Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Laukut

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 15.02.2008 15:56

Lainaus: Devilsbride

Hei kyselisin tässä ovatko ihmiset löytäneet laukkuja talvi-aleista?

Alennuksista tiedä mitään, enkä oikeastaan mistään muustakaan, mutta omat olkalaukut (neitimäinen sana!) olen ostanut Varustelekan nettikaupasta. Siellä on noita kaikenmualiman kasseja ja rinkkoja aika iso valikoima, joten ehkä löydät sieltä tarvitsemasi. Ovat parin-kolmenkymmenen euron luokkaa. Olen hommannut sieltä yhden sellaisen isomman ja toisen pienemmän olalle laitettavan kangaslaukun, joista isompi on ollut käytössä melkein päivittäin puolisen vuotta ja kestänyt hyvin. Pienempää en ole käyttänyt, kun siihen on pakattu zombiehyökkäyksen torjumiseen tarvittavat välineet, mutta kyllä sekin aika kestävältä vaikuttaa.
Kirjoittanut: Thrillence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.02.2008 22:06
Uusimman laukkuni pokkasin Aleksi13 -liikkeestä. Vaeltelin epätoivoisena pitkin Zeppeliinin käytäviä, en meinannut löytää mistään laukkua, joka olisi kaikin puolin käytännöllinen sekä esteettinen. Sitten löysin valko-musta skottiruudullisen neliskanttisen laukkuni, jossa hihnat ovat ilmeisesti jotain pvc:n tapaista. Kotiin päästyäni irroittelin siitä kaikki ne pinkit rannut jotka eivät sovi tyyliini yhtään, ja kiinnitin rautalangalla kuvan mustalle pohjalle raaputetusta tyylitellystä ristilukista, ja pari ketjua. Siinä on laukkuni

Koulussa tosin käyttelen erittäin nuhjaantunutta pari vuotta sitten seppälän miestenosastolta hankittua mustaa kangasolkalaukkua, pitäs vissiin etiskellä uutta hiihtolomalla Hesasta.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.02.2008 17:52
Mä sain juuri valmiiksi mustan karva olkalaukun, jossa satiininen hihna. Sit löytyy perus olkalaukku, paksua pinnoitettua puuvillaa (?), musta tietenkin. Myöskin muita laukkuja löytyy kasapäin, tuossa nyt noi eniten käytetyt.
Mä en laukkuja ole edes alesta katsonut, peruslaukkuja kun löytyy kaapista paljon, enkä edes juuri koskaan käytä niitä.
Nyt olenkin itse alkanut niitä sitten ompelemaan, muutama pitäisi vielä valmistaa Pitää saada turkooseilla ruseteilla koristeltu pikkulaukku, ja muutama muukin erivärinen laukku, vaatetukseen sopivia tottakai. Ja puuvillasametista tehty isompi kassi olisi käytännöllinen myöskin.
Kirjoittanut: Haudattu Banaani (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.02.2008 15:37
Itse tehty musta tilaihme-karvalaukku.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 29.02.2008 15:56
Mulla on ollu hirveen kovassa käytössä nyt nää kankaiset kaupasta saatavat elintarvikekassit, joihin olen maalaillut kaikkea kivaa happoväreistä sieniin ja Bauhausin logoon. Pitäs joku päivä taas jaksaa maalailla uusia pari.
Kirjoittanut: Angel (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.02.2008 16:52
Itse omistan aika paljon laukkuja tykkään enimmäkseen rock/goottityylsistä laukuista,pääkalloista,yms..mun mielestä laukkuja ei ole koskaan liikaa
Kirjoittanut: Siilipallero (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.02.2008 18:05
Koulussa käytän mustaa laukkua, joka on melko pieni, ei mahu
aina kaikki kirjat mukaan. En tiiä kalleimmasta laukusta mitä
oon ostanu, varmaan joku 50 euroa. Mulla on mooonta laukkua,
kaikki hyllyllä.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.02.2008 20:27
Hommasin hiihtolomalla Kiteeltä laukun Nightwishin logolla. Oikein tyylikkään ja samalla rennon näköinen, sopivasti metallilenkkejä yms. Löytynee NW:n sivuilta, ellen ihan väärässä ole.
Kirjoittanut: taiteiliavihannes (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2008 12:11
*Cybershopin Gettoblaster-laukku (musta)

*Normi Eastpakin tummanvihree (melkein musta) reppu

Ja käsilaukkuja, joita en enää käytä, onkin sitten pilvinpimein.
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.03.2008 21:39
Mulla on perus army henkinen leipälaukku, musta. Sit löytyy muitakin laukkuja mutta tuosta oon tykänny
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit