Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mistä rahat goottivaatteisiin?

Kirjoittanut: hullogootti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.10.2008 20:06

Lainaus: snowwiewolf

Koulumatkani varrella on muuten Morticia, Helbunny-kauppa jossa en ole vielä käynyt, kaksi Backstreettiä ja kirppis jonka ikkunassa on aina jotain kaunista...

vähänkö epää... asun jossain pikkukunnassa josta on lähin goottikauppa 30km päässä toiseksi lähin 45km ja kolmanneksi 300km
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.10.2008 23:25
Tuli mieleen kun on tämmönen sivu kuin bux.to. Sinne rekisteröidytään ja klikkaillaan mainoksia, ja joka kerrasta saa yhden pari senttiä rahaa tilille tai enemmän, jos on kutsunut kavereitaan mukaan. Jotkut muka tienanneet satoja dollareita. En kyllä ole kokeillut..
Kirjoittanut: Necrodesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.10.2008 12:11
Jaa'a, en oikein tiedä mistä sitä "ylimääräistä" rahaa ilmestyy. Alaikäisenä en kunnon töihinkään pääse, mitä nyt mainoksia jaan ******** palkalla (keskimäärin hurjat 60e/kk!) kaksi kertaa viikossa. Toki porukat aina välillä jotain heittää, ja syntymäpäivänä sekä jouluna toivon vain rahaa jos jotain ovat antamassa. Kirppiksiä olen monta kertaa kierrellyt, enkä ole löytänyt yhtään mitään (tietääkö joku kirpputoreja Jyväskylässä/lähellä joista joskus on bongannut goottivaatteita?).

Harmittaa kun nuo vaatteet ovat niin hirmu kalliita, ja suht' huono kädentaidoissa etten oikein itsekään osaa tehdä. :/
Tosin onhan se kiva tunne, kun saa vihdoin jotain mihin on jo jonkun aikaa säästänyt.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.10.2008 14:18
Ruuasta on hyvä tinkiä. Saa samalla tehokkaan laihiksen! Ruoka on aina se, jota ei tarvitse jos on saatava laukku tai kengät.
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.10.2008 22:50
Alennusmyynneistä olen suurimman osan kojootti vaatteistani ostanut, että sillä säästää vaikka kalliitahan nuo ovat. Onneksi alaikäisenä vanhenmmat kustantaa, mutta tämänpäiväisen shoppailureissuni kustansin omilla kesätyörahoillani.
Kirjoittanut: NecroErotiC (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2008 07:58
Minulla on käyny sellainen tuuri että olin jo pitkään säästä nyt rahaa jotain satunnaista asiaa varten. Kun sitten kiinostuin tästä Gootti-tyylistä niin kasassa oli aika paljon rahaa. Joten kävin sitten ostelemassa kaikenlaista mm. New Rockit ja housut yms.

Sen lisäksi saan mummolta ym. isovanhemmilta aika paljon rahaa aina kun tapaan heitä.
Kirjoittanut: Minni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.10.2008 10:44
Ainoo, mistä voi tinkii on ruoka. Tosin oon faijallekin yli 700 euroo velkaa . Ei siin mietitä juuri et ostanko uuden korsetin vai laitanko rahat korsettiin... Kirpputorit on hyviä ja omat kädet.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2008 22:25
Mulla ei todellakaan meinaa olla rahaa gootti vaatteisiin, itse pystyisin kyllä tekemään äitini avustuksella. Mutta mistä saisi kaavoja näihin vaatteisiin? Onko yleensäkkään mitään (ihan sama minkä kielistä) lehteä tai mitään mistä näitä kaavoja saisi? Vai tekevätkö kaikki jotka vaatteita itse väsäävät ni kaavat itse...?
Ja juu tämä nyt on vähän aiheen vierestä, mutta en viitsinyt tehdä uuttakaan keskustelua enkä tällaista löytänyt...
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.10.2008 00:46

Lainaus: Tyhjäpää

Mutta mistä saisi kaavoja näihin vaatteisiin? Onko yleensäkkään mitään (ihan sama minkä kielistä) lehteä tai mitään mistä näitä kaavoja saisi? Vai tekevätkö kaikki jotka vaatteita itse väsäävät ni kaavat itse...?

Vaatteita saa tehtyä näppärästi ilman kaavojakin. Malliksi vain ottaa jonkun vastaavantyylisen vaatteen. Ja loppupeleissä kaavat on melko helppo itsekin piirtää, ainakin kaikkein yksinkertaisimpiin vaatteisiin.
Myös monista käsityölehdistä saa todella käyttökelpoisia kaavoja, joita muokkaamalla voi saada aikaiseksi melkein mitä vain. Kirjastosta löytyy paljon käsityölehtiä, myös esim. Sokoksen lehtipisteessä myydään paljon erilaisia käsityöaiheisia lehtiä, mikäli ihan omaksi haluaa.
Improvisaatiota kehiin!
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2009 22:12
Töitä tekemällä. Eihän se välillä naurata mennä jonkun luentojen päälle vetämään iltavuoroa töihin, mutta ei auta. Muutenkaan täällä pk-seudulla ei tuo eläminen ole kovin ilmaista. :/ En kyllä tunne yhtään huonoa omaatuntoa, jos tärskäytän rahaa vaatteisiin, kun tiedän että mitä senkin rahasumman eteen oon joutunu tekemään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit