Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Irtorastat ja rastojen laittajat !

Kirjoittanut: BansheeLass (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.08.2008 19:51

Lainaus: neo_shaman

En kyllä tosta mäntysuovasta tiedä, mutta ainakin rastojen päät saa pysymään hyvänä esim. värittömällä kynsilakalla tai vaihdoehtoisesti sitten rastan värisellä :D Myös rastojen omatoiminen takuttaminen tiheällä kammalla ja höyryttäminen toimii. Olen myös joskus "pessyt" rastat [siis ennenkuin laitoin päähän] ja laitoin niihin jotain hiusvaha/geeli -tyylistä tököttiä kun olivat vielä märät ja sileät. :)

Nuo onkin neo aika kiinnostavia vinkkejä! Seuraavan kerran kun laitan rastat niin kokeilen tuota kynsilakkatemppua purkautumisen korjaamiseen. Hiusgeelillä yritin itsekin vähän hillitä enempiä purkautumisia, mutta en tajunnutkaan kokeilla sitä märkiin rastoihin. :D
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.08.2008 20:03

Lainaus: BansheeLass

Nuo onkin neo aika kiinnostavia vinkkejä!

Heh, kokemuksen tuomia päähänpistoja pikemminkin Mutta tietenkin hyvä jos auttavat ja vielä toimisivatkin! Saattaa nimittäin olla että omat silmäni eivät huomaa eroa hyvin, kun olen aina tottunut näkemään huonokuntoisia rastojani [omat, köhköh]
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.08.2008 17:50

Lainaus: Cata

hei, tuo on varmasti turvallisempaa käsille. oon vaan käyttänyt sitä missä on eniten ph:tä. pitänee kokeilla mäntysuopaakin

Kumihanskat on itellä yleensä hovuttaessa olleet aika in, sillä käsiä alkaa usein kutisemaan pitkä mäntysuopa+vesi lilluttelu :s

Lainaus: missEmily

Niin voiko noita cyperin rastoja vaikka itse mäntysuovalla pestä, jos meinaavat lähteä purkautumaan? vai mitä niille pitäisi sitten tehdä?

TOBI! Ostettiin ostostelkusta sellanen höyrypesuri on niin maanmaino ja kätevä sekä vaatteitten suoristukseen, mutta mikä parasta, purkautuvien rastojen kuritukseen, vaikka ne olisivat päässä kiinni (siihen tosin tarvitsee kaverin). Silitysrauta tai vedenkeitin hoitelee myös asioita hyvin kelposesti (muista toki tässä tapauksessa irroittaa rastat päästä ennen höyrytystä).

Lainaus: neo_shaman

aina tottunut näkemään huonokuntoisia rastojani [omat, köhköh]

Ite tykkään, kun rastat on koviakokeneen näköset (niissä on se tunnelma tai jtn) Jos ostan valmisrastoja säätelen niitä hieman ennen päähän laittoa (tupeeraan ja tiivistelen yms yms) On se niin jännää nää hiukset joo..
Kirjoittanut: Kamalatar (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.08.2008 19:12
Nonni. Ankstinpa nyt sitten tänne...
Noin vuos sitten tutustuin tähän rastajuttuun. Sitä sitten päivittäin ajatuksissani haudoin ja sitten tässä kesällä heitin viiskymppiä kuituihin, ja pyörittelin suhtkoht hyvät ja siistit pötkylät vaaleesta, sinisestä ja turkoosista. Noh, näitä oon yrittäny kiinnittää, ja kiinnittely meni vähän pieleen ja nyt noi on kamalassa kunnossa ja ärsyttää ihan kamalasti kun noihinkin sain kinua tosi kauan lupaa ja semmosta.
Palaanpa sitten kouluun tyvikasvullisena peruspissisplondina.
Katotaan sitten uudelleen joskus miten saan mitäkin aikaan. Kai.
Hävettää myöntää, mut tuhlasin koko kesän moisen pinnallisen asian pyörittelyyn...
Ajan olis voinu käyttää vaikka ompelemiseen tai johonkin. Kai.
Tarinan opetus siis:
Mikäli haluat kuiturastat, älä laiminlyö elämääsi, ihmissuhteitasi ja muita asioita olemalla totaalirepsidiootti googlettamalla kaiken aikaa hiusjuttuja ja muutenkin silläkin uhalla, että saattaisit vielä kolmenkymmenenvuoden jälkeen kuulla tokiohotelkommentteja ja pieniä ääniä päässäsi siitä, että olet ernu.
Aamen.
  • Lähetetty: 10.08.2008 13:49

Lainaus: Kamalatar

Noh, näitä oon yrittäny kiinnittää, ja kiinnittely meni vähän pieleen ja nyt noi on kamalassa kunnossa

Missä päin sie asut? Meinaan mie voisin yrittää laitella niitä siulle jotenkin, jos jossakin lähellä asustelet/ alueella jossa tulee käytyä (joo joo kuulostaa niiin, minä haluan auttaa, olen niin positiivinen yms yms. mutta hätä ei ole sen suurempi, jos sitä ei paisuttele.)
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.08.2008 14:02
Kamalatar
Tee niistä irtolisäkkeet. Minä tein omista rastoistani tuossa keväällä irtolisäkkeet kiinnittämällä ne (muistaakseni) tässä ketjussa aiemmin annettujen ohjeiden perusteella kahteen satiininauhaan villalangalla. Hyvin ovat toimineet, vaikkakin kovin nopeasti niitä ei saa omaan tukkaan (kun omat hiukset pitää laittaa ensin saparoille/ponnarille ja siihen sitten solmia irtolisäkkeiden nauhat. Vie hieman aikaa).
Minusta irtolisäkkeet ovat kauniimmatkin kuin omiin hiuksiin letitetyt (toki poikkeustapauksiakin on, jotkut saavat ne erittäin siististi ja tiukasti kiinni) ja ne on helppo ottaa pois suihkuun/nukkumaan/etc. mennessä.
  • Lähetetty: 10.08.2008 20:24

Lainaus: Faith Black

Tee niistä irtolisäkkeet

Siinä vaan tuppaa olemaan se, notta jos haluaa hiuksia pitää auki :/
  • Lähetetty: 11.08.2008 11:54

Lainaus: SirMarylee

Siinä vaan tuppaa olemaan se, notta jos haluaa hiuksia pitää auki

No eiväthän omat hiukset muutenkaan näkyisi rastojen alta, vaikka kiinnittäisikin ne suoraan hiuksiinsa. Paitsi tietysti letittämällä, mutta silloinhan ne ovat periaatteessa kiinni osan matkaa (ja typerän näköisiä kun hiustuppoja roikkuu rastan puolivälistä -.-).
  • Lähetetty: 11.08.2008 21:55

Lainaus: Faith Black

No eiväthän omat hiukset muutenkaan näkyisi rastojen alta, vaikka kiinnittäisikin ne suoraan hiuksiinsa. Paitsi tietysti letittämällä, mutta silloinhan ne ovat periaatteessa kiinni osan matkaa (ja typerän näköisiä kun hiustuppoja roikkuu rastan puolivälistä -.-).

Tarkotin lähinnä, että jos haluaa pitää rastat auki ihan perus asennossa niinkun : D Jos vaikka Moshaa.. : D
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 11.08.2008 22:06

Lainaus: SirMarylee

Tarkotin lähinnä, että jos haluaa pitää rastat auki ihan perus asennossa niinkun

No kyllähän ne voi pitää auki irtolisäkkeinä ollessaankin. Minulla ainakin on aina olleet nuo omat lisäkkeeni ihan vain auki, ei saparoilla eikä poninhännällä. Mutta en tosiaan harrasta moshailua, kun en sen tyylilajin musiikista piittaa missä moista harrastetaan, niin minua ei haittaa vaikka tucca olisikin hieman heppoisemmin kiinni.
Ja sitä voi sitten miettiä että haluaako moshailla ilman että hiukset irtoavat, vai haluaako hienon ja näyttävän tukan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit