Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Laukut

Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.11.2009 20:23
Minulta löytyy conversen musta olkalaukku. Valkoinen tähti on kirjoitettu täyteen runoja, toinen puolikas on hakanneuloissa ja löytyy muutama patchi. Se on vain niin vakio, en voisi elää ilman ihanaa laukkuani. Se lähtee kouluun, treeneihin ja ties minne.
Käsilaukkua en käytä, ei oikein näyttäisi kivalta tällä hetkellä : /
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.01.2010 17:22
Karsin onnistuneesti laukkukokoelmaani tuossa pari vuotta sitten, mutta niitä on taas alkanut hiljalleen kertyä. Etenkin erilaisia iltalaukkuja on tullut hankittua, mutta suurimman osan olen sentään ostanut edullisesti kirppareilta. Nyt kuitenkin ostorajoitukseni alkaa hiljalleen murtua, sillä löysin jonkun aikaa sitten laukkumerkin, jolla on paljon minua miellyttäviä malleja. Olen todella ihastunut LYDC London -laukkuihin, jotka eivät keinonahkaisina ole loppujen lopuksi edes kovin kalliita. Odottelen parhaillaan tätä kaunokaista kotiutuvaksi; URL Tuo tuskin tulee jäämään viimeiseksi hankinnaksi, sen verran vaikeaa oli valita ihanista malleista.
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2010 16:31
pitäisi hommata joku hienompi laukku kuin tylsä musta koulureppu. mutta jos pitäisi valita kengät tai laukku niin ehdottomasti kengät!niitähän mulla riittää, mutta sitten se laukku...
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2010 20:14
Ei ollut oikeastaan tarkoitus, mutta kokoelmani kasvoi tänään liilalla kiiltonahkaisella tarjouslaikulla, jota koristaa rusettimainen rypytys. Edellinen laukkuhankinta myös kiiltonahkainen, tosin musta ja sydämenmuotoinen.

Mikähän siinä muuten on, että tuntuu olevan kahdenlaisia laukkuja: sellaisia, joihin mahtuu tavaroita ja sitten tyylikkäitä/söpöjä, joihin ei juuri mitään mahdu. Olisi kiva joskus löytää laukku, jossa nämä ominaisuudet yhdistyisivät.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.02.2010 21:11
Lempilaukkuni on ehdottomasti Queen of Darknessin violetti-musta karvalaukku, pääkallo on kyllä lähtenyt irti mutta näyttää ehkä paremmaltakin ilman Toinen hieman kesäisempi onkin sitten Demonian hämislaukku.
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.03.2010 18:35
Laukku, josta luovuin vähän aikaa sitten, oli aika arvokas. Taisin ostaa sen Nana Starista aikoinaan, kun se kauppa oli vielä asematunnelissa, tais maksaa mummeleissa n.199 ;- . Mutta se oli aivan paras ikinä, vaalean violettia samettia, (aika ohutta matskua), edessä läppä jossa langasta punottuja hapsuja ja pieniä peilejä. Lisäsin siihen kaikenlaista pientä sälää.
Laukku, joka mulla nyt on, tein ite. Hieman mukaillen tuon edellisen mallia, mutta tein isomman.
Se on mustaa, paksuhkoa puuvillasekoitetta. Siinä on myös läppä, jossa on aikalailla kaikenlaista sekoa sälää, mutta paras on ite väsäämäni , kirjomalla, "logo": Oikeus Olla Ruma! Musta se on paras sanonta ikinä, ja pätee meikään 100%:sesti.
Kirjoittanut: Mae Angela (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2010 18:25
Minä olen metsästänyt tiettyä laukkua vuoden ajan ja nyt vihdoin löysin sellaisen
alchemy gothic
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2010 19:42
Uusin laukkuni löytyi kirpparilta, oli halpa nahkalaukuksi ja ennekaikkea tietysti ihana.

Rumanaama: mulla oli aikoinaan samanlainen laukku, myöskin Nana Starista!
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2010 19:11

Lainaus: Mae Angela

Minä olen metsästänyt tiettyä laukkua vuoden ajan ja nyt vihdoin löysin sellaisen

Oo, ihana! Samoin täällä, sama aihekin vielä mutta kuitenkin hieman erilainen arkkulaukku kyseessä, musta Demonian pvc(?)-laukku jossa ketju olkahihnana ja laukun kannessa punainen samettiristi. Pitkään olen tuota kyseistä ihanuutta kuolannut, mutten ole saanut ostettua aikaisemmin.
Sisusta on vuorattu ihanasti punaisella sametilla ja laukun sisäpuolelta löytyy peilikin. Aivan ihana!
Piti jättää ns. paremmaksi laukuksi mutta eihän sitä malttanut ja uusi ihana laukku on kulkenut mukana kaikkialla paitsi töissä...
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.03.2010 13:12
Mistä saan mustan sydämenmuotoisen pvc-laukun? Kiitos jos joku osaa auttaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit