Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Laukut

Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.05.2007 14:25
Minkälaisia laukkuja teillä on? Teettekö niitä itse? Mikä korkein hinta, minkä ole ikinä maksanut laukusta? Ajattelin avain kysyä.
Itse tein tuossa pari päivää sitten itselleni mustasta farkkukankaasta laukun, jonka läpässä on pääkallo ja neliöitä. Ihan ok tuli.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.05.2007 14:51
musta reppu
erittäin köyhä...
offtopiccina kysyn että sopiiko olkalaukku miehelle ??
kun nääs aattelin ostaa metallican masteer of puppets olkalaukun.
sopiiko se miehelle vai ei ?
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.05.2007 14:59

Lainaus: nocturnal_chimaira

offtopiccina kysyn että sopiiko olkalaukku miehelle ??
kun nääs aattelin ostaa metallican masteer of puppets olkalaukun.
sopiiko se miehelle vai ei ?

Miksi ei? Aika monet miehet käyttää sellaista. Minusta ainakin nätimmän näköisiä kuin jättiläismäiset koulureput...

Minulla on paljon laukkuja, (mitäpä minulla ei olisi paljon) Olen aika tavalla friikkinä niihin... Yksi maastokuvioinen mitä pidän eniten, sitten musta, nahkainen musta, tumman harmaa ja musta karvainen mikä on hiukan rikki tällä hetkellä.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.05.2007 15:03
Olkalaukku sopii todella hyvin miehille.
Jotenkin hassu kysymys, kun varmaan kaikilla tuttavillani on olkalaukku.
Kyllähän sellaisia miehekkäitä, koruttomia laukkujakin löytyy.
Joku musta perusolkalaukku, joita itse suosin sopii mainiosti miehillekin.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.05.2007 15:04

sopiiko olkalaukku miehelle

sopii sopii

ei oikein koulurepun lisäks laukkuja ole mut haluisin ehk sellasen hauta-arkkurepun se vaan maksaa
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.05.2007 15:06
Mulla ei hirveesti ole laukkuja, pari tuunattua kylläkin.. Musta olkalaukku, äidille neula ja lankaa ja kankaankappaleita ja vähän niittejä ja hakaneuloja niin siinä on laukku... >
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.05.2007 15:13
Mulla on musta olkalaukku, joka toimii koululaukkuna ja musta käsilaukku. Korkein hinta, jonka olen joutunut laukusta maksamaan oli 20 euroa.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.05.2007 15:34
Miulla on koulua varten yksinkertaiset ja tilavat musta ja punainen olkalaukku, reppua en ole käyttänyt vuosiin. Muuten sitten löytyykin vaikka minkälaisia minikokoisista isoihin, juhlavaa ja ei niin juhlavaa, materiaaleina nahkaa, samettia, muffea, puuvillaa, keinokuitua, brokadia jne. Suosikkilaukkuni on ehdottomasti lahjaksi saatu Nightmare Before Christmas laukku, joka on myös luultavasti kallein omistamani laukku.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.05.2007 16:36
mä en oo oikeestaa mikään käsilaukkuihminen joten omistan HIM-olkalaukun(siis sellanen reppu, mut oon mä sit tehny pari pari pikkulaukkua itse)

offtopiccina kysyn että sopiiko olkalaukku miehelle

kyllä sopii. ihan varmasti.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.05.2007 17:01
Viimeisin laukkuostokseni oli Guessin pikkulaukku, hintaa 85 puntaa. Lisaksi minulla on pinkki pcv-laukku rautaristikoristeella, arkkumallinen brokadilaukku, pieni "mummomallinen" samettilaukku, puna-musta korsettimallinen pvc-laukku seka koululaukkuna kangaslaukku jossa on geishaprintti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit