Gootti.net

Laukut

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2009 19:23

Lainaus: SyllaBoreal

On kyllä juuri passeli hinta

Jeps. Muutenkin noiden muovilaukkujen (tarkoitan siis nyt kaikkia niitä laukkuja minkä materiaali ei ole nahka/kangas) hinnat on ihan järkyttäviä, en halua pistää kahdeksaakymppiä laukkuun jonka odotettavissa oleva elinikä päivittäisessä käytössä on aivan maksimissaan vuosi. Poikkeuksena on Guessin laukut, mutta niiden ulkonäkö onkin taas jotain niin paljon hienompaa kuin perus-veromodat ja sensellaiset. Nahkalaukun tahtoisin, mutta mieleiseen sellaiseen saisi menemään kyllä aika vimmatusti rahaa...
Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.01.2009 10:41
Tällä hetkellä huoneessa roikkuu vain vanha ikäloppu Sisu-reppuni, jonka sain isältä. Siinä on onnellisesti reikä pohjassa ja muutenki rapakunnossa on, mut sentää vetoketju viel toimii. Sain postissa eilen kauan toivomani ruumisarkkurepun, josta saa myös laukun väännettyä halutessa. Toivon vaa, et se keinonahan lemu laantuis, ni voisin iha käyttääkki sitä. Yliherkkä nenä on aika monesti tuskaa enemmä ko iloa.
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.01.2009 10:54
Minulla ei ole hirveästi laukkuja, vaikka laukuista pidänkin. Yksi musta olkalaukku löytyy, sopii hyvin koululaukuksi. Myös minulla on musta nahkanen hieman isompi laukku mihin myös mahtuu koulukirjat. Lisäksi sain juuri joybootsilta baariin sopivan mustan lepakkolaukun, joka on kumia. Se on hieno
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.01.2009 17:36
Mä ostin tossa pikkasen alle vuosi sitten cittarista pvc-laukun (pinta vähän sellaista 'ryppyistä', ei siis perussileetäkiiltävää- tyylillä), jossa oli nätti solki ja muutamia pieniä pyöreitä niittejä, ja tosi hyvin on kestänyt. Makso 10e (tarjouksessa, tosin ei ovh. ollut kuin 20e).
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2009 19:25
Sain siskoltani upean Scary Mary- olkalaukun, kun hänen kansionsa ei siihen mahtuneet.Laukku on oikein soma
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2009 20:37
Harvoin uutena ostan laukun, ja silloin sen maksimihinta on mulle n.30 euroo, eli kalliimpi kassi jää kyllä kaupn hyllylle. Enemmän kiertelen kirppareita ja poistomyyntejä, ja sitten kotona laitan/koristan laukun mieleisekseni esim. pitsinauhalla, hihamerkeillä, ketjulla, tms.
Rintanapeista (voi helvetin hippi-minä) olen aina tykännyt, ja niitä voi laukussanikin komeilla.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2009 20:40
Lempparilaukkuni on ehdottomasti Roebuckin maltanristi-laukkuni joka kovassa käytössä on ajanollen vähän kärsinyt. Rispaantuneen olkahihnan ajattelin vaihtaa ketjuun jossain vaiheessa.
Enpä tiedä mistä yhtä mieluisan laukun löydän sitten kun tuosta pienestä tilaihmeestä on pakko luopua.
Välillä saa tosissaan ihmetellä miten tuohon pikkulaukkuun mahtuukin käsittämätön määrä tavaraa, parhaillaan on ollut levyjä, korvalappustereot, kirja, meikkejä, kännykkä, lompakko jne ja kokoa laukulla ei tosiaan ole kuin about 20x18x10 cm. Oli kamuilla ihmettelemistä kun tyhjensin laukkuani tuossa yhtenä päivänä...

Muita ei-niin-kivoja laukkuja on yksi isompi laukku, pari reppua ja tallikäytössä musta pieni perusolkalaukku.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.03.2009 02:03
Rakastan laukkuja, niitä onkin kertynyt. Eniten Käytössä ovat Marimekon musta perusolkalaukku (saispa tätä violettina), violetti olkalaukku, Piecesin musta nahkalaukku ja pinkkimusta muovinen pääkallo-olkalaukku.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.03.2009 21:09
Tilasin tänään ihkauuden ihanuuden! Enpä ole laukkuja ostanut vuosiin, joten johan oli aikakin
Spiderweb
Tätä odotellessa...
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 07.03.2009 22:15
Polyunsaturated Doll Blood
Todella söpö!

Omistan ihanan laukkukokoelman. Koululaukku on oliivinvihreä olkalaukku, vähän armeijatyylinen, johon maalasin itse punaisen ristin. Laukku maksoi ehkä 2 €. "Kaupungille-keikalle-minne-vaan" laukku on... hankala kuvailla. Samanlainen kuin "tote" kassi, mutta siinä on vetoketju ja on tehty jonkinlaisesta kiiltonahasta. Maksoin siitä 50 senttiä. Näitä kahta käytän eniten. En ole ikinä maksanut kymmentä euroa enemmän laukusta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit