Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.07.2007 19:27

Lainaus: Mindreal

Itsellä on kaulassa joskus pentagrammi, joskus kaksi ristiä, mutta aina on 2 hopeista ketjua, en ota koskaan pois. Korvikset on aina, ja yleensä on todella massiivinen pääkallosormus mukana. Niin, ja kädessä on hopeinen ketju aina.

lisää tunnistus apua raumenmeren yläasteella

jäi muuten kysymättä et oletko oikeen tuleva mokkeri
sorry, offtopic..
Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • • Muokkasi: lapsi
  • Lähetetty: 13.07.2007 19:50
Minä käytän päivittäin kaulakoruja. Niistä olen aivan sekaisin. Kaulaan voi eksyä kaksi-kolme korua. Kaikkea hopeaa ja mustaa pidän kaulassa. Hopeaa ruusua, mustaa nauhaa, kaikkea monimutkaista tai kauhean yksinkertaista.
Poikaystäväni antamaa hopeaa sydäntä rakasta kaikista eniten. Vaikka en muuten sydämistä välitä, niin sillä on tunnearvoa.Kaulapannoista olen luopunut, ne hiertävät kaulaani ja se menee mustaksi.

Korvarenkaat/napit/roikuttimet ovat kaikki kolme kummassakin korvassa.
Sormuksia en käytä, sillä se korostaisi liikaa sormiani, jossa on kynteni, jotka ovat ruman lyhyet(koska puren niitä-paha tapa).

Tällä hetkellä himoitsen löytää jostain hopean ikuisen elämän ristin, tai muun koristeellisen ristin.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2007 20:05
Minullakin on kaulassani yleensä pentagrammi, sellainen pieni ja mustassa nuahassa. Myös on joku tällainen ihmeellisempi risti jossa on sellainen silmukkasiellä vaakaosan yläpuolella. (nimen kun muistaisi olisin iloinen)
Ei mulla sitten muita käyttökelpoisia koruja oikein olekaan.
Korvikset ovat olleet samat jostain päiväkodista lähtien, en tykkää vaan pistää mitään korviini. Ja sormuksia tykkään pitää sellaista tunne-sormusta. Se on kiva.
Joskus ostin kirppikseltä sellaisen sormuksen jossa on jättikokoinen feikkitimantti, ihmiset katsoivat että 'vou...'. Hih. Luokkasormuskin on hyvä olla jos tietäisi mihin sen on änkenyt.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.07.2007 21:00

Lainaus: The_Killer_Doll

nuahassa. Myös on joku tällainen ihmeellisempi risti jossa on sellainen silmukkasiellä vaakaosan yläpuolella. (nimen kun muistaisi olisin iloinen)

ankh- risti kenties?

Minä olen hullaantunut koruihin ihan tosissani. Niitä on pienen ajan sisällä tullut ostettua hirmunen määrä lisää, ja vanhat on kaivettu jostain kötköjen syvyyksistä taas päivänvaloon. Ja nyt sitä miettii että olenpa ollut tylsä ilman koruja, enää en osaa luopua niistä. x)
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.07.2007 06:57
No ihan päivittäiset korut on helmi choker kaulassa ja sormissa lepakkosormus ja kaksi muuta missä on mustat kivet. Ranteessa hopeinen koru missä on mustia kiviä.
Kirjoittanut: Coraline (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.07.2007 11:16
Päivittäin käytän neljää sormusta, jotka olen vain hommannut jostain eivätkä ne ole kovinkaan erikoisia... Korvissa on 13 reikää ja kaikissa pidän päivittäin koruja, tosin pidän niiden vaihtelemisesta. Omistan korviksia hyvin paljon. Minulla on myös huuli- ja nenälävistykset. Kaulakoruja pidän myöskin hyvin paljon, yleensä äitini rippiristiä, joka on aivan upea, suuri ja koristeellinen. Myös muita tulee kuitenkin käytettyä, kuten myös joskus harvoin kaulapantoja. Käsissä en enää nykyään juuri koskaan pidä mitään ja nilkassa on harvemmin sellainen pääkallo -nilkkakoru.
Minäkin olen korufriikki. x)
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.07.2007 11:25
mul tota eräs sormus ny 02.06st lähtien käytös jatkuvasti. ei mitenkään erikoisen näköinen mut merkitsee mulle älyttömästi ja sit toi mitä aina toi tartuntavaara kaulakoru. mut huomasin yhtenä päivänä et mul kaulas semmoinen öh halppis ihme koru kaulas jatkuvasti. muistan sain sen 6vuotiana ja laitoin kaulaan ja se kai unohtu sit sinne kaulaa ku mul vielki toi en vaa sitä enää yli pään pois en aio leikata sitä myöskää
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.07.2007 11:59
minä haluisin sormuksia enemmän. Mulla on pari mitä käytän, mut mulla on sellaset luusormet että sormusten pitäs olla jotain lasten kokoa että ne pysyy mulla. En kuitenkaan raaski mistään kultakaupasta mennä sormuksia ostelemaan, sielätähän kokoja sais, mutta ne maksaa helposti tosi paljon. Rihkamakauppoja kierrellessä pitää toivoa tekevänsä löytyjä...
Kirjoittanut: hupsu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.07.2007 12:33
Kaulakoruja löytyy useita. Useimmiten käytän sellaista jossa on vihreänruskea kivinen kilpikonna. Kivi näyttää ehkä lähinnä jadelta, mutta eipä taida ihan sitä olla. Se on rakas koru. Sitten olen tutulta korusepältä ostanut pari mielenkiintoista kaulakorua. Hänellä on muuten yleensä koju Ropeconissa.

Kun olin kihloissa oli sormessa kulta/valkokulta sormus, mutta ero tuli niin ei sitä oikein viitsi enää käyttää. Löysin muuttaessa vanhan mielialasormukseni ja olen sitä pitänyt. Ihan hauska sormus. Hirveästi ei muita löydy. Voisikin ensi Ropeconissa vilkuilla jos löytyis jotain kivaa.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 17.07.2007 20:23
Hopeisia sormuksia on yleensä 7 jokapäiväisessä käytössä. Sitten on myös musta väärinpäin käännetty risti, jonka näköjään olen ominut mieheltäni. Lisäksi on 6 korvakorua ja muut lävistyskorut (huuli, napa, kieli, nännit).
Joskus jaksan laittaa Alchemy Gothicin koruja, joita omistan 4.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit