Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Irtorastat ja rastojen laittajat !

Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.01.2010 08:37
nyt löytyy päästä vihreitä, UV-keltasia ja mustia rastoja
aivan värikästä :P
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.01.2010 12:10

Lainaus: Usurier

Heh, väsäile minullekkin samalla ;D

Eli milläs tekniikalla haluat että teen ja miten paljon? Ja mihinkäs lähetän postipaketin? :P
Kirjoittanut: Blueberrie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.01.2010 18:03

Lainaus: Usurier

Se afrocare-sivusto oli aika lupaava, oli niin halvat hinnat. En vain uskalla tilata, kun se on ulkomainen :S Voiko siinä käydä jotain ikävää .. ?

Kaverini suositteli minulle tuolta tilaamista, on kuulema todella hyvä asiakaspalvelu ja nopea toimitus. Hän oli tilannut enemmän tavaraa kerralla, paketti oli ollut jo kahden arkipäivän päästä perillä. Hänen mielestään kuidut olivat myös hyvälaatuisia.
En kumminkaan tilannut silloin itse tuolta kun löysin sittenkin kuidut hieman lähempää...
Kirjoittanut: Usurier (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.01.2010 21:55

Lainaus: Morningstar_

nyt löytyy päästä vihreitä, UV-keltasia ja mustia rastoja

Ooh, ihanaaaa itsekkin haluaisi jotain värikkäitä! Täällä ei kyllä pitäis käydä lukemassa juttuja kun tulee hirveä rastahimo

Lainaus: Blueberrie

Kaverini suositteli minulle tuolta tilaamista, on kuulema todella hyvä asiakaspalvelu ja nopea toimitus.

Hoo, ehkäpä voisi laittaa tilausta menemään.

Lainaus: Tyhjäpää

Eli milläs tekniikalla haluat että teen ja miten paljon? Ja mihinkäs lähetän postipaketin? :P

Hehe, itse yritän vääntää ensin Kiitos enivei
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.01.2010 23:53
Hei apuaa! Tarttis tässä kahen viikon sissään itelle kuiturastat päähän (kanekalonia) eikä olis kauheesti varaa maksaa niiden laittamisesta.. Oisko täällä joku Hämeenlinnasta päin joka osais/viitsis laittaa? Omat hiukset ei oo takaa kauheen pitkät, mut on yli 5cm että pitäis saada kiinni kuitenkin jotenkin.. Viikon ku pysyis suht siisteinä, niin olisin todella tyytyväinen. Eli jos halukkaita auttajia löytyy, niin yv'llä tai tänne voi vastailla
Kirjoittanut: Raziel (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.01.2010 01:09
löytyy mustia rastoi pääst
Kirjoittanut: Usurier (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.01.2010 23:26
Kääk onkos ketään Afrocarelta tilannutta henkilöä linjoilla? Olen tässä tekemässä tilaustani, valitsin maksutavaksi visa electronin ja ilmestyi ruutu, jossa lukee että

Credit card type :
Credit card number:
Security code:
Expires end:

Laitoin tuohon kortin tyyppiin visa electron, mutta en tiedä tarkoittaako Security code sitä neljänumeroista lukua joka tulee nettitunnusten mukana, semmoinen läpyskä.
Help!
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.01.2010 00:07
Itse haluaisin päähäni mustapunaiset tai punaruskeat pörröiset rastat mutta tällä hetkellä ei ole valitettavasti rahaa (eikä taitoa) vääntää itselleen sellaisi. Katselee sitten joskus että saisinko jonkun nakitettua tekemään ja laittamaan miulle sellaiset
Kirjoittanut: _Darma_ (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.01.2010 02:51
Teen kuiturastojen kiinnitystä, pikkulettejä kuidusta, rastoja jne.
Kiinni saa h.pupunen@gmail.com

_darma_
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.01.2010 11:48

Lainaus: Mina

Hei apuaa! Tarttis tässä kahen viikon sissään itelle kuiturastat päähän (kanekalonia) eikä olis kauheesti varaa maksaa niiden laittamisesta.. Oisko täällä joku Hämeenlinnasta päin joka osais/viitsis laittaa? Omat hiukset ei oo takaa kauheen pitkät, mut on yli 5cm että pitäis saada kiinni kuitenkin jotenkin.. Viikon ku pysyis suht siisteinä, niin olisin todella tyytyväinen. Eli jos halukkaita auttajia löytyy, niin yv'llä tai tänne voi vastailla

No mie asun Hml edelleen, joten jos apua kaipaa nii heittää galleriassa vaikka kommenttia nickille Margheit, josta näkee mm. noita miten olen itselleni laittanut. Rastat pysyy siististi päässä n. kuukauden. Ja jos ite tilaat kuidut tai minä tilaan ja sinä maksat ne niin teen myös rastat siihen päälle, en ota paljoa tästä hommasta tosiaan : P Usein en edes ota rahaa, joten joten...

Eli yhteydenottoja yu_watase@hotmail.com (mese/s-posti) tai irc-galleria nick Margheit : P
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit