Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Irtorastat ja rastojen laittajat !

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.05.2008 20:54

Lainaus: Layil

jos rastat on pitkät niin ne peittää kyllä korvat aika hyvin. Eli pidät vain niitä rastoja korvien edessä

Tai laita niin paljon rastoja ettei ne näy. Hyvä vaihtoehto saattais ola nelipäiset rastat, mutta niitten teko vaatii jo aika paljon taitoo tai harjotusta : P
Kirjoittanut: little wolf (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.05.2008 17:51
kiitti neuvoista täytyy kokeilla. Vaikka se kyllä kuulostaakin hullulta, mutta korvat ovat heikoin lenkkini. Kun niitten leikkauttaminen maksaisi yli 1500 enkä selllaisia rahoja saa mistään... kivaa riistoa

mutta lopetan nyt valittamisen
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.05.2008 20:53

Lainaus: poison

Tässä aiheessa etsittäisiin myös kuiturastojen laittajia ! Ilmoittakaa itsestänne

No eihän niitä nyt kova työ ole itsekään laittaa omaan päähän vähän käsilihaksia ja sillee.

Mutta jos joku nyt miettii niin mie voi laitella niitä jos joku asuu hml lähellä jossainpäin..
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Morningstar_
  • Lähetetty: 29.05.2008 22:39
Tahtoisin mustia kuiturastoja takatukkaan, mutta täällä ei lähellä ole juuri ketään kuka laittaisi niitä hiuksiini joten annan olla vielä...
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.05.2008 10:55

Lainaus: Morningstar_

täällä ei lähellä ole juuri ketään kuka laittaisi niitä hiuksiini

Kyllä itsekin pystyy laittamaan noita rastoja aika helposti. Tarttee avuksi vaan kaks peiliä. Ite oon laittanu nyt pari kertaa itse koko päähän rastat ja kerran vaan taakse.

Paitsi itse oon tässä kesällä menossa hyvinkäälle laittamaan yhelle kaverille kyllä rastoja ja käyn siinä helsingissäkin sitten..
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.05.2008 22:17
multa ei varman onnistuis kun en ees osaa letittää kunnolla niin...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 30.05.2008 22:57

Lainaus: Morningstar_

Tahtoisin mustia kuiturastoja takatukkaan, mutta täällä ei lähellä ole juuri ketään kuka laittaisi niitä hiuksiini joten annan olla vielä...

On tääl vaikka kuinka monta jotka niitä vois laittaa, itsekin voisin, mut itelleni en haluu koko päähän laittaa, The Secret saa hoitaa mulle letityksen ens kuussa Sinne tänne muutamia letittelen joskus vaatteiden värin mukaan, mut en kertakaikkiaan jaksa letittää omaa päätäni täyteen...
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.05.2008 23:06

Lainaus: Ninni

mut en kertakaikkiaan jaksa letittää omaa päätäni täyteen...

Itse letitän pääni täyteen kuitua aina kun hiukseni kasvavat liian pitkiksi (eli yli 8cm mittaisiksi), ja annan niiden olla kunnes saan ajan kampaajalle Pitäisi kyllä ostaa uusia rastoja, vanhat on aika huonossa kunnossa monien käyttökertojen jälkeen.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 30.05.2008 23:39

Lainaus: neo_shaman

Itse letitän pääni täyteen kuitua aina kun hiukseni kasvavat liian pitkiksi

No sähän saat sit koko ajan olla letittelemässä jos 8 senttiä on liikaa!
Tekeekö tääl muuten kaikki muut sen letityshomman silleen, et jakaa hiukset eri osioihin ja sit sen hiustupsun ottaessa heittää kuiturastan toisen puolen pään yli? Mä oon kehittäny jonku oman ihme tyylin, et otan vaan jostain kohtaa hiustupsun, laitan rastan keskikohdan tupsun alle ja siitä sit toinen puoli rastasta hiustupsun yli, sit toinen puoli, sit hiustupsu jne kunnes on sen verran lettiä kertyny et hiustupsu on varmasti punottu sinne tiukasti ja laitan kumilenksun. Vai tekeekö joku muukin tolleen???
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 31.05.2008 00:01
Ninni, letität rastat siis niinku yhdellä hiustupsulla ja kahdella rastanosalla? Mä letittelin joskus omaa päätä just tolleen, kun mun kädet ei taivu tonne niskaan niin et ois saanu kaks ohutta hiustupsua ja yhden rastatupsun. Mut musta näyttää jotenki siistimmältä kun on kiinnitetty kahen hiustupsun avulla, sit se letitysjälki jää enemmän piiloon ja jos on joku hienon värinen rasta, niin se tulee enemmän esiin.

Ja tottatosiaan, mä letittelen rastoja päähän, mut en mä itse osaa rastoja tehdä. Voinen tarjota apua kiinnitykseen jos jollain on tarvetta, tosin nyt kesällä oon vaan viikonloppusin maisemissa. Mut nii, voi pistää korvan taa jos joskus haluaa kuitutukkaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 59 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit