Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Laukut

Kirjoittanut: mrpsychopatic (Nimetön)
  • • Muokkasi: mrpsychopatic
  • Lähetetty: 10.05.2009 09:43
omistan aika paljon vanhoja äärimmäisen noloja olkalaukkuja mutta ainut mitä käytän on musta (ofc) laukku läpällä,jossa on isot metalli renkaat ja luuranko käsi koristuksena,sekä massiivinen vetoketju.jotain 30-40 € se maksoi,aika kallis omaan makuun mutta piti saada tyylikäs laukku johon mahtuu koulukirjat ainut huonopuoli on se että vetoketjut hajoilee.
seuraavaksi ompelen itselleni murderdollsin logolla varustetun laukun @u@ mitä luultavammin mustasta vakosametista ja vanhan laukun jämistä >: )
kaikenmaailmaan kangaskasseja onkin sitten joka lähtöön ja niihin on mukava piirrellä ja maalailla omiaan.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.05.2009 10:11
En omista hirveen montaa laukkua, niitä taitaa olla vaivaset kolme. Yhtä kamalaa olkalaukkua käytän koulussa ja heti kun olen hommannut uuden laukun johon koulukirjani mahtuvat, tämä vanha saa kadota silmistäni. Luulen että teen itse uuden koululaukun, kun mistään ei tunnu löytyvän sopivaa laukkua. Sit on semmone pienempi olkalaukku, jota käytän aina vapaa-ajalla jos tarvitsen laukkua. Sitä olenkin vähän tuunaillut paremmaksi. Se on sopivan pieni, mutta sinne mahtuu kuitenkin pieni elämä. Ja sen kolmannen laukun taidan jättää kokonaan mainitsematta
Kirjoittanut: Sähikäinen (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.05.2009 11:28
Mulla on vaan yksi ainut käyttölaukku. tollainen musta suht pieni mutta sinne mahtuu ne tarpeelliset elikkäs puhelin,kajali,puuteri ja huulipuna,koti-avaimet,purkat,hajustepullo,lompakk o ja muuta tarpeellista.
Ulkonäöllisesti se on siis musta,jossa on lyhyet olkaosat (kannan siis yleensä kädessä)
jotain niitti jäljitelmää ja tällähetkellä siitä roikkuu sellainen musta rintakoriste ruusu,jossa on helminauhaa ja mustia silkkinauhoja.
Halpa se oli kuin mikä. tarjoustalosta löysin huikealle kymmenellä eurolla ja niinhän se sit mukaan lähti.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.07.2009 21:22
Etsisin syksyksi uutta koululaukkua, osaisiko kukaan suositella jotain laukkua, jossa mielellään olisi jotain ketjuja, remmejä, solkia ja muuta sellaista, musta siis pitäisi olla ja tilava. Tämän hetkinen koulu- ja matkalaukkuni on normaali musta olkalaukku, johon olen niittaillut London after midnight, Gothminister ja Deathstars logot . Pikkulaukkuna esim. shoppaillessa olen käyttänyt pientä mustaa Jack Skellington- laukkua.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.07.2009 21:47
Oijoi, löysin tänään Seppälästä todella soman mustan kangaslaukun, jossa on edessä iso rusetti. Se on kooltaan isohko, joten varmasti käy kevyinä koulupäivinä.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.08.2009 18:04
Tilasin vähän aikaa sitten Morticiasta tämän koululaukukseni. URL
Kirjoittanut: Chap (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.08.2009 19:42
Ostin joku aika sitten 100% reilunkaupan puuvillaa olevan laukun. Se on sellainen ihan reilun kokonen, musta(tottakai) olkalaukku. Oli alennuksessa ja maksoi 3o euroa. Ihan mukavan hintanen, mut reilun kaupan puuvillasta :: )
Kirjoittanut: Modern Death (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.08.2009 21:41
tarvitsisin kouluun uuden laukun kun vanha on jo hiukan kulunut eli mistä saisi halvalla ison kankaisen olkalaukun joka olisi tietysti musta jotta vois vähän tuunailla HELP!!
Kirjoittanut: Chap (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2009 16:24

Lainaus: Modern Death

tarvitsisin kouluun uuden laukun kun vanha on jo hiukan kulunut eli mistä saisi halvalla ison kankaisen olkalaukun joka olisi tietysti musta jotta vois vähän tuunailla HELP!!

Tee itse? Tai käy jossain Prismassa tai vastaavassa kattomassa, yleensä tollasissa kaupois on jotain yksinkertasia olkalaukkui
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 09.08.2009 10:58
Löysin eilen kirpparilta käsilaukun, taas kerran. Louis Vuitton 12 eurolla ei voi olla muuta kuin väärennös, mutta minä tykkään silti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit