Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Laukut

Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.08.2009 09:14
Möf* Mun tekis hirmuisesti mieli sellasta korsettilaukkua, mutta v*tuttaa kun ne kaikki on semmosia kärpäsenpaskan kokosia jotka on enemmän tarkotettu koristeeksi kuin käytettäväksi...
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.08.2009 09:37

Lainaus: SyllaBoreal

Möf* Mun tekis hirmuisesti mieli sellasta korsettilaukkua, mutta v*tuttaa kun ne kaikki on semmosia kärpäsenpaskan kokosia jotka on enemmän tarkotettu koristeeksi kuin käytettäväksi...

Sama ongelma Kun ne olisivat niin nättejä mutta kun ei sinne tunnu mahtuvan yhtään mitään.. Lisäksi en ole jotenkin löytänyt sellaista mikä olisi just oikean näköinen mikä miellyttäisi silmää heti :/
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.08.2009 10:52
Minulla on koulussa tavallinen musta reppu, ja shoppailemassa käytän mustaa nahkaista olkalaukkua, missä on 3 niittiä alareunassa
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.10.2009 14:01
Katselin tuossa yksi päivä omistamiani laukkuja ja totesin että miksi ihmeessä minulla on nekään kaikki Osan olen jo syytänyt äidin käyttöön.. Kun tällä hetkellä käytössä on lähinnä kolme eri kassia: musta pieni käsilaukku karvalla, musta perus olkalaukku jossa pari vetoketjua (koululaukkuna) ja niinkin naisellinen kapistus kuin Adidaksen valtava tummansininen urheilukassi -.- Tuo Adidas vaan on ainut millä selviän treeni päivistä.. Olen miettinyt että pitäisi varmaan suosiolla myydä pois nuo ylimääräiset laukut vaikka ihania ovatkin :/
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.10.2009 16:11
Tällä hetkellä käytössä on 4 laukkua. Satunnaisessa käytössä on aikoinaan Cybershopista ostettu military-henkinen laukku hiukan kulutetulla ilmeellä ja läpästä löytyy punainen tähti. Sen lisäksi löytyy laukkulompakko, jota tulee käytettyä lähinnä baarissa. Toisin sanoen laukku on lompakon kokoinen, vuori seeprakuviota ja pinta sekä olkahihna keinonahkaa. Eniten käytän tällä hetkellä kuitenkin skottiruutuisesta huopakankaasta valmistettua pientä laukkua, jossa on keinonahka sekä d-rengas yksityiskohtia ja vetoketjuja. Löytyi Prismasta niinkin edulliseen hintaan kuin 9,90 e. Koululaukun virkaa toimittaa sitten Varustelekasta tilattu musta laukku, yllättäen military-henkinen, oikea tilaihme ja erittäin kestävää materiaalia.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.10.2009 01:17
Minun täytyisi ostaa itselleni uusi olkalaukku. Vanhassa ei ole mitään muuta vikaa kuin se, että sen näkeminen alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää. Joulukuussa veronpalautusten aikaan minulla olisi viimeinkin varaa hankkia tällainen: URL
Mukavan Repo! - henkistä materiaalia.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2009 16:15
Lähes aina on minulla sama reppu mukana, missä sitten olenkin. Sellainen harmaanmusta, en erityisemmin pidä sen ulkonäöstä, mutta siihen on vain niin hyvä sulloa kaikki roina. Joskus esim. elokuviin mennessäni käytän pientä mustaa laukkua.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2009 16:29
Nostin just viikonloppuna vaatehuoneen siivouksen yhteydessä pahvilaatikollisen laukkuja ylähyllylle pois jaloista, että löydän nuo muutamat käytössä nyt eniten olevat. Murrosiässä jouduin käyttämään jotain susirumaa halpislaukkua läpi vuosien, ja sittemmin päätin ettei enää koskaan. Nyt suosikki on kirpparilta saalistettu kahden euron outolaukku; se seisoo tyhjänäkin noin kuution muotoisena. Omituista tosi "rough" tekonahkaa, en keksi suomenkielistä adjektiivia, siinä on niinkuin sellainen tosi luonnollinen ruttuinen pinta. Rumankaunis. Iso.

Viimeaikoina oon alkanut kerätä mustia tekonahkalaukkuja, kauan niitä vierastin kun ajatus materiaalista (tekonahka eww) herätti kaikenlaisia mielleyhtymiä pissisten pikkulaukuista "aikuisten naisten käsilaukkuihin". Nykyään noita tuntuu olevan niin monentyylisiä, tai sit oon vaan tullut vanhaksi...
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.10.2009 00:16

Lainaus: Azrael

Joulukuussa veronpalautusten aikaan minulla olisi viimeinkin varaa hankkia tällainen:URL

Toi ois aika läppä Meinasitko tuolta attitudelta hankkia?
Mun pitäs hankkia uusia laukkuja. Nyt taas käytän yhtä ainoaa laukkua, sellainen hieman 60's tyylinen topattu laukku, musta vähän pinkki/lila sävytteisellä vuorella. Törkeen iso, joten mahtuu sopivasti kaikki työvaatteista eväisiin samaan kassiin. Mut alkaa jo kyllästyttää.
Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.11.2009 12:56
Multa löytyy itseasiassa vaan yks edustuskelponen laukku ulkomaailmaan täältä kotiluolasta lähtiessä (repun lisäks mitä on pakko käyttää jos haluaa päästä helpolla kirjojen kannossa). Se on sellanen kiva musta missä lukee super mouse ja on hiiren kallo ja edestä menee ketju. Täytys kyllä harkita uuden ostamista, kun tuo olkain vähän temppuilee. Unelmana ois sellanen arkkulaukku joybootsista
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit