Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hajusteet

Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.05.2010 05:28
Bruno Bananin- Magic Woman
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.05.2010 10:24
Himoitsen Diorin Hypnotic Poisonia. Ehkä ostan sen seuraavalta ulkomaanmatkalta .
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.05.2010 12:19
Mä olen kadottanut lempparini, Cat Deluxe At Nightin ja Amorito loppuu. Pitänee lähteä tuoksuostoksille, jihhii! Huomenna tulee rahaakin.

Paremmin tuoksuja tuntevat, osaatteko näiden mieltymysteni perusteella suositella jotakin kohtuuedullista? Christina Aguileran nimikosta tykkään myös. Saa olla "huumaava" tuoksu ja vähän makeakin, kunhan ei liian päällekäyvä.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • • Muokkasi: Severana
  • Lähetetty: 04.09.2010 23:10
Uusi rakkaus on saapunut! Kyseinen tuoksu on Soap and Gloryn formula 2, jota onnistuin hankkimaan pullollisen eBaysta. Tässä tuoksussa yhdistyy ripaus myskiä, kukkaistuoksuja, vaniljaa, sitrusta ym. Usein myskituoksut ovat kovin raskaita, mutta tämä on ihanan raikas, vaikka ei kuitenkaan varsinaisesti kevyt tuoksu. Soap and Glorylta löytyy lisäksi todella laadukkaita ja ihanan tuoksuisia ihonhoitotuotteita. Sarjan vartalosuihkeet ja hajuvedet noudattavat ihovoiteiden kanssa samaa tuoksulinjaa ja ovat vieläpä kukkaroystävällisiä. Harmi, ettei Soap and Gloryn kosmetiikkatuotteita saa Suomesta, enkä ole löytänyt yhtään eurooppalaista nettikauppaa, joka tänne toimittaisi. Pitää siis tyytyä ostamaan sitä, mitä eBaysta milloinkin sattuu saamaan.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 06.09.2010 09:05
Saan infernaalisen päänsäryn ja oksennan ja pyörryn jos samassa huoneessa jossa olen poltetaan suitsukkeita.
En voi kävellä Turun Stockmannin hajuvesiosaston läpi ilman että pidätän hengitystäni. Jos hengitän, en hengitä kauaa, koska siitä seuraa atsiuh, sniff, atsiuh atsiuh atsiuh ja aarght!

Olen hajusteyliherkkä, minkä ehkä älyää jo ylempää. Joten en käytä oikeastaan juuri mitään hajusteita. Minulla on muutamia lahjaksi saatuja hajuvesiä, jotka myös tuoksuvat tosi hyvälle, mutta ne ovat jääneet täysin käyttämättä. Vähän sääli. Tuoksut olisi kivoja, mutta niistä tulee epämukava olo ja pää kipeäksi jo melko pieninä määrinä.

Itseni ja kaikkien muiden allergikkojen puolesta: pliis, rajoittakaa hajusteiden käyttöä julkisella paikalla. Pieni määrä hajuvettä on yleensä ihan ok, mutta todella usein tulee vastaan sensorisen adaptaation uhreja, jotka lisäävät sitä hajuvettä vartin välein kun eivät sitä enää itse haista. Lopputulos on iso kasa ihmisiä, joiden lähellä tuskin edes ei-allergikot kestävät olla. On todella noloa kummallekihn osapuolelle joutua esimerkiksi koulussa vaihtamaan paikkaa, koska aivastelee toisen vieressä täysin lamaantuneena tai pää räjähtää. On aika vaikea yrittää muotoilla toiselle nätisti, että voisiko jatkossa rajoittaa sitä hajusteiden käyttöä, jotta minäkin voin käydä koulussa. Samaa kiroan ihmisistä, jotka esim käyttävät hiuslakkaa julkisissa vessoissa. Jos sitä on pakko lisätä kaupungilla, tehkää se jooko jossain avoimessa tilassa, älkää ahtaassa vessassa jossa muidenkin pitää voida hengittää.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.09.2010 10:44

Lainaus: Giffirt

pliis, rajoittakaa hajusteiden käyttöä julkisella paikalla.

Minusta tämä on ihan kohtuullinen vaatimus. Itse en ole allerginen, mutta siitä huolimatta toisten hajuvesiyliannostukset kuvottaa. Varsinkin ne makeat löyhkät. Pitäisi olla itsestään selvää, ettei hajuvesiä roiskita ylle esim. työpaikoilla. Ihmiset unohtaa, että näissä hajuvesissä on vahvuuseroja: on todellakin eri asia annostella ylleen jotain eau de toilettea ja oikeaa parfyymia.

Olen niin kaavoihini kangistunut, etten osaa käyttää muuta kuin Chanel 5 eau premiere -tuoksua (, joka on siis miedompi versio varsinaisesta viitosesta). Harvemmin tulee käytettyä, eikä tosiaan tarvitse muuta kuin suihkauttaa ilmaan ja kävellä siitä hajuvesipilvestä läpi, se riittää. Ei koskaan suoraan iholle! Thierry Muglerin Angel on lähes käyttämättömänä kampauspöydälläni, jotenkin se ei vastannutkaan sitä mitä ensi haiskahdukselta vaikutti. Se oli sellainen lentokentällä sattunut heräteostos...mutta pullo on kaunis koriste, jos ei muuta.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.09.2010 10:57
Mie olisin nyt ettimässä uutta tuoksua kokoelmiin taas.. Vanha rakkauteni The Body Shopin White Musk: Intrique/Intrigue on loppumassa eikä sitä saa mistään lisää Täytyy vissiin sitten hakea duunipaikan viereisestä Emotionista Puman uusin naisten tuoksu
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.09.2010 13:26

Lainaus: Giffirt

Pieni määrä hajuvettä on yleensä ihan ok, mutta todella usein tulee vastaan sensorisen adaptaation uhreja, jotka lisäävät sitä hajuvettä vartin välein kun eivät sitä enää itse haista. Lopputulos on iso kasa ihmisiä, joiden lähellä tuskin edes ei-allergikot kestävät olla.

Komppaan. Vaikka en ymmärrä joidenkin ihmisten (ei siis kukaan yksittäinen täällä vaan ihan yleensä) intoa täyskieltää kaikki vähänkin tuoksuva niin aivan yhtä vähän sympatiaa liikenee läträäjille. Olen viime aikoina törmännyt todella moneen ns. vesituoksun liikakäyttäjään. Tarviiko sitä ostaa sellaista "ihanan raikasta" rotanmyrkkyä joka ei kuitenkaan sitten tuoksu miltään (no oho, sehän niissä on idea...) ja sitä kaadetaan niskaan kolmannespullollinen kerralla. Vaikka pidän vahvoista, itämaisista ja makeista tuoksuista, niin noissa vesihajuissa on joku sellainen pohjalöyhkä mikä kääntää liikakäytettynä mahani hujauksessa ympäri.
Kirjoittanut: teufelfaust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.09.2010 07:55
Käytän jotakin perusdödöjä, Axea esimerkiksi. Nyt meneillään purkki RHoodin halpisdödöä.
Plus, haisen aina välillä mukavasti savulle, minulla kun on paha tapa lukea yöllä kynttilänvalossa ja muutenkin hihhuloida nuotioiden/grillitulien kanssa
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.09.2010 12:20
Armanin tuoksut yleensäkin viehättää; Mania etunenässä. Manian ohella tällä hetkellä Escadan Desire Me viettelee ainakin mut Mun mielestä miehet läträä jopa enemmän noiden hajusteiden kanssa. Tai ainakin julkisissa useimmiten pahin parfyymilöyhkä tulee joko iäkkäästä naisesta tai nuorehkosta miehestä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit