Gootti.net

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 05.05.2008 17:31
Jokapäiväisesti ainoat samoina pysyvät korut ovat mun kolme sormusta joita en ota pois juuri koskaan. Vasemman käden keskisormessa on hopeinen liskosormus, oikeankäden etusormessa hopeinen vähän thai-tyylinen ja siro sormus , jossa on mustia koristeita ja oikeassa keskarissa vielä tuollainen aika tylsä paksu terässormus, jossa on joku tribaalikaiverrus.
Kaulakorut vaihtelevat päivän mukaan ja mikä nyt sopii minkäkin vaatteen kanssa. Yleisimm't kuitenkin ovat alchemyn "St. Lorenz Kruez" - risti samettinauhassa, alchemyn carmen-riipus (hopeariipus vihreällä kivellä) ja alchemylta vielä uusin kaulakoruni, jonka nimeä en tiedä ( musta kivi ja pronssinen risti + jotain hopeisia juttuja sivussa). Käytän vielä joskus rottaniittipantaa ja viisikantakorua.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.05.2008 17:45
Jokapäiväiset koruni... no ei mulla yleensä muuta ole kuin korvakorut (nykyään käytän värittömiä timanttikorvakoruja) ja kaulaketju jossa riippuu pääkallo pienin timantein koristeltuna. Ystävä antoi kerran joululahjaksi.
Siinä nyt nuo vakiokorut mitä yleensä koulussa näkee minulla.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.05.2008 21:43

Lainaus: The Evil Fairy

^se on snakebites ja kyllä, olen pikkutarkka.

sorri mun näppis on sanonko mistä kotoisin... (en myönnä tekeväni typoja!)
Kirjoittanut: Darkness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.05.2008 19:41
Nykyään o 11 sormusta xD Ja 11 rannekoruu
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.05.2008 20:23
Nykyään en pidä enää mitään muita päivittäin, kuin mitkä roikkuvat kehossani kiinni, eli lävistyskoruja. En enää edes sormusta. ._.
Kirjoittanut: Rigis (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.05.2008 21:36
Korvissa mulla on aina 5 korvista, kokoonpano vaihtelee, mutta nyt olen pitkään pitänyt renkaita, pentagrammia ja ristiä. Kaulassa mulla on aina joku koru jota vaihtelen melkein päivittäin. Oikeassa kädessä mulla on 9 mustaa rengasta ja vasemmassa kaksi hopeaketjua sekä musta/hopea rannerengas. Noi korut on ollu mulla ranteessa jo vuosia, en ota niitä nukkuessakaan pois, jotenkin ne on vaan jämähtäneet Sormuksia käytän tosi harvoin :P
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2008 00:19
Piikkilanka kaulakoru jonka kullalta sain on aika useasti kaulassa ja sitten itse ostin meille chemical wedding kaulakorut http://www.gothicstyle.co.uk/images/lg_11200.jpg
sekin on oikeestaan aina paitsi nukkuessa/saunassa kaulassa sama kyllä aikalailla tuon Piikkilanka korun kanssa joskus sormuksia pari ja ranneke välillä.
Kirjoittanut: Silence (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2008 00:41
Jaa-a.. Ennen en koruja käyttänyt yhtään ;D
Mutta tätä nykyä kaulasta löytyy kolme ketjua, kaikki hiukan erimittaisia, ja jonkunnäköinen sydänriipus. Ranteessa on käsikoru, joka on kierretty ranteen ympärille kolmeen kertaan ja jätetty vähän väljäksi. Peukalossa sormus, ja sitten vielä huulessa pallorengas. Kaikki nämä ovat hopeaa tai hopean värisiä, ikinä en ole perustanut kullasta koruissa tai missään muussakaan ;p
Kirjoittanut: Vennu (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2008 14:31
Kaulassa riippuu ankh-risti, ja korvissa on neljä korua, sormuksia on yleensä paljonkin, mutta en minä niitä koko aikaa pidä. Joskus ennen oli aina niittirannekkeita ja kaulapantoja, mutta enää niitä ei tule pidettyä niin paljon.
Kirjoittanut: Ardath (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2008 19:13
Kaulassa nykyään aina itse Jouluna tekemäni hepeinen riimukoristeltu korppiriipus. Kun en ole töissä niin kourissa 2 omatekemää hopia sormusta ja yksi perhanan pentagrammi. Se kun ei vaan kulu pois!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit