Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Irtorastat ja rastojen laittajat !

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.05.2008 21:32
Eilisen päivän väsäsin kuiturastoja -.-' noh.. nyt ne on sitten päässä ihanat... vaikka vaatii vähän harjotusta vielä tuo rastojen teko.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.05.2008 09:29

Lainaus: milonero

Eläinkaupastahan saa sellasia kätsynkokoisia kuminauhoja (koirille, samoja myös hammasraudoissa, löytyy myös eri värejä) joilla letit voi kiinnittää rastoihin.

Sellaisia pieniä kumilenkkejä saa myös ainakin CyberShopista. :>
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.05.2008 11:10

Lainaus: Swanette

Tai ihan prismassakin näitä kattelin, tosin ne olivat mustia, punasia ja valkoisia..
  • Lähetetty: 22.05.2008 15:19

Lainaus: SirMarylee

Lainaus: Swanette

Tai ihan prismassakin näitä kattelin, tosin ne olivat mustia, punasia ja valkoisia..

myös Glitterissä on ihan läpinäkyviä ja mustia. Laadusta en tiedä. Ninjan omat on ainakin täyttä kuraa.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.05.2008 20:14

Lainaus: Layil

myös Glitterissä on ihan läpinäkyviä ja mustia. Laadusta en tiedä. Ninjan omat on ainakin täyttä kuraa.

Myös glitterin. Katkeilee ja haurastuu. Ei ole kivaa, kun hiukset tippuilee päästä..
Kirjoittanut: milonero (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: milonero
  • Lähetetty: 22.05.2008 21:12
jep. ainaki ennen cyberissä myytiin sellasia pieniä renksuja, jotka ei siis veny ja katkeilee. on myös kalliita. oon nähny niitä ainakin läpinäkyvinä/glitterillä ja neonväreissä. Luulen et ne on niitä samoja kun Glitterissä/Ninjassa on.. Jos sormet ja lompakko kestää niin ihan jees vaihtoehto (kai?) höh.. >.< mun lähiprismassa ei ole kun hevosille tarkotettuja kumppareita (paksuus kun normaaleissakin kuminauhoissa, halkaisija n.1,5cm) Ne mitä eläinkaupasta saa on kapeita ja halkasija ehkä n. 0,8cm, ja siellä ne on ollu halvimpiakin..Riippuu kaupasta/määrästä, kalleimmat on ollu 100kpl/8€. Joistain saa 250kpl/10€. väreinä mulla on ollu mustaa, punasta, sinistä liilaa, vaaleeta, valkosta ja pinkkiä.Niitä ei tartte kyllä kun muutaman 4x kiertää ympäri. Mulla ne on n. kuukauden kestäny kerrallaan.

EDIT: Totta mitä noista rastoista aiemmin mainittiin..tietty makuasia, mutta kannataa vahailla joskus, näyttää paremmilta.Toki siinä on myös olemassa se hygienia puoli...kun ne on erillään ne myös pesun jälkeen kuivuu eikä tuu hometta yms. Nykyää on suositeltavampaa pestä tukkaa suomi-shampoolla ennen rastojen laittoa. Mäntysuovassa on nykyjään aineita joista voi saada tosi ikäviä reaktoita...oon yleensä myös kevyesti blondannu alle tai käräyttäny hiukset permisaineella ja piippurasseilla.

hmph. hirvee sepustus...on vaan aihe niin lähellä sydäntä
  • Lähetetty: 23.05.2008 00:09
Hmm ite käytän Cybershopin kuminauhoja pitämäs rastat päässä eikä oo ollu ongelmaa niiden kanssa. Samoilla kuminauhoilla kiinnittänyt rastat useaan kertaan. Yhden käyttökerran jälkeen saattaa katketa, ku venyttää niitä (sillon ku pistää rastoja kiinni). Ne maksaa jotain 3,50€ ja ei oo paha hinta niin laadukkaista kuminauhoista . Kaverin kans testattiin Dreamhairilta tilata halvemmalla isompi pussi kuminauhoja, mut ne oli täyttä... kuraa. Tai no kyllä niillä rastat pysyi päässä, mut rupes sit katkeileen ja niistä ei todellakaan ollu toiseen käyttökertaan.
Kirjoittanut: MorbidCuriosity (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.05.2008 05:03
jyväskylässä miun kaveri laittaa mielellään hiustenpidennyksiä/lisäyksiä. irc-galleriassa hän on nimimerkillä RottenBitch. ajattelin vaan ilmoittaa jos joku tarvii nii että tosiaan gallerian kautta häneen saa yhteyksiä jos tarvis.
Kirjoittanut: little wolf (Jäsen)
  • • Muokkasi: little wolf
  • Lähetetty: 23.05.2008 17:51
Miten kuiturastat saa " muhkeamman" näköiseksi? Siis miten te,(joilla on kuiturastat ovat päässä) olette käsitelleet rastanne?

Ja toinen ongelmani ovat korvani... minua on aina kiusattu hörökorvistani ja haluaisin laittaa koko pääni täyteen kuiturastoja letittämällä. Joten miten rastat saa koko päähän niin, jotta korvat eivät näkyisi? Vai onko se mahdotonta..
  • Lähetetty: 23.05.2008 19:01

Lainaus: little wolf

Miten kuiturastat saa " muhkeamman" näköiseksi? Siis miten te,(joilla on kuiturastat ovat päässä) olette käsitelleet rastanne?

Itellä on nyt paksut rastat ja tein ne kokonaan itse kuiduista eli kuitua sit tupeeraan ne ja pyörittelen ja kuumennan muotoonsa.. mitä paksummat rastat haluaa sitä enemmän kuitua ja tietty tupeerauksella voi vaikuttaa asiaan.

Lainaus: little wolf

Joten miten rastat saa koko päähän niin, jotta korvat eivät näkyisi?

jos rastat on pitkät niin ne peittää kyllä korvat aika hyvin. Eli pidät vain niitä rastoja korvien edessä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit