Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hajusteet

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.03.2007 21:13
Noniin, en ollu näkevinäni missään tämmöstä topiccia, joten ajattelin tehdä tämmösen..

Eli mitä hajusteita käytät ? Käytätkö yhtä ja samaa vai löytyykö kenties kaappi pullollaan hajusteita ?

Voisin vaik alottaa ja sanoa olevani perusteini ja käyttäväni axe'n muutamaa hajustetta (kumpaakaan ei saa suomesta) eli Air, anti-hangover ja sit oli jokin muu minkä oon nyt hukannu johki... Ja sit mul on kans Joop! merkkinen hajuvesi, sain sen tädiltäni... Siinä on upea pinkki väri Ja tunnustan myöskin leikkiväni fruittaria, koska käytän toisinaan Puman hajustetta... En nyt jaksa kaivaa sitä tuolta et voisin tarkistaa nimen...

Viestejä odotellessa x)
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.03.2007 21:40
Mulla on öm joku ei-aito Laura (oli pakko ostaa!) niminen hajuvesi ja sit joku jostai lehdest tilauslahja So..? Kiss Me hajuvesi jonka sain systeriltä ku sil on muutama sata. Ja sit joku Palmoliven dödö vaan. :P
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.03.2007 21:46
Miehellinen Axe on minun valinta...
Turhaa kai tähän vastailen...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.03.2007 22:05
Multa löytyy Bossia, Lagerfelttia, Bekhamia yms.! Olen intohimoinen partavesifriikki. Lisäks mä tykkään hajustetuista suihkugeeleistä. Onko naisellista?
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.03.2007 22:17
Rakastan hajuvesiä. Tällä hetkellä käytössäni on So...? Sinful -eau de toilette. Onhan se vähän sellainen halpishajustesarja, mutta se on oikeasti hyvä tuoksu. Tuoksuu vaniljalta ja suklaalta, eikä edes mitenkään kovin esanssisesti vaan hyvinkin aistillisesti. Saman sarjan So...? Kiss me all over -tuoksu (no joo, hassu nimi) oli myös ihana, mutta se taisi olla joku kausituote jota en ole enää nähnyt myynnissä. :/

Olen joskus pohtinut, että olisi jännää jos Morticia myisi jotain omaa hajuvettä. Ei kai sellaista vielä ole, vai onko minulla mennyt jotakin pahasti ohi? Siinä olisi vain se ongelma, että sitten 50 prosenttia gooteista tuoksuisi samalle hajuvedelle.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.03.2007 22:17
ei toki ole naisellista, koska sittenhän meitä on ainakin kaksi ?

naisellisemmaksi koen sen, että käytän toisinaan donna karen new yorkin hajustettua suihkugeeliä... se on naisten suihkugeeli, mut tykkään siit ku siin on semmonen hedelmäinen tuoksu...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 26.03.2007 22:40
Mä käytän kainaloihin Calvin Kleinia (Eternity), Cuccia (Rush2), Armania ja Escadaa. Parfyymeitä onkin sit kaappi pullollaan, esim. Escada, Angel, Tommy Girl (Hilfiger), Kenzo (Jungle), Eden, Versace Woman, Miss Balahe, Tre'sor, Zandaria, Oscar de la Renta, Chanel5, Poison, Opium, Cantate, Passolo, Destiny ja Benettonin Paradiso/Inferno. Siinä lempparit, muita en ala luetteleen.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.03.2007 22:41
Swanette mullakin on se So..? Kiss me all over -hajuvesi! Se on kyl aika ihana. :P
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.03.2007 22:48
Juu, yksi parhaista hajuvesistä joita olen löytänyt. ^_^
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 26.03.2007 22:51
Aiemmin käytin Boum-hajuvettä, mutta kyllästyin kun oli käyttänyt samaa merkkiä ja kaksi vuotta. nyt on pitkästä aikaa uusi, Catsuit nimeltään. Kiva naisenvartaloinen pullo, pinkkiä on tämäkin hajuvesi väriltään. Ihan kiva tuoksukin, jotenkin kypsempi kuin aikaisempi. Halpiksia molemmat, minusta merkkihajuvesien osto on rahantuhlausta, jos tarpeeksi hyvää saa halvemmallakin... Kelpaavat minulle.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!