tämä on suosikkini)

-Tallinnasta ostettu Barbie Model (lasten hajuvesikin voi omata ihanan
tuoksun)
-Dermosilistä Deo spray
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit