Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mistä rahat goottivaatteisiin?

Kirjoittanut: SiriusBlack (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2008 21:17
Kyllä tässä kesällä on tullut säästettyä aika paljon kun en ole käynyt koko kesänä baarissa,paitsi alkukesästä. Tupakkaakin riittää pitkäksi aikaa kun ostaa puruja.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.09.2008 19:37

Lainaus: Layil

täytyy myöntää, että kerään pulloja

Sisko lahtaa töistä kaikki energiajuoma tölkit ja pullot aina mulle.. Siitä saa oikeesti hyvin rahaa! Ja joskus noukkii ojastakin, tosin en koskaan pysty säästämään, oon niin tuhlaavaa sorttia : /
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2008 20:02
Saan opintotukea ja vielä parin kk ajan elatusmaksut, niilläpä on hyvä ostella
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.09.2008 20:26
Mistä rahat goottivaatteisiin? Ei mistään. Näillä pikku kesätyörahoilla pitäisi yrittää jotain ostella, mutta enimmäkseen ostan kirppiksiltä ja kangasta, josta ompelen itse. Nyt harmittaa, kun kesällä tuhlailin rahojani kaikkeen ihan turhaan ja pieniin ostoksiin, olisin niilläkin rahoilla saanut jo vaikka mitä
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.09.2008 20:01
Vois alkaa dyykkaan pulloja ihan urakalla pikkuhiljaa... Vois olla kannattavaa, aina tullu napattua mukaan kun on pullon/tölkin ohi kävellyt :P Ongelma on siinä, että miten te ihmiset raaskitte olla tuhlaamatta rahoja? O_o
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.09.2008 23:55
(Vastasinkohan tähän jo? No, en muista. Tuskin.)
Rahaa saa helposti myymällä pois ne mitä ei enää pidä: jos on oikein hyvä onni myötä, voit jopa saada uuden vaatteen myymäsi vaatteen hinnalla..goottireleethän eivät kauheasti kulu käytössä, varsinkin jos niitä pitää vain goottipippaloissa.
Itse ostan aika paljon vaatteita (n.kerran kuussa tai kahdessa) tällä käytä-myy eteenpäin-osta taas uutta ihanuutta-periaatteella.
Perusvaatteet tosin ostan kirppiksiltä, halpaa ja ekologista.
Ja jos rajoittaa bailausta vain kertaan tai pariin kuussa, siinäkin säästää aika melkoisesti.
Lisäksi kun tekee itse ruoat eikä käytä puolivalmisteita tai roskaruokaa, puhutaan jo valtavista säästöistä.. (siitä on sekin etu että vyötärönympärys pienenee.)
Kirjoittanut: Sidoro (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.09.2008 23:06
Kuten aikaisemmin aka moni on jo sanonut, kirppikset ovat mahti paikka tehdä löytöjä. Ja jos käytetyt kledjut kiinnostaa muutenkin, kannattaa varmasti seurailla huuto.netin ja schattenin forumin palstoja -siellä moni liian isona tai pienenä hankittu vaatekappale etsii alehintaan uutta omistajaa
Lopetin juomisen kokonaan ja kas, rahaa jääkin huomattavasti enemmän. (varsinkin tällaiselta baari-ikäiseltä, noihin juottoloihin uppoaa helpolla lompakon sisällön lisäksi visa electronin suomat rahat tililtä)
Työllä näitä riepuja on maksettu, jo ipanana.
Jos on sen ikäinen että työmarkkinat eivät huoli ja rahanteko kelpaisi, kannattaa kysellä sukulaisilta, tuttavaperheiltä jne."palkkatyötä" jota voisi olla pihanhoitaminen, siivous, lasten hoidossa ja rempassa tms.auttaminen jne. Ja kyllähän näitä "ulkoilutetaan koiria"-ilmoituksia vieläkin näkee kauppojen seinillä -ei niillä rikastumaan pääse mutta enempi rahnaa siitä saa kuin pullojen keräämisestä.
Ja tosiaan, voi myydä ne siniset farkut pois sieltä kaapin nurkista pölyttymästä ja hankkia sillä rahalla meikkiä, uuden korun, asianmukaiset hansikkaat tms.
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.09.2008 10:24

Lainaus: Dead disco dancer

Rahaa saa helposti myymällä pois ne mitä ei enää pidä

Minäpä olen tätä harrastanut jo aikapäivät. En oikeestaan keksi mistä muualta ne rahat saisin kun palkka menee vuokraan jnejne kaikkeen yhtä turhaan Sitäpaitsi, minne ne kaikki vaatteet sitten laittaisi jos niitä kertyisi kauheesti? Olen myös niin onnekas että äitini on antanut minulle myytäväksi tarkoitettua roinaansa huuto.nettiin, josta saan pitää rahat. Ja shoppailu on minulle ongelma, koska on aina ostettava jotain kun käyn kaupungilla, eikä välttämättä aina mitään järisyttävän fiksua, joten saan hyvällä säkällä rahat takaisin kun laitan tuotteen seuraavana päivänä myyntiin huuto.netiin...
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.09.2008 12:56
Kirppikset, UFF, sukulaisten vanhat vaatteet...
Lisäksen en juo enkä polta, MUTTA olen hirveä sokeri syöppö... nykyään poikaystävä sponssaa sokerin syömisiäni joten säästyy vähän rahaa. Yleensä nekin rahat säästyvät laita-rajat-piiloon-ja-unohda-ne tavalla.
Koulumatkani varrella on muuten Morticia, Helbunny-kauppa jossa en ole vielä käynyt, kaksi Backstreettiä ja kirppis jonka ikkunassa on aina jotain kaunista... Joku/jotkut haluaa selvästi kiduttaa minua ostovimmani avulla :P
Kirjoittanut: hullogootti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: hullogootti
  • Lähetetty: 06.10.2008 20:03
Olen kuules miettinyt tuota jo kauan. En tajua miten mun bestiksellä on varaa ostaa kokoajan lisää ihania vaatteita. mulla nytkin kukkarossa vain 30e ja en oo pitkään aikaan oatanut mitään uutta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit