Jaa-a. Kirppareilta olen melkein koko vaatemallistoni ostanut. Siinähän sitä rahaa säästyy, kun ei tarvitse maksaa paidasta sitä viittäkymppiä ja ylikin että saa semmoisen ubeen k00ttireleen

Tosin, en omista (vieläkään) mitään Morticiasta/Backstreetistä/yms ostettua ja hyvin olen pärjännyt.
Teen myös paljon ite, varsinkin kaikki hameet on tulossa varmaan itetehtynä tulevaisuudessa, tulee niin paljon halvemmaksi ja helpommaksi.
Nuorena (nykyäänhän olen kurtistunut 17 vuotias

), kun en saanut kuin kolmekymppiä (30) euroa kuussa joilla piti sitten ostaa kengät, vaatteet, keikat, levyt, hiusvärit jne, niin silloin kihnutettiin ja pyydetiin isältä silloin tällöin rahaa tai jotain vaatetta. Mummolta sai rahaa aina kaksi kertaa vuodessa, mutta itselläni tuo hyväuskoinen mummo -vaihtoehto pisti vihaksi. En vaan pysty ymmärtämään vanhojen ihmisten huijausta >: (
Ja sinä kun olet miesolento, niin pääset astetta halvemmalla. Kahdet kalsarit (mustat ja pääkallokuvioiset), viidet parit mustia tennissukkia, mustat farkut, musta t-paita ja musta pitkähihainen paita. Tosimiehet ei käytä takkia. Saat tulostaa tuon listan jotta voit käyttää sitä ostoslistana.