Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitkä ovat lempimateriaalinne vaatteissa?

Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.05.2008 20:41
Suosin aika paljon luonnonmateriaaleja, puuvillaa, villaa ja silkki on ihanaa LÄHES kaikissa olomuodoissaa. Pellavaa en tosin voi sietää, muuta kuin korsetin vuorina, mistä se ei näy. Rumaa minusta. Arkipukeutumisessa suosin puuvillaa. Haluaisin kokeilla myös bambua, mutta aika harvoin siihen vielä törmää.

Pidän myös nahasta ja PVC:stä tosin sen epäkäytännöllisyyden takia tulee pidettyä vain erityistilaisuuksissa.

Satiini on kaunista myös, mutta inhottaa kun ne on aina lähes polyesteria, mikä on yksi hirveimmistä materiaaleista ikinä. Se on talvella kylmä ja kesällä hiostaa, ja sähköistyy.

Puuvillasametti on kaunista myös, mutta itse tulee käytettyä lähinnä takeissa.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.05.2008 23:26

Lainaus: Cherise

Satiini on kaunista myös, mutta inhottaa kun ne on aina lähes polyesteria, mikä on yksi hirveimmistä materiaaleista ikinä. Se on talvella kylmä ja kesällä hiostaa, ja sähköistyy.

Ja aktiivisellä käytöllä nukkaantuu aivan järkyttävän näköiseksi. Puuvillasatiini.
Kirjoittanut: Wicked (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.05.2008 01:24
No nahka ja silkki on omasta mielestäni parhaat materiaalit vaatteissa, mutta nahka on huono kesällä ja talvella.. talvella ei lämmitä ja kesällä hiostaa.. silkki taas tuntuu mukavalle ja näyttää mainiolta
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.05.2008 11:02
pidän eniten silkistä ja satiinista ^-^
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.05.2008 21:20

Lainaus: Cherise

Suosin aika paljon luonnonmateriaaleja, puuvillaa, villaa .....

Näin minäkin. Sen lisäksi tykkään erityisesti myös sametista.
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • • Muokkasi: vampyr
  • Lähetetty: 15.05.2008 16:04
Ah tylli on ihana materiaali hameissa. Sametti muuten mutta mulla on muutama pitkä samettihame ja ne ritisee ja rätisee,sähköistyy. ei oo mukava : <
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.05.2008 13:50

Lainaus: vampyr

Sametti muuten mutta mulla on muutama pitkä samettihame ja ne ritisee ja rätisee,sähköistyy. ei oo mukava : <

Se on sit varmaan polyesterisamettia. Kannattaa kokeilla puuvillasamettia, ei sähkösty ja on muutenkin miellyttävämpää päällä
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2009 05:16
Esim. sametti, pitsi, satiini ovat mieli vaatemateriaalejani. Tietenkin myös puuvilla on aina hyvä, käytännöllinen ja miellyttävä materiaali kaikissa vaatteissa.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.01.2009 11:32
Olen saattanut jo aikaisemmin tähän ketjuun vastata mutta en ole varma joten siis...
Pidän eniten pvc:stä vaatteissa ja sitä onkin melkein vaatekaappi täynnä.
Myös cybertyyliiset venyvät ja kumimaiset kankaat on kovassa huudossa.
Kiksukarvaa pitää olla myös joka paikassa
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2009 13:11
Mä tykkään kovasti sametista, tyllistä, pitsistä, silkistä ja satiinista.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit