Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: Cyberi0n (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.02.2008 21:29
Allekirjoittanut omistaa läjäpäin erilaisia killuttimia (ei voi oikein kaikkia pitää samaan aikaan : D), mutta sellaiset korut joita käytän koko ajan ovat 7 kpl korviksia, joista 2 venytetty 18mm, lävistykset, 2 ankh riipusta (kerään niitä x P)
Kullan värinen riipus jossa sininen kivi ja isukilta aikoinani rippilahjaksi saatu hopeinen paksu rannekoru, sekä kolme sormusta.
Sellaisia täällä. : >
Kirjoittanut: Lady of sorrow (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2008 18:47
Itsekkin omistan ihan kiitettävästi koruja, joista olen suuren osan saanut lahjaksi,
itse en koruja yleensä ostele jos en sitten satu löytymään jotain mikä on ihan pakko saada. Itse en kauheasti koruja käytä yleensä mulla on vaan mun rippiristi, joku muu kaulakoru, korvikset ja joskus käytän myös sormuksi/rannekoruja. Että sellasta
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.02.2008 11:10
Sain äidiltä ihanan siron kultaisen sormuksen ja sitä pidän nykyään joka päivä. Jospa tämä kiertäis vielä monta vuosikymmentä suvussa 8) Tunnearvoltaan hirmu arvokas
Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.02.2008 21:59
Hui, tajusin juuri tätä ketjua lukiessa, että kaikki mun korut on jäänyt aivan käyttämättömiksi. Kuis tässä on päässyt näin käymään..? Aikaisemmin mulla oli aina useammassa sormessa sormus, kaulassa ketju ja hopeisia renkaita ranteissa. Nyt ei löydy enää koruja kuin korvista ja yksi naamasta.

Pitää varmaan lähteä nyt-heti-paikalla etsimään ainakin ne sormukset. Varsinkin kun neljä niistä on hieman arvokkaampia kalevala sormuksia. Itku pääsee jos olen menny ne hävittämään.
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.02.2008 19:29
koru roikkuu kaulassa kaiken päivää ja kyllä on sormustakin sormessa
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.02.2008 22:38
Itte käytän päivittäin kelttiristiä, pentagrammia, thorin vasaraa, kiinalaista käärmehoroskooppikorua, ystävyydensolmua, goottiristiä, sydämmen puolikasta ja pientä kultaista ristiä... eli melkoset metallit roikkuu kaulassa 24/7
Kirjoittanut: Thrillence (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2008 22:22

Lainaus: Cyberi0n

2 venytetty 18mm

Huhhuh, oletpa venytellyt Minulla on vasta 5mm oikeassa korvassa, ajattelin jatkaa viela ainakin toisen mokoman.
Tämän, eli valkoisen luisen venytyskorun lisäksi minulla on molemmissa korvissa normaaleja reikiä nappeineen/renkaineen 10kpl, joista kahdeksan tökitty itte (Minä en vitosta maksa isommasta kudosvauriosta ja kivusta prkl!). Yleensä kaulassa on jonkinlainen pitsichoker tai niittikaulapanta, joskus ei, riippuen muusta vaatetuksesta. Luokkasormus on melko perus myös, sellainen teräksinen jonka läpi kulkee tumma syvennetty poikkirantu.Silloin kun kuiturastat sattuvat päässäni sijaitsemaan, on ranteeseen kietaistu hiusnauha, jotta en unohtaisi ottaa sitä treeneihin mukaan (niitä kun on kuudet viikossa, ja ylimääräinen tukka on haitolla kaikkialla muualla kuin letillä niskassani). Ja tosiaan, kulmakoru jossa on hopeanvärinen n.6mm mittainen piikki.
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2008 21:52
hmm.. no aina on kaulassa ketju tai ketjuja,
jack skellington koru joka reikkuu pidimmillää,
kirves kaulakoru jota en käytä niin usein,
''silmä'' koru.. koruja on niin paljon että en kaikkia edes muistakkaan.

korvikset vähän vaihtelee, kun on monia koruja mutta yleensä mustat isot pallot ja toisessa piikki.

sitten kaulapanta on tärkeä(ja muut kaula hömpötykset) ja myös rannekorut jotka ovat yleensä niitti kamaa ja yksi keino nahkainen.

ja lopuksi sormukset, kierre sormus, ja tavan sormus ja sellaisia piikki sormuksia.. en ole varma ymmärtääkö kukaan, mutta ne ovat sellaisia jotka tulee kynsimäisesti sormen päähän. niitä on minulla kolme, mutta yksi on hävinnyt.

tulipas paljon en kyllä kaikkea käytä joka päivä.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.03.2008 22:15

Lainaus: Cyberi0n

2 ankh riipusta (kerään niitä x P)

Aaargh. Saisin nyt itse edes sen ensimmäisen... Kiitos kun heitit suolaa haavoihin.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.03.2008 13:44
Oikean käden keskisormessa koko sormen pituinen sormus ja vaseman käden sormissa sormenpää sormukset
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit