Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Irtorastat ja rastojen laittajat !

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.01.2012 12:28

Lainaus: aivosyöpä

Kovin liukkaalta vaikuttaa, vaikka olenkin yrittänyt koiran tiheäpiikkisellä kammalla takuttaa ja huovutusneulallakin tökkiä

rullaa sitä rastaa auki ja tupeeraa kovasti ja höyrytä se vähän kiinni. Itse tehnyt kaikille muinaisvalmisrastoilleni noin
Kirjoittanut: aivosyöpä (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.01.2012 20:07

Lainaus: SirMarylee

rullaa sitä rastaa auki ja tupeeraa kovasti ja höyrytä se vähän kiinni. Itse tehnyt kaikille muinaisvalmisrastoilleni noin

Voii kiitos hirveästi vinkeistä! Nimimerkillä yksi harjoitusrasta (hieman töhryinen ja epäsiisti) ja yksi mielestäni hyvin onnistunut paksu rastapötky valmiina! Yhdistin vielä neuvoihisi huovutusneulaimen ja hyvää jälkeä tulee, kyllä sormissa ja käsissä tuntuu että niillä on neulalla tökitetty rastapötkyä!
Kirjoittanut: RosyGirly_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2012 23:45
Olisi kyllä unelma saada rastat päähän ja haluaisin, että joku voisi vaikkapa laittaa mulle..
Oon nimittäin halunnut jo melko pitkään saada rastat hiuksiin ja ne näyttävät niin ihanilta, vaikka niitä olisikin vähän vaikea pestä!
Jos täällä on jotakin ihania rastojen laittajia, niin ottakaa vaan yhteyttä muhun!
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.03.2012 12:32

Lainaus: BronzeRain

Ei enää minkäänlaista muistikuvaa että millaisia määriä niitä tarvitsee että saa oikeasti pään täyteen (miinus otsis, jonka jätän)

45-50 rastaa menee päähän. Riippuu tietysti kuinka paksuja tai ohuita pistät. Ohuita tarvii enemmän ettei jää "kaljuja" kohtia ja kannattaa tehdä niinkin, että niskaan vähän harvemmin ja päälle tiheämmin niitä rastoja

Jos jotakuta kiinnostaa, niin oon taas pienen tauon jälkeen ruvennut tekemään kuiturastoja. Ottakaa yhteyttä yksityisviestillä tai facebookin yksärillä. Täällä kuvia tekemistäni rastoista.
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.03.2012 19:24
Omistaako kukaan klipsuilla/hainhampailla kiinnitettäviä rastoja? Itse olen sellaisia ostamassa ja tahtoisin tietää minkä laatuisissa/pituisissa hiuksissa pysyvät kiinni. Omistan lyhyehköt ja liukkaat..
Toivottavasti joku tajusi selityksistäni jotain.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 22.03.2012 07:52

Lainaus: Jade

Omistaako kukaan klipsuilla/hainhampailla kiinnitettäviä rastoja? Itse olen sellaisia ostamassa ja tahtoisin tietää minkä laatuisissa/pituisissa hiuksissa pysyvät kiinni. Omistan lyhyehköt ja liukkaat..

Itselläni on Cybershopista ostettu klipsirastarypäs. (huono laatu, kuten varmaan kaikki tietävätkin. Kannattaa investoida parempaan.)

Ihan söpö viritys tuo on. Luonnossa huomattavasti fiksumman näköinen, Cyberin kuvat ovat kevyesti ylikäsiteltyjä. Laadusta ei sitten kyllä voikaan puhua.

Itselläni on superliukkaat pitkät hiukset. Pienen hyppimisen ja pomppimisen seurauksena tuo lähtee taatusti liukumaan pois. Siitä myös tipahteli rastoja tasaisin väliajoin. Sain korjattua hiukan kun ompelin käsin osan paremmin kiinni. Ihan hirveän lyhyillä hiuksilla tuon pitäminen tuskin onnistuu. Hyvä olisi olla ainakin sen mittaiset, että ne saa ponnarille.
  • Lähetetty: 22.03.2012 16:28

Lainaus: Giffirt

Itselläni on superliukkaat pitkät hiukset. Pienen hyppimisen ja pomppimisen seurauksena tuo lähtee taatusti liukumaan pois. Siitä myös tipahteli rastoja tasaisin väliajoin. Sain korjattua hiukan kun ompelin käsin osan paremmin kiinni. Ihan hirveän lyhyillä hiuksilla tuon pitäminen tuskin onnistuu. Hyvä olisi olla ainakin sen mittaiset, että ne saa ponnarille.

Kuulostavat todella huonolaatuisilta. Täytyy miettiä vielä ostanko vai enkö, rahaa en haluaisi tuhlata turhaan rastoihin jotka hajoavat. Ja hiuksiakin pitäisi sitten lopulta kasvattaa. Saa nähdä jäävätkö ostamatta.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.03.2012 21:02

Lainaus: Jade

Kuulostavat todella huonolaatuisilta. Täytyy miettiä vielä ostanko vai enkö, rahaa en haluaisi tuhlata turhaan rastoihin jotka hajoavat. Ja hiuksiakin pitäisi sitten lopulta kasvattaa. Saa nähdä jäävätkö ostamatta.

Laadukkaampiakin takuulla löytyy. Cybeshopin härpäkkeitä en suosittele, mutta monia muitakin valmistajia löytyy, joiden tekeleet saattavat pysyä päässä paremmin. Cyberissa on tietysti halvimmat, mutta taitavat olla halvimmat siitä hyvästä syystä, ettei niiden tekemiseen ole ihan kauheasti vaivaa pistetty.
  • Lähetetty: 22.03.2012 22:02

Laadukkaampiakin takuulla löytyy.

Mm-m, niin löytyy, selasin juuri yhden Saksalaisen nettikaupan sivuja etsien uusia kenkiä ja törmäsin kalliimpiin rastoihin. Voisi katsoa jos saisin säästettyä niihin. Näyttävät nekin todella kivoilta.

Cybeshopin härpäkkeitä en suosittele

Cybershopin tuotteista tykkään, mutta hajoavat helposti. Kaulappannastanikin on löystynyt jo osia. Onkohan se edes kahta kuukautta minulla ollut. Menipäs omaksi keskusteluksi. Nojaa..
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.03.2012 11:43
Itselläni on Backstreetistä ostettu rastahainhammaslisäke ja minusta se on todella hyvää tekoa(vissiinkin ihan eri laatua kuin tuo Cyberin härpäke). Tässä on lisäksi paljon enemmän rastoja ja ne ovat todella hyvässä kunnossa pysyneet. Ainut haitta näissä hainhammas lisäkkeissä on se, että ne painavat aika perhanasti ja ne on jossain välissä pakko ottaa pois päästä, koska päänahka repeää..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit