Gootti.net

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.09.2007 11:45
Ostin juuri uuden Morticia-chokerin, mutta en käytä korujani joka päivä..
Kirjoittanut: Pale (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.09.2007 20:41
Pidän myös joka päivä 5-luokan luokkasormusta *heh* Siinä on sellainen jin ja jang merkki.
Kirjoittanut: rokkirevolveri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.09.2007 20:20
käsine,joko itse tehty musta tai sit mustavalkoruudullinen.
joskus laitan 44 vaaleanpunaista,pinkkiä ja mustaa kumirannerengasta.
esormuksiakin muutama. kaulassa nimikoru mis lukee BILL.joskus on myös mustavalkoraidallinen solmio tai jack-kaulakoru (nightmare before christmas,you know?)
aina kun jaksaa niin laitan feikkihuulirenkaan.
kulmassakin joskus feikkiä käytän,koska kulmalävistykseni on parantumassa,siin n vaa 2 punaista reikää
oon senverran koristellu kenkiä etc niin että aina on jotai koristetta päällä.että semmoista tällä kertaa
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Vulpecula
  • Lähetetty: 13.09.2007 08:52
Kihlasormus tietenkin aina sormessa ja lisäksi korvassa killuu usein tämä http://hoopee.fi/images/Midnight_korvis.jpg Midnight-korvis, jonka sain aikoinaan lahjaksi.
Kirjoittanut: Pale (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.09.2007 17:08
Kaulassa on myös joka päivä kaveriltani saama rottaniitti-kaulapanta
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.10.2007 13:38
Nyt minulla on käsissäni 4 sormusta, joista kaikki ovat lahjaksi saatuja. 2 Kalevala-korua.
Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.10.2007 13:47
Pidän pientä hopeista ankhia kaulaketjussa suunnilleen aina, samoin kuin erästä sormusta. Molemmat sain tyttöystävältäni. Lävistyskorujani käytän kokoajan, pois otan vain korviksia (venytettyjä) pestessäni reikiä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.10.2007 14:08
Mulla on yleensä vain Ankh-risti ja iso Pentagrammi. Tosin Ninni tilas mulle synttärilahjaks sellaisen sormuksen, mutta se ei oo vielä tullut
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.10.2007 14:15
Mulla on oikeassa ranteessä vaaleansinistä, vaaleanvihreää ja vaaleanpunaista kumiputkinauhaa. Sellaista putkenomaista. Tosi ohuita. Samassa ranteessa myös yksi musta kuminen rannerengas jonka kössin bestikseltäni. (ItQ niitä oli kolme mut kaks katkes.)
Korvissa on neljät renkaat, kaulassa hopeinen ankh tai amuletti,
vasemmassa nimettömässä on hopeinen rengas ku ystävä rengasti mut
Kirjoittanut: Antar (Jäsen)
  • • Muokkasi: Antar
  • Lähetetty: 19.10.2007 14:54
Olen laiskanpuoleinen korujen kanssa. Päivittäisessä käytössä

- korvakorut 5 + 9 (lävistyskoruja, plugeja sekä hopeisia renkaita)
- kielilävistykset 3
- nännilävistys
- takorautainen kaulakoru
- hopeisia ranneketjuja muutama
- kihlasormus

Sormuksia tykkäsin joskus käyttää enemmänkin, mutta nykyään hyvä kun muistaa tuon kihlasormuksensa
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit