Gootti.net

Laukut

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 28.07.2010 19:23
Olkalaukkuja harrastan. Kaikki käyttämäni laukut ovat aika isoja, koska raahaan mukanani usein noin kymmentä kirjaa. Omistan muutaman pienemmän, mutta niitä tulee käytettyä todella harvoin. Minulla on muutama tietty laukku, joita tulee käytettyä enemmän kuin muita. Pitäisi hankkia reppu vielä, koska yliopisto on päättänyt tuhota selkärankani ja laittaa minut kantamaan järjettömiä määriä paperia mukanani. Olkalaukut ovat ihania, mutta pakko myöntää, että reppu on selälle ystävällisempi.

Nyt olen parhaillaan itkenyt pitkään yhden upean nahkalaukun perään. Harvemmin mitään hienoa löytää Anttilasta, mutta yhyyy, tahtoo!

MUOKS: En saanut kuvalinkkiä toimimaan. Ei sit, laitetaan näin: URL
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.07.2010 20:26
Nyt menee vihdoinkin tilaukseen... *rumpupärinää* ruumisarkun muotoinen käsilaukku! Olen kuolannut sellaisen perään 15-vuotiaasta asti, ja isäni lupasi tilata yhden minulle Ebaysta kunhan maksan takaisin, mitä voin nyt tietenkin tehdä, kiitos palkan.
Ihailkaa:
Kirjoittanut: Blueberrie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.07.2010 14:09
Yleensä mie käytän arkena olkalaukkuja ja juhlissa pienempiä kirjekuorilaukkuja. Minulla on muutamia erivärisiä kankaisia olkalaukkuja ja paljon pienempiä käsilaukkuja. Jostain syystä en ole löytänyt hyvää nahkaista käsveskaa tai olkalaukkua, olen ehkä hiukan nirso niiden suhteen.

Nahkaisen käsilaukun haluaisin ja sen pitäisi olla keskikokoinen, tilava, hyvälaatuinen, taskullinen, hienoilla kahvoilla ja musta väriltään. Se ei saisi olla liian säkkimäinen, ja siinä pitäisi olla vetoketju kiinnitys. En ole löytänyt tällaista laukkua nahkaisena, pvc- laukkuna olisi löytynyt, mutta en oikein välitä siitä materiaalista... Pitäisi varmaan tehdä itse.

Kaapin perällä on muutamia laukkuja, jotka olen ostanut hetken mielijohteesta jostain, mutta en ole käyttänyt lainkaan. Esimerkiksi joskus ihastuin pieneen kirkkaanpunaiseen kiinabrokadikankaiseen laukkuun, mutta eipä miulla ollutkaan mitään vaatetta mihin se olisi sopinut, joten siellä kaapissa se on ollut viimeset pari vuotta.

Ehkäpä joskus onnistaisi ja löytäisin pari ihanaa sekä käytännöllistä arkilaukkua jatkuvaan käyttöön.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2010 21:50
Olenkohan ainut joka on huomannut Citymarketista ostettujen laukkujen kestävän erittäin hyvin? Paljon paremmin kestävät kuin esim. vaikka Backstreetistä tai Seppälästä ostetut. Itsellä ollut joku muistaakseni Living dead soulsin laukku Backstreetistä ja kaikki taskujen vetoketjut hajosi saman tien ja muutenkaan ei ollut laadukas. Ja vielä pahempia ovat Seppälän laukut. Mulla ollut kaksi ja molempien laukkujen taskujen vetoketjut sekä suljinvetoketju hajosi todella äkkiä. Toista laukkua en ehtinyt käyttää edes kuukautta! Kun taas mulla on pari Citymarketista ostettua mustaa laukkua (toinen pvc:tä ja toinen ihan mustaa tekonahkaa), ei ole taskujen ja vetoketjujen kanssa ollut ongelmia ja muutenkin laatu ollut paaaaaljon parempi kuin mainitsemissani Backstreetin ja Seppälän laukuissa. Ja mielestäni Citymarketista löytyy hyviä arkilaukkuja joissa on kivoja yksityiskohtia
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.07.2010 18:17

Lainaus: Embize

Olenkohan ainut joka on huomannut Citymarketista ostettujen laukkujen kestävän erittäin hyvin?

Et ole, minäkin olen huomannut saman asian. Yleensä goottikauppojen laukut ovat ylihinnoiteltuja laatuunsa nähden. Minulla on Cybershopista reppu ja olen saanut ommella sen kantokahvan ja toisen olkahihnan uudestaan jo monta kertaa.
Bubbleroom.comista löytyy paljon hienoja laukkuja, tosin niiden laadusta en tiedä. Itse haluaisin sieltä tämmöisen pussukan, eikä hintakaan ole paljon URL
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2010 01:44

Lainaus: Morso

Yleensä goottikauppojen laukut ovat ylihinnoiteltuja laatuunsa nähden.

Yleensä goottikauppojen mikä tahansa on ylihinnoiteltua laatuunsa nähden.

Muuton myötä iso osa laukuista päätyy takaisin kiertoon kirppareille, luopuminen on joskus vaikeaa. Tajusin kuitenkin että elän pyhässä symbioosissa ison, mustan, tekonahkaisen olkalaukkuni kanssa. Siinä on pitkä olkaremmi ja kantokahvat, kolme suljettavaa sivutaskua ja yksi iso avoin johon voi vaikka tökätä puolen litran vesipullon pystyyn hellepäivinä. Tyhjänä kevyt. Vetää uskomattomia määriä tavaraa, luultavasti vaikka siksarin kaljaa pahveineen tai syystakin JA villapaidan.

Oikeasti en tarvitse muita laukkuja. Toivoisin että tuo kestäisi ikuisesti enkä tiedä miten korvaan sen jos se menehtyy jonain päivänä.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.08.2010 12:51
Minulla on Star Wars -laukku (kuusikulmio, jossa hämähäkinseittikuviota. Epäkäytännöllisin ever) ja karvalaukku (Queen of Darknessin) ja nyt olisi aika hankkia kolmas laukku - perusmusta, nahkainen, kenties hieman niittiä/kettinkiä. Tarkoitus olisi alkaa metsästämään niinkin gootista kaupasta kuin Anttila.
Kirjoittanut: Girl98 (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2010 13:55

Lainaus: Embize

Ja vielä pahempia ovat Seppälän laukut. Mulla ollut kaksi ja molempien laukkujen taskujen vetoketjut sekä suljinvetoketju hajosi todella äkkiä.

Tämä ei ehkä kuulu aiheeseen, mutta nyt kun mainitsit seppälän laukut, tuli ieleen myös seppälästä ostamani kengät. Lohen punaiset, tosi söpöt. Käytin ehkä kerran ja nyt pohja on mennyt ihan rupulle ja kuprulle ja hajonnut. Nyt makaavat kenkäkaapissa käyttämättömänä Ihan poikeen niille...
Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2010 10:13
Reput olisivat ergonomisesti koululaukkujen parasta antia, mutta niitä minulla ei ole. Reissatessa käytän pikkuveljeltäni perimää vanhaa Spiderman-reppua, mutta se on kyllä mainittava poikkeus.

Yleisesti ottaen pidän vanhoista salkkumallisista laukuista. Niitä minulla on eri koossa melkoinen kokoelma. Päävärinä tykkään toki mustasta, mutta ruskeitakin laukkuja on uiskennellut joukkoon. Tällä hetkellä oma ongelmani on se, että tarvitsisin juurikin koulua varten tarpeeksi suuren laukun, joka vetäisi niin läppärin kuin kirjatkin. Sellaista ei harmikseni ole vielä kuitenkaan kävellyt vastaan sen sorttista, jonka kelpuuttaisin. Jahka rantaudun kotikaupunkiin, niin täytynee tehdä vielä katsaus kirpputorien tarjontaan.
Kirjoittanut: Girl98 (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.08.2010 14:49
Itse löysin myllyn prismasta ihanan olkalaukun, joka on läppärille suunniteltu. Iso ja tilava.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit