Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitkä ovat lempimateriaalinne vaatteissa?

Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.06.2007 15:16
Jaaa-a. Hmm, vaikka olenkin neiti-ihminen niin en ole kovin perillä kangasmateriaaleista. Ilmeisesti. Luulin meinaan vielä muutama kuukausi sitten et trikoo ja puuvilla on niinku jotenki eri juttu. Ilmeisesti ei.
Mä tykkään aika paljon semmosista missä on puuvillaa ja sitte elastaania. Ne laskeutuu hienosti. Sametti on kaunista, mutta voi tuhannen turkin pippuri kun niihin tarttuu kaikki karvat, tomu ja muu skeida!? *hakkaa päätään seinään* Onko täällä muita jolla on puolipitkäkarvainen kissa? Mulla siis ragdoll. Koirasta ei juurikaan lähde karvaa ja mää oon nyt ollu ihan hoo moilasena kisun kaa!! On verhotkin täynnä karvaa! Ja kivasti joo viel näkyy vaaleet karvat mustissa vaatteissa. Että onko joku materiaali mihin ei tarttuis karvat? PVC kai ainakin ja nahka... Teippi vaateharja meillä seisoo jatkuvasti telkkarin päällä.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.06.2007 15:21
Sametti, satiini, tylli, verkkokangas ja puuvilla.
Onhan minulla myös joitakin nahasta ja pvc:stä tehtyjä vaatteita, mutta ne kankaat eivät oikein ole minun juttujani.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2007 15:45
Ohut vakoinen vakosametti ja tavallinen sametti, tylli, satiini, puuvilla, jotkut harvat sekoitekankaat.

Nahka ja pvc ovat kauniita katsella mutta en itse tykkää käyttää. Paitsi tietysti nahkakenkiä. Omistan yhden ihanan villakangashameen, mutta muuten en villasta välitä. Inhoan sitä leveämpi vakoista vakosamettia ja loimusamettia, jokin niissä vain saa niskakarvat pystyyn. Omistan kaksi harsopaitaa, tosin en kyllä ole käyttänyt niitä moneen aikaan. Ei vain tule pistettyä päälle.

Lainaus: kismet

Onko täällä muita jolla on puolipitkäkarvainen kissa?

Ei itsellä ole puolipitkäkarvaista, mutta kaksi lyhytkarvaista on, ja poikaystävällä on angorakissa. Niin että kauniisti on minullakin karvaiset vaatteet... -__- Varsinkin tekokuitu vaatteet ovat aina karvaisia, kun ne sähköistyvät ja keräävät karvat koko talosta.
Kirjoittanut: Obscure (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.06.2007 19:27

Lainaus: kismet

...mää oon nyt ollu ihan hoo moilasena kisun kaa!! On verhotkin täynnä karvaa!

Sittenhän pitää ajella kissa kesäisempään kuntoon. Tuskin elukka arvostaisi. Järkyttävän rumia ja laihoja otuksia ne sitäpaitsi todellisuudessa ovat, karvojen kanssa taas niin söpöjä ja pehmeitä.

Materiaaleista ei tiedä kaupassa miten ne käyttäytyvät. Etenkin kun pidän itse kauluspaidoista, jotkut siliävät helposti, toiset taas pysyvät ryppyisinä kuin ****** ****** ******* *****. Puuvillaahan suurin osa on, mutta eihän se mitään kerro, kankaan paksuudestakaan ei voi päätellä miltä vaate näyttää usean pesun jälkeen. Keinokuidut sentään ovat oikein helppohoitoisia. Muista materiaaleista sametti on kaunista, mutta se pöly taasen.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.06.2007 19:46
Sametti, satiini, silkki, nahka ja pvc... Eivät ehkä kovin käytännöllisiä mutta kauniita ovat ja niitä vaatekaappini sisältää eniten.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.06.2007 21:44
Sametti on ykkössijalla nyt ja aina, mutta myös satiini on kiva.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.06.2007 21:28
Sametti, satiini, pitsi, tylli, yms. yms. Minulle kelpaa lähes mikä tahansa materiaali, kunhan se on mukavaa päällä.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.06.2007 12:35
Nyt haaveilen tekeväni (joskus kun on aikaa) punaisesta tai tummanvihreästä taftista itselleni sellaisen hienon puvun. (En tiedä miltä vuosisadalta se on vai keksinkö sen päästäni, mutta) Siihen tulisi pitkät kapeat hihat (puhvit olkapäissä) ja korkea kaulus sekä sitten pitkä runsas hame jossa laahus. Todella epäkäytännöllinen tiedän, mutta olisipa ainakin vaatekaappia somistamassa anteeksi offtopic, sanon siis vain tafti.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.06.2007 15:12
Mä haluisin kans verkkopaidan. Mitäs te niitä käyttävät laitatte alle? Kapee olkaiminen toppi? Tai tietty sitten menee kans jos esim. kokokorsetti sen päällä. Mulla vaan ei oo viel yhtäkään korsettii. Surettaa. Ne näyttää niin näteiltä.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 03.06.2007 15:43
Itsellä: Satiini ja sametti, tyllihameita olen vasta nykyisi ruvennut katselemaan, joten varmaan uutena tulokkaana tylli. Sitten yleisin mistä housut ja paidat tehdään on tietysti puuvilla. Värjääntyykin helpoiten.
Metalli ja hopea. Tykkään itsekin keinokuiduista kun kaikki pöly, yms. lähtee parhaiten pois vain puistelemalla.
Nahka (päällysvaatteissa)
Kesällä voittaa satiini (satiinimaiset kankaat), samettia viileämpää

Miehellä: Nahkabuutsit, nahkahousut, musta silkkipaita, nahkaliivit, puolipitkä nahkatakki (puoleen väliin säärtä), silkkihuivi, joskus dentson. Hopeiset korvakorut ja hopea Thorin vastara kaulassa. Saattaa joskus olla kotona ollessa mustat farkut ja keinokuituisia paitoja kun ei voi atoppisen ihon takia käyttää luonnonkuituja. ELI PALJON NAHKAA!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit