Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Laukut - Sivu 23

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Laukut

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.03.2010 15:42
Fan+Friendiltä ainakin näkyy löytyvän. Clickety
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.03.2010 16:37

Lainaus: Nocturne

Louis Vuitton 12 eurolla

naaaah harvoinhan noita aitoja edes näkee ihmisillä, minulla silmät palaa silti yhä edelleen kun näen feikkejä my eyes my eyes! Itellä taitaa olla tällä hetkellä muutama Burberry ja 3 LV:n aitoa laukkua, joista yhtä voisi tosin nimittää matkalaukuksi, koska se on sen verta tilava. Aito LV lompakko löytyy (sisko kävi aikanaan pariisissa entisen miehensä kanssa, joka tuppas oleen rikkaamman puoleinen : D jotain hyötyä siitäkin).

Nyttemmin miulla on ollut suosiossa Mulberryn musta nahkainen laukku, jossa on ruskeat sangat. Löysin tämän kirpputorilta hintaan 30e ja olikin perhana aito : P

Olen laukkujen suurtilallinen enkä raaski luopua mistään ._.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.05.2010 23:07
Viime aikojen jalkavaivat ovat pahasti nujertaneet kenkäfriikkiyttäni, joten olen sen sijaan sijoittanut pariin uuteen laukkuun. Ensinnäkin hommasin arki- ja työkäyttöön tämän Living Dead Soulsin tilaihmeen;

Olen ollut tähän varsin tyytyväinen, toimii hyvin käytössä.

Ostin myös jo pitkään kuolaamani Hells Bellesin Hell Kitten Handbagin. Tätä ihanuutta odotan vielä saapuvaksi, sen pitäisi olla jo postissa tulossa.

En yleensä osta kovin kalliita laukkuja, pääasia että ne miellyttävät omaa esteettistä silmääni. Tämä Hells Bellesin laukku on ensimmäinen, josta olen maksanut itseni lähestulkoon kipeäksi. Todennäköisesti se vielä juuttuu tulliinkin ja saan maksaa veroja päälle. Tuskin tämä jää kuitenkaan viimeiseksi Hells Bellesikseni, sen verran ihania laukkuja heillä on valikoimissaan.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.05.2010 11:42
Voin myötää olevani laukku friikki. Multa löytyy monenlaisia olkalaukkuja. Osassa on niittejä, ketjuja jne. Sitten löytyy söpöjä pikkuisia iltalaukkuja.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.05.2010 22:55
Sorruin vielä ostamaan tällaisen LYDC:n, kun halvalla sain. Olen kaivannut siistiä, isoa laukkua mm. työkäyttöön, kun joka palaveriin ei voi mennä kovin persoonallisissa vetimissä. Tämä on tarpeeksi neutraali missä tahansa tilanteessa käytettäväksi, mutta sopii kuitenkin tyyliini;

Eipä ole tämäkään vielä kotiutunut, toivottavasti tulee pian.
Kirjoittanut: Girl98 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.07.2010 21:24
Minulla on yksi musta olkalaukku, jossa on skottiruutua edessä. Sitä käytän eniten. Lisäksi käytän koululaukkuna mustaa reppua, jossa on vaaleanpunaisia (!!!!!!)mitäliekuvioita edessä. Kyllä. Se ostettiin kolmannen alussa, ja koska se vielä toimii hyvin, ei ole mitään järkeä ostaa uutta. Tosin olkalaukkuakin olen saanut luvan käyttää lyhyempinä päivinä( muuten kun voi tulla selkäkipuja), mutta sopivaa ei ole vielä tullut vastaan... lisäksi minulla on yksi pienempi musta olkalaukku, mitä en ole vielä kertaakaan käyttänyt. Pitää ottaa sekin käyttöön
Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.07.2010 10:52

Lainaus: Girl98

Tosin olkalaukkuakin olen saanut luvan käyttää lyhyempinä päivinä( muuten kun voi tulla selkäkipuja),

Oi kun rakastankaan olkalaukkuja, mutta olen joutunut luopumaan ja ostamaan ihan kunnon repun kun omakin selkäni tuli kipeäksi. Menin lääkäriin ja se sano et mul on skolioosi (lievä) ja ettei missään tapauksessa koululaukkuna olkalaukkuja ettei pahene. >_>'.

Itselläni ei oikeastaan kunnon muita laukkuja ole juurikaan. Ainakin ole ne rikkonut joista joskus pidin
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.07.2010 12:13
Omistan kaksi laukkua ja yhden repun. Ihan perus musta olkalaukku ja ruskea, vähän pienempi laukku ja reppu on musta, jossa on paljon kuvioita ja ketju. Laukkuja en yksinkertaisesti osaa käyttää niitä, tykkään kun kädet on vapaana. Toisaalta, muutama laukku lisää ei olisi pahitteeksi.

Hihii, arkkumallinen laukku olisi siisti. Mutta onko sellainen sopiva 14-vuotiaalla?
Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.07.2010 12:21

Lainaus: Morso

Hihii, arkkumallinen laukku olisi siisti. Mutta onko sellainen sopiva 14-vuotiaalla?

Miksei olisi? Jos ihmisten reaktioita pelkäät ni unohda kokonaan.
Toisaalta en ole vähään aikaan kyseistä mallia nähnyt missään, itsekkin kun olen havitellut.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.07.2010 16:01

Lainaus: 5ande

Toisaalta en ole vähään aikaan kyseistä mallia nähnyt missään, itsekkin kun olen havitellut.

Hmm, tuossa juuri tsekkailin Mortician sivuja ja siellä näyttäisi olevan. Tosin olivat pieniä reppuja, mutta sen toisen hihnan voisi irrottaa niin varmasti kävisi myös laukusta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit