Gootti.net

Irtorastat ja rastojen laittajat !

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.10.2012 19:07

Lainaus: DarkPrincess

Mä huovutin just yhden noin peukalon paksuisen rastan ja se painoi kosteana 58g ja haluan paksut niistä rastoista, niin onko mun järkevä jatkaa näillä vai ostanko suosiolla tekokuitua?

Jos kerran fallseja teet, niin suosittelen tekemään mahdollisimman kevyesti huopuneita ja kuohkeita. Säästät materiaalissa, hermoissa ja se päänahkakin jaksaa kannatalle. Kosteanahan nuo nyt painaa ihan älyttömästi, koska villalle on ominaista imeä kuitujen väliin ihan järkyttäviä määriä kosteutta. Punnitse siis vasta kuivana. Mutta fallseja varten minä kyllä tosiaan ennemmin kuivahuovuttaisin mahdollisimman kuohkeita pötköjä.
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: DarkPrincess
  • Lähetetty: 02.10.2012 18:28
Villasta on nyt puolet ekasta tehty. Ainakaan vielä ei tunnu yhtään liian painavalta, et teen nyt ainakin tän ekan loppuun ja katon mitä tästä seuraa.
  • Lähetetty: 11.10.2012 22:32
Löin just kolme DE villarastaa letillä päähän. Äiti tykkäs että hienot on ja saisin nyt ehkä laittaa koko pään täyteen näin. Saisko ihan rautalangasta väännetyt ohjeet für Dummies että miten mä voin pestä pään jos laitan. Se on nyt tässä se onkelma, kun minä en tiiä
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.10.2012 09:29
Itse totutin hiukset ensin vähän pidemmälle pesuvälille ennen kun villarastat laitettin päähän. Normisuihkussa kävin niin että välttelin pään kastelemista kuin ruttoa, ja keräsin rastat keoksi päänpäälle. Pään pesin sitten kerran viikossa, niin että koitin parhaani mukaan olla kastelematta rastoja. Parhaiten onnistui niin että kannateli rastoja ylhäällä, ja pesi päänahan tavallaan sektori kerrallaan (helpompi varoa kastelemasta niitä pituuksia jos huuhtelee yhden kohdan kerrallaan). Kastuu ne siltikin aina, mutta sentään eivät niin paljon kuin voisivat. Nuohan siis painaa märkänä aivan älyttömästi, koska villa imee todella paljon kosteutta, joten oikeasti kannattaa varoa ettei niitä kastele kokonaan.
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2012 15:43
Itse venailin nimppareitani rahan toivossa. Kouraan tippui sitten mukavasti 190e ja päätin että osan rahoista pistän kreppikuituun, mistä teen itselleni punaiset, pitkät rastat.
En tiedä paljonko se valtava määrrä krepparia maksaa mutta tosiaan tuo parisatanen on taskussa. : )

Tiedän, että netistä löytyy ties mitä ohjetta rastojen tekemiseen, ja tiedän, että jotain huovuttamiseen se liittyy.
Tännekin on varmaan linkattu linkki ja pari: en ole ehtinyt katsastaa vielä.
Tosiaan, reilun metrin pituisia, vähän eri paksuisia punaisia rastoja olen tekemässä.

Tietääkö muuten, miten nämä itsetekemät rastat kiinnitetään, muuten kuin palmikoimalla?
Minulle ehdotettiin, että hankkisin jonkun hiusnipparin (en nyt muista oikeaa sanaa, tälläinen joka pitää hiuksia kiinni) ja solmisi ne rastat toisiinsa kiinni, poraisi nipparista läpi ja kiinnittäisi näin niihin? Niin kuin esim. Cybershopissa tulleista rastoissa on tehty.
En tiedä, hanke on tosiaan ihan aluillaan.
  • • Muokkasi: DarkPrincess
  • Lähetetty: 31.10.2012 15:40
Täytän huomenna 18, niin isä just maksoi tilauksen dreamhairiin synttärilahjaksi Jaksoin huovuttaa 13 rastaa ja luovutin.

Trixenalle linkki http://www.youtube.com/watch?v=ihlxsA-R0ZE En oo testannut, mut toi näyttäs kohtuullisen iisiltä tavalta tehdä itse kuiturastat
  • Lähetetty: 07.11.2012 16:18
Hei immeiset!
Minun on tarkoitus ostaa kreppikuitua Dreadvioletista, mutta huomasinkin, että siellä myytiin 120cm-130cm pitkää krepparia - minun on tarkoitus kääntää ne kaksin kerroin että rastoista tulisi paksumpaa.
Omat hiukseni ovat metrin ja bout 60cm rastat näyttäisivät tyhmiltä. Tietääkö kukaan, mistä voisi ostaa punaista, kaksi metriä pitkää kreppikuitua? Itse en löytänyt, mutta jos joku tietäisi.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.11.2012 17:24

Lainaus: Trixena

Omat hiukseni ovat metrin ja bout 60cm rastat näyttäisivät tyhmiltä.

Voi luoja millainen letittäminen sulla on eessä. : [

Mut katoppa vaikka buyhair-sivusto. Huomaa toki kuitenkin, että kun sun metrin pitunen fleda letitetään yksittäisten rastojen ympärille, niin ei se ainakaan hyvällä letittäjällä koko rastan pituuteen tuu vaan parhaimmillaan ehkä max. 20 senttiä rastaa pitkin jos sitäkään.
  • Lähetetty: 13.11.2012 16:07

Lainaus: Cata

Voi luoja millainen letittäminen sulla on eessä. : [
(Viesti poistettu.)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit