Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitkä ovat lempimateriaalinne vaatteissa?

Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.05.2007 21:14
Empäs tiedä mistä tuollaisenkin kysymyksen sain päähäni mutta alkoipas vain kiinnostamaan...

Itse tykkään eniten pitsistä,sametista,satiinista,sikistä ja pvc:stä.
Tällä hetkellä ykkönen taitaa olla silkki kun se on niin mukavaa päällä... Vaikka tämäkin silkkipaita on ihan riekaleina jo.

Moderaattori muokkasi: Otsikon kirjoitusvirhe pois.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.05.2007 21:16
Nahka, karkea puuvilla, villa sekä satiini on mun lemppareita...
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.05.2007 21:19
Varmaan sametti, koska se joustaa ja on kylmällä melko lämmintä. Ja pellava. Hengittää niin kivasti kesäkuumalla Tosin,kun se ei jousta,niin se on ainoa pieni miinus :/
Keinokuidut, esim.mikrokuitu ei ole niin kivaa,kun siinä näkyy kaikki möykyt ja pahkurat mitä iholla on :S
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.05.2007 22:51
Pitsi ja satiini varmaankin sekä ihan puuvillakin. Sametti on siitä inhottavaa kun siihen jää kaikki pölyt (olen niin ahkera siivoaja) ja vaaleanruskeat koirankarvat kiinni.. Mutta loimusametista en tykkää yhtään.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 31.05.2007 23:03
nahka,silkki,satiini,samettipellava,puuvilla,pvc,p olyestersatiini(tosin se tarttuu helposti ihoon kiinni jos on vähänkin karhee ja kuiva iho) ja tietysti puuvillasatiini.ja tylli
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.06.2007 09:58
Ite tehdessä vaatteita satiini on ehdottomasti paras. Helppo ommella ja kaunistakin kaupan päälle.
Sitten nää keinokoidut, mitä lie polyesteriä ja nii päi pois, ohuena tai melkein läpinäkyvänä. Ainakin näin lämpimämpänä vuodenaikana.

Sametti on valmisvaatteissa ok, mutta helvetti siinä saa hankittua hullun paperit kun alkaa itse työstämään... Pvc- / vinyyli-kankaat kans. eivätkä ehke edes sovi miulle.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.06.2007 10:20
sametti, varsinkin hameissa, se on kaunis. Pvc on myös kaunista ,mutta epäkäytännöllistä.
Pitsistä tykkäsin joskus tosi paljon, ja nyt olen puolisen vuotta ollut siihen kyllästynyt ja kaapista löytyy pitsipaitoja ihan liikaa, en silti uskalla myydä niitä, jos vaikka innostun siitä taas jonkun ajan päästä
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.06.2007 11:02
Minulla menevät monetkin materiaalit, mutta sametti ja pellava ovat kivoja. Pellavasta pidän erityisesti siitä syystä, että teen siitä muinaispukuni.

Satiini menee myös, mutta se nyt riippuu vähän tilanteesta ja vuodenajasta, mistä materiaalista pidän. Villasta ja pvc:stä en pidä yhtään, tekokuituja minulta kyllä sitten taas löytyy.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.06.2007 14:33
puuvilla
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.06.2007 14:46
Nahka ja pvc Jokapäivä jompaakumpaa päällä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit