Gootti.net

Irtorastat ja rastojen laittajat !

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.01.2009 17:23
Toxo
Eiköhän se aikapaljon riipu siitä millaisiin osioihin nuo rastat kiinnittää päähän ja kuinka tiheästi niitä pistää. Itellä en oo huomannu, että rastoja pitäessä takaraivo ei peittyisi. Johtuu kyllä siitäkin, että teen aika paksuja rastojakin.

Ite pyöritän ylijääneet hiukset (mitä ei kannata enää letittää) rastan ympärille ja laitan kuminauhan päälle. Eivätpähän törrötä.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.01.2009 20:21

Lainaus: Toxo

Oon myös suu auki, ko ihmettelen miten jotku saa niist niin tuuheet: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Heiaken&imag e_id=74892137

no siis tolla ainakin on niitä ihan törkeesti, mutta ne saa tollain koholle tekemällä niistä irtolisäkkeet, ja sitte teet omista hiuksista kaks nutturaa pään päälle sillai jännästi ja sitte sidot ne irtolisäkkeet siihen päälle...oon tooosi huono selittää sori, mutta tän keskustelun ekoilla sivuilla tais olla ohje, että miten ne voi laittaa.sitte siinä opetettii tekee niistä vielä irtolisäkkeet. ei tartte selaa sivuja ku vaan tyylii yhdestä kuuteen tai seittemään jos oikein muistan..
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.01.2009 20:30

Oon myös suu auki, ko ihmettelen miten jotku saa niist niin tuuheet: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Heiaken&imag e_id=74892137
Oon kysyny tän kysymyksen aijemmin, mut siin toivos et joku o keksiny vastauksen; mite oman tukan voi piilottaa rastoja pitäes? Mulla ne ainaki tököttää rumasti rastojen seasta ja sit ko non sellaset vähä kihartuvat ja helposti takkuuntuvat, ni näyttää tosi ikävältä.
Vinkkejä?

Oon tehnyt itse nyt pari vuotta noita kuiturastoja ja vaatii kyllä opettelua jotta saa hyvännäköistä
Tuuheita rastoja saa tietysti niin, että tupeeraa vaan todella ahkerasti ja tiheän takun.
Itse teen yleensä single ended rastoja, koska olen kokenut ne paljon helpommiksi kuin DE:t.

Ja tukan saa piilotettua niin, että tekee niiden saparoiden sijasta nutturat, kiepauttaa vaikka leveää pitsinauhaa sen nutturan ympärille ja siihen kiinnittää sitten lisäkkeen.
Pinnit on myös ystäviä tässä hommassa.
Näin ei oma tukka törrötä rastojen seasta.
Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.01.2009 20:42
Kiitos vinkeistä! Löysin itteasias täs hetki sitte videon Youtubesta mis näytettii se nutturoihi kiinnitys. Asias o vaa yks iso mutta: mite ne rastat laitetaa siihe naruu kiinni? Laitetaaks se naru rastojen läpi vai sen taitekohtien välistä vai kui?
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2009 18:10

Laitetaaks se naru rastojen läpi vai sen taitekohtien välistä vai kui?

Tässäpä kuvallinen ohje tuohon
ja laitan nyt kuvallisen ohjeen tuohon kiinnitykseenkin
Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2009 21:46
Kiitos aivan mahdottomasti, Layil. Niistä o paljo hyötyä!
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.01.2009 19:20
Jyväskylässähän on tuo liike Hairium, vai mikä. siinä alkon vieressä, pari kertaa tullut käytyä ja joka kerta kysyvät: tarvitseko kiinnitys ohjetta, vaikka pää on täynnä kuitua ja muuta sälää... hassua sinänsä, äijäni totesi: Ehkä ne kattoo että noi on niin rumasti kiinni. :P mutta onko kukaan myy pistäytynyt?
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.01.2009 20:03
Itse tilasin tänään cybershopista blondit clip-on rastat. Pitäisi parin päivän päästä tulla.
Kuitenkin pitää vielä teiltä kysyä koska minulla on aika lyhyet hiukset, pysyvätkö clip-on rastat yhtä hyvin päässä kuin letitetyt?
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.01.2009 20:05

Lainaus: Jenaldo

Itse tilasin tänään cybershopista blondit clip-on rastat. Pitäisi parin päivän päästä tulla.
Kuitenkin pitää vielä teiltä kysyä koska minulla on aika lyhyet hiukset, pysyvätkö clip-on rastat yhtä hyvin päässä kuin letitetyt?

Voihan se aika haastavaa olla, tosin riippuu omien hiustesi pituudesta, 5 cm pituisiin hiuksiin saa jo rastat letitettyä, mutta siitä clip onista en tiedä.
Jos tukkasi ponihännälle/nutturalle saat vaivatta niin en näe syytä miksei tuollainen "clippari":kin päässä pysyisi
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.01.2009 20:09

Lainaus: SyllaBoreal

Jos tukkasi ponihännälle/nutturalle saat vaivatta niin en näe syytä miksei tuollainen "clippari":kin päässä pysyisi

En kyllä nutturaa tai ponihäntää ainakaan saa Minulla on melkein poikatukka, ei nyt ehkä ihan mutta tuossa nyt kuva kuitenkin:
Klick
(Minusta vähän tuntuu että joudun odottelemaan jonkun aikaa että voin laittaa rastat päähäni ilman että tippuvat)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit