Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Hajusteet - Sivu 33

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hajusteet

Kirjoittanut: Radioaktivität (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.09.2010 00:53
Nuorehkot miehet käyttää usein pisteliäitä, kitkeränhajuisia sporttituoksuja jotka on todella hirvittäviä varsinkin liikaa käytettynä. "Tuoksu" on sellainen vesi - spraymaali - sitruuna - raid hirvitys, joka tuntuu otsalohkossa tykyttävänä kipuna samantien.
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.09.2010 07:04

Lainaus: Radioaktivität

Nuorehkot miehet käyttää usein pisteliäitä, kitkeränhajuisia sporttituoksuja jotka on todella hirvittäviä varsinkin liikaa käytettynä. "Tuoksu" on sellainen vesi - spraymaali - sitruuna - raid hirvitys, joka tuntuu otsalohkossa tykyttävänä kipuna samantien.

Joo. Noi sporttituoksut on kyllä kaikkein pahimpia...
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.09.2010 17:11
Nyt käytössä on Oriflamen hajuvesi (nimeä on juuri nyt muista, mutta on semmoinen sininen pullo, jossa on läpinäkyvä, keltainen korkki). Viikko sitten ihastuin Puman animagical for women-tuoksuun. Oli ihanan raikas, eikä ollenkaan niin sporttinen kuin oletin. Dödönä käytän ihan perus Rexonaa, sillä siltä löytyy neutraalejakin tuoksuja, jotka eivät peitä/sekoita hajuveden tuoksua.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.08.2011 22:35

Lainaus: Radioaktivität

Nuorehkot miehet käyttää usein pisteliäitä, kitkeränhajuisia sporttituoksuja

Minäkin komppaan tässä. Sellainen löyhkä karkottaa sekä hyttyset että näköjään osan kanssaihmisistäkin. Tuollaisen ihmisen kulkiessa jälkeen jää käsin kosketeltava hajuvana. Samasta kyllä voinee syyllistää myös joitakin täti-ihmisiä. Nuo tuollaiset voisi vaikkapa laittaa jonnekin poliisin erikoisjoukkoihin kun pelkkä ohi kävely riittää tainnuttamaan.

Itse suosin hyvin makeita tuoksuja. Kaikki tosin jotain halpismerkkejä, kun ei kehtaa kalliimpiin tuhlata. Anttilankin hyllyiltä löytyvät Love generation pink, Fizzy by Alyssa Ashley ja aiemminkin mainittu Naomi Campbellin Cat deluxe At Night ovat suosikkejani.
Body Shopin tuoksuihin olen myös aivan hulluna. Parfyymiöljyjä löytyy vaniljan, satsuman/klementiinin ja mansikan tuoksuisina. Harmi vain kun paria viimeistä ei enää saa/ole koskaan saanut Suomen myymälöistä.
Viimeisenä on pakko mainita Gwen Stefanin Harajuku Lovers -tuoksusarja. Ihania tuoksuja ja uskomattoman söpöjä pulloja
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2011 21:28

Lainaus: Verity

Gwen Stefanin Harajuku Lovers

MITÄ?! Täällä on toinenkin ihminen joka niistä tykkää! Ite lähinnä niistä kiinnostuin kun Gwenistä olen pitkään tykännyt (biiseistä yms.). Mulla niitä on 4 kotona, 3 semmosta 30ml ja 1 10ml. Tykkään iha hirveesti, vaikka niitä ei oikein suomesta saa kun vaan laivalta ja Tuurissakin taisin niitä nähdä, mutta oli sitten kalliimpia kuin laivalla ja esim. englannissa (sieltä niitä innostuin ostamaan muutaman kotiin). Sitten on kanssa tuo L.A.M.B.:n hajuvesi, vai oisko se sittenki vaa L... no en nimee ny tiiä mutta joku semmonen se on, ja siinä on taas Gwen Stefani se tuotehenkilö... mainostaja... black out Se on kans tosi ihana, ja kun mulla on vielä semmonen käsirasva saman tuoksusta niin se on sitten tosi kiva Ja se hajuvesi on oikeesti äidin, muttaku lainasin sitä joskus kauan aikaa sitten ja jäi mun hyllyyn niin siinäpä mukavasti se on tuon ison laatikon edessä, missä tuli se hajuvesi, shampoo ja mitä kaikkee saman tuotteen juttuja.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2011 21:45

Lainaus: Verity

Gwen Stefanin Harajuku Lovers -tuoksusarja.

Tilasin netitse halvalla näytepullopaketin jossa oli kaikki viisi tuoksua kun halusin varmistaa että se tuoksu mistä pidin oli Baby. Sehän se oli mutta valitettavasti kaikki muut olivat sellaista kissinpissiä putelissa että yöks... Niin että jos joku haluaa pulittaa muutaman rahan vähänkäytetyistä (= kerran testatuista) Lovesta, Lil Angelista, Gwenistä ja hieman enemmän kulutetusta (= kerran käytetystä) Musicista niin yyveetä mulle.

Onko kukaan foorumilaisista tutustunut Black Phoenix Alchemy Labin tuotantoon? Itseäni nuo parfyymiöljyt viehättävät mutta eipä ole tullut toistaiseksi tilailtua kun kaikista sarjoista ei saa näytekokoja ja sitten tulee ne ainaiset kirotut postikulutkin.
  • Lähetetty: 20.08.2011 20:47

Lainaus: Piiskansiima

kaikki viisi tuoksua

Niitähän on monia erilaisia pulloja, tuoksuja yms. joten pitäs vaikka laittaa joku kuva niistä pulloista jos haluu niitä myydä, kun niitä on erihajusia mutta silti samannimisiä. En nyt tiedä selitinkö selkeesti, mutta siis esim. on olemassa semmosia Harajuku loversseja missä niillä nukeilla on semmoset uima-asut ja sit niillä on omat tuoksut, sitten on kans semmosia missä niillä on lolitatyyppiset mekot ja niillä on omat tuoksut. Eli siis, sama nimi (harajuku lovers), erilaisia tuoksuja ja pulloja (monia kymmeniä).
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2011 11:52

Lainaus: Onnetontar

Eli siis, sama nimi (harajuku lovers), erilaisia tuoksuja ja pulloja (monia kymmeniä).

Heh, melkoinen idea valmistaa tuoksuja samalla nimellä ja kuitenkin eri hajuisina... Lol ja huokaus. Eipä tuossa näytepaketissa kyllä lue alkuunkaan mistä sarjasta on kyse, jos mikrokokoisista kuvista voi jotain päätellä niin ehkä niillä on lolit niskassa. Pakkaus on tämän näköinen.

Toivottavasti tuo nyt sitten on sitä samaa sarjaa mitä myytiin Edinburghin lentokentällä ja jonka Baby-tuoksuun ihastuin. Nyt muuten oikeasti alkoi ärsyttää että eri tuoksuilla on samat nimet. Typerää.
  • Lähetetty: 21.08.2011 18:14

Lainaus: Piiskansiima

Pakkaus on tämän näköinen.

Mulla on tota Lovea 30 ml ja Musicia 10 ml. Jep, on se vähän tyhmää, että niillä ei oo sitten eri ryhmille omia nimiä, mutta kattoo sitte vaan niiden vaatteet ja sillälailla. Tuo G oli kans hyvän tuoksunen, sen mä muistan siitä sanoneen. Ja kanssa se G merenneito hajuvesi on ihana. Voi että, nyt tekee taas mieli ostella hajuvesiä. Unohdin aikasemmin mainita, että käytän myös Beyonce hajuvettä ja on mulla siitä vielä se käsirasvakin.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.08.2011 18:56
Suosikkituoksujani ovat Armani Code Elixir ja Bruno banani Magic woman. Tuota armanin omaa en ole omistukseeni vielä saanut sillä sen verran kallis ettei ikinä varaa ostaa sitä Itse olen nähnyt niitä pulloja vain jotka maksaa 97e mutta kuulemma 50e pullojakin saa jostain, mistä lie sitten. Bruno banania löytyy hyllystä. En ollut aiemmin kuullutkaan siitä mutta anoppi osti jouluna sen lahjaksi ja rakastan sitä tuoksua niin paljon Odotan vain että mieheke ostaa sitten tuota armania DDDD
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit