Gootti.net

Irtorastat ja rastojen laittajat !

Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.03.2012 20:34

Lainaus: Satanica

Itselläni on Backstreetistä ostettu rastahainhammaslisäke

Minulla myös, itseasiassa 2. Toinen on semmonen puna-musta paksu pehko, johon olen laittanut 2 rastaa lisää ja toinen on musta-valkoinen, todella ohut rastaklimppi, pitäs ostaa siihen lisää rastoja. Ne on ollut mulla tosi hyvät, harmi vaan, että siellä ei enää ole niitä tai muitakaan hiuslisäkkeitä, joissa olis hainhammasklipsi kiinnitys. Mä olen itse myös vaihtanut näihin lisäkkeisiin isommat klipsit, koska hiukseni ovat niin pakust, että semmonen pikkunen klipsi ei siihen riitä.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2012 15:29
Tuli muuten hei mieleen tässä, että riittääköhän 46 paksua omatekoista kuiturastaa koko päähän? Mulla on todella ohuet hiukset, joten luulis että riittäis.. Mutta kun yleensä suositellaan sitä 50-60..
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.03.2012 19:15
Mulla ainakin toi 50-60 rastaa ei riittäny kuin alkuun kun oli vielä koko päässä hiukset. Nyt on n. silmien korkeudelta alaspäin kaljua ja laskin viime viikolla rastoja pois ottaessa, että päässä oli n. 65 rastaa. Tämä on oikeasti todella yksilöllistä, joten oman "rastakulutuksensa" tietää vasta kun kokeilee
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 27.03.2012 18:17
Uusi tukka ollut lauantaista asti päässä, edellisestä kerrasta olikin jo aikaa. Ja aika kultaa muistot, näköjään, sillä en muistanut että miten helvetillisesti päänahka kutiaa alussa. Tai sitten olen kehittänyt tässä välillä herkemmän nupin. Vinkkejä kutinan helpottamiseen? Kylmä ilma tuntuu taivaalliselta, mutta ei nyt jatkuvasti viitsisi olla ulkona tuulettelemassa, varsinkin kun pehko on sen verran paksu että tuuletus vaatii suurin piirtein pään roikottamista ylösalaisin.
  • Lähetetty: 28.03.2012 18:28
^

Itselleni tulisi ainakin mieleen, että tuo hirveän kylmällä säällä päänahan tuuletus on vain huonoksi, koska kylmyys kuivattaa ihoa - ja etenkin jos sinulla on kuivaiho luonnostaan, niin ei kannata tehdä kauhean usein. Johtuisiko kutina kuidusta itsestään(mikäli siis päänahka ei tunnu kuivalta)?
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.03.2012 23:29

Lainaus: groomeri

Tämä on oikeasti todella yksilöllistä, joten oman "rastakulutuksensa" tietää vasta kun kokeilee

Riippuu myös laittajasta. Paksullekin tukkamäärälle saa aika helposti sillä 50 rastalla hyvän näköisen tukan. Varsinkin silloin kun kyseessä ei ole ne kauppojen luirurastat.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.03.2012 12:12

Itselleni tulisi ainakin mieleen, että tuo hirveän kylmällä säällä päänahan tuuletus on vain huonoksi, koska kylmyys kuivattaa ihoa - ja etenkin jos sinulla on kuivaiho luonnostaan, niin ei kannata tehdä kauhean usein. Johtuisiko kutina kuidusta itsestään(mikäli siis päänahka ei tunnu kuivalta)?

No, ei tuo ilma nyt niin kylmää ulkonakaan enää ole. Iho on tosiaan kuiva luonnostaan, mutta saattaa tietty tuolla villallakin olla vaikutuksensa asiaan. Aiemmin tosiaan on ollut kanekalonrastat, kutisivat sitten kai vähemmän.
  • Lähetetty: 30.03.2012 13:20
Tuli hei taas mieleen, että olisiko kellään antaa hyviä vinkkejä siihen, että miten noista päässäolevista rastoista saisi eri kampauksia? Jotakin tosi simppeleitä, mutta sellaisia, jotka on tosi hienoja. Alan kyllästyä pelkkään ponnariin ja tukka auki systeemeihin Elikkä kuvia/tutorialeja kaipailisin tai sitten _selkeitä_ selitysohjeita..

Ja juu piti selventää, että tosiaan pakkasella en menisi suosittelemaan päänahan tuuletusta! Ei siellä kai miinusasteita enää olekaan Paitsi yöllä ehkä..
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.03.2012 13:58

Elikkä kuvia/tutorialeja kaipailisin tai sitten _selkeitä_ selitysohjeita..

Ei nyt ole mistään kohtaa selkeä ohje, mutta yritän kuitenkin!

Eli tuo mikä minulla tuossa avatarikuvassakin on:

Ota muutamia rastoja pään molemmin puolin korvien ja päälaen välistä, ei kovin paksulti, mutta sen verran että näyttää siistiltä. Vedä ne takaraivon kohdalle ja kiinnitä hiussoljella, tadaa!

Käyttämäni solki on tämän tyyppinen:
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2012 12:11
Hei nyt tarvitsisin neuvoa! Oon nyt täs parina päivänä tehnyt ensimmäistä kertaa rastoja kuiduista, yleensä olen tehnyt huoparastoja, ja mietin tässä, että kuinka helposti niitä saa sitten pois päästä? Meneekö kuidut sekaisin hiusten kanssa niin että niitä ei saa helposti pois?

Ja sitten vielä semmoinen jäi mietityttämään, että onko mitään helppoa tapaa laittaa rastat päähän? Tarkoitan nyt sellaista, ettei tarvitse kiinnittää jokaista erikseen, vaan sellaista, että ne kaikki on kiinni samassa narussa ja se naru sidotaan johonkin poninhäntään tai nutturaan niin, että saa helposti esim. yöksi otettua pois tai jotain? Olen nähnyt youtubessa jonkun videon kun joku tyttö laittaa tällä tavalla rastat päähän, mutta mietin että jos vähänkin pihalla tuulee ja tukka lähtee ilmaan niin näkyykö se sitten kaikelle maailmalle että hiuksissa on vain ns. rastoja täynnä oleva pampula? Näkyykö se oma nuttura sieltä alta? Ja miten saisi tuolla tavoin rastat päähän niin, että pysyisivät edes sen yhden päivän päässä ilman että lähtee valumaan heti kun vähänkin tuulee???
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit