Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Irtorastat ja rastojen laittajat !

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.06.2009 23:15

Lainaus: Iiriva

ja valmiit kuiturastat ommeltiin sitten mustalla karhulangalla kiinni letteihin!

Tuolla tavalla itsekin ompelin huoparastat letteihin, mutta siinä meni kyllä paljon aikaa >.<
Jos kuminauhoja ei halua käyttää, voi rastoja kiinnittäessä mukaan letittää lankaa ja sitoa letin pään langan avulla. Letin saa piiloon tällä tavalla.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2009 11:06
Nyt on ollut rastat päässä tuolla Layilin mainitsemalla tavalla ja ovat kyllä pysyneet todella hyvin.. On mulla vieläkin muutama kuminauha päässä kun noiden lankojen jäljiltä jää sellaisia hipsuja niin ne olen laittanut kuminauhoilla kiinni. Tällä hetkellä mulla on päässä mustaa, sinistä ja oranssia rastaa ja olen täysin rakastunut näihin Myönnän kyllä että välillä kerkesi jo iskemään paniikki kun en voinutkaan olla varma että yhdistelmä näyttää hyvältä, mutta onneksi tästä ei nyt tullut mikään katastrofi
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.08.2009 11:29
Itellä ollu nyt muutaman viikon nämä itsetekemäni pidemmät rastat päässä, eli tuota extralong kuitua ja voin sanoa, että joo pitutta riiiiiiiiiiiiittää. Rastat yltävät persaukselle asti oikein helposti ja mukavasti, joskus on hiuksia ties missä, mutta hei mukavaa on. Olen niinkin tylsähkö ihminen tällä hetkellä, että päässäni on mustia ja harmaita rastoja, ajattelin pitää neutraalin pään kesällä, koska ei ole tarpeeksivaatteita jotka mätsäisivät tietyn väristen rastojen kanssa. : P
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.08.2009 13:16
Minulla on aikeissa laittaa taas rastoja päähän tässä kuukauden sisään - kunhan saisin ostettua noita pötkylöitä lisää! En vain tiedä minkä värisiä ostaisin. Minulla on tällä hetkellä puntti valkoisia, puntti keskiruskeita ja puntti tummanliiloja.
Ajattelin, että voisin ostaa hopeita ja blondeja, mutta... mitäs mieltä te olette? Ehdotuksia otetaan vastaan
Kirjoittanut: Chap (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.08.2009 13:42

Lainaus: neo_shaman

Minulla on aikeissa laittaa taas rastoja päähän tässä kuukauden sisään - kunhan saisin ostettua noita pötkylöitä lisää! En vain tiedä minkä värisiä ostaisin. Minulla on tällä hetkellä puntti valkoisia, puntti keskiruskeita ja puntti tummanliiloja.
Ajattelin, että voisin ostaa hopeita ja blondeja, mutta... mitäs mieltä te olette? Ehdotuksia otetaan vastaan

Ei mielellään liikaa erivärisiä rastoja, mun mielestä noi kolme väriä riittää tosi hyvin. Kannatan sitä, et ostaisit vaikka niitä ruskeita lisää, ettei tuu liian "sekavaa". Voisihan niitä tietenki ostaa erisävyisiä ruskeita rastoja : ) Sori jos tuli sekavasti : D
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.08.2009 17:49
Muutenkin usein näkee liikaa tätä "no ostin vähän kaikkea ja siitä tuli tällänen" "öö mikä toi on" "no mun tukka tietysti" "ai...luulin vappunaamariks"
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2009 19:38
olen pitkään miettinyt, että onko se totta kun olen kuullut että jos noita fallseja käyttää paljon niin pänahka venyisi? kun siis jossain vaiheessa käytin niitä lähes päivittäin ja painoivat myös jonkin verran kun oli lähes 40 rastaa päässä, niin kyllä nyt tuntuu että kun sormella tota päänahkaa liikuttaa ni se kyllä liikkuis enemmän kun ennen...
  • Lähetetty: 09.08.2009 19:59

Lainaus: pimeyden_hehku

olen pitkään miettinyt, että onko se totta kun olen kuullut että jos noita fallseja käyttää paljon niin pänahka venyisi?

No kyllähän se nyt venyy varmasti, kun sitä painoa on enemmän. Siitä en tosin tiedä, että palautuuko se nahka takaisin : D
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2009 20:27
Nyyh haluisin rastat joskus mut pelkään niit takku solmui mitä tulee hiuksii päänaha lähelle sit :S tuleeko niitä aina? Kaverilla oli kauheet takut, ne rastat oli muistaakseni kumilenksuil kiinni.
  • Lähetetty: 09.08.2009 20:56

Lainaus: Vampiric_

Nyyh haluisin rastat joskus mut pelkään niit takku solmui mitä tulee hiuksii päänaha lähelle sit :S tuleeko niitä aina? Kaverilla oli kauheet takut, ne rastat oli muistaakseni kumilenksuil kiinni.

Riippuu siitä, kuinka kauan niitten antaa olla ja kuinka tiukkaan ne on kiinni. Mitä vähemmän sinne tyveen jää hiusta näkyviin, sitä vähemmän niitä takkuja tulee. Ja ajan saatossa kiinnitys löystyy. Itse en tiedä kuinka kauan niitä voi pitää hyväkuntoisena, ku ite oon pitäny vaan niin vähän aikaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit