Gootti.net

Irtorastat ja rastojen laittajat !

Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.02.2010 16:25

Lainaus: Maj

Olisikohan täällä henkilöitä jotka ovat huoparastoja näpertäneet?

o/ minä ainakin olen, mutta olen käyttänyt rastojen tekemiseen villa "kiekkoja" eli villa on valmiiksi pitkänä soirona ja kiedottu kiekon malliselle rullalle. Rullasta saa sitten ottaa sopivan paksuisia soiroja jotka on helppo kieriä muoviin ja heittää pesukoneeseen tai neulahuovuttaa (käsin märkähuovuttaminen on vain liian jännetuppialtista minun makuuni...)
En kyllä osaa yhtään arvioida, paljonko yhteen rastaan menee villaa... Minulla on yksi villarastainen peruukki, joka painaa n. 700 g. Siinä rastat ovat melko eri pituisia, suurin osa hieman lapojen yli.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.04.2010 21:23

Lainaus: Iiriva

Dimora Helsingin keskustassa sijaitsevasta Dimorasta voisi löytyä oikein hyvät kuidut, sillä liike on erikoistunut varsinkin lisäkkeisiin, peruukeihin ja kuituihin. Hinnatkin ovat varsin kilpailukykyiset ja valikoima laaja! Kannattanee vierailla siellä.

heii tuolla tytyy kyllä käväistä joskus : OO minkä hintaisia noi kuidut tuolla on?
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.05.2010 12:46
Miun hiusket on vammaset.. Blondailun seurauksena osa hiuksista katkesi, ja nyt odottelen että ne kasvaisivat niin saisi kuiturastat (Cybershop, yay, mutta mie tykkään) taas päähänsä. Ne oli niiiiiiiiin kivat.. Nyt itkettää
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.05.2010 22:11
miulla ei oo sataanvuoteen ollut päässä mötkylöitä, enkä oikeastaan kaipaa niitä edes
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.05.2010 16:04

Lainaus: pimeyden_hehku

minkä hintaisia noi kuidut tuolla on?

En muista enää tarkkaa hintaa, mutta muistaakseni vähän halvempia kuin esim. Cybershopissa.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.05.2010 21:06

Lainaus: Iiriva

En muista enää tarkkaa hintaa, mutta muistaakseni vähän halvempia kuin esim. Cybershopissa.

no se kuulostaa kyllä aika hyvältä koska se cybershopin kuitu on kaikenlisäksi aika huonoa
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.05.2010 09:19

Lainaus: pimeyden_hehku

cybershopin kuitu on kaikenlisäksi aika huonoa

se ei takkuunnueikätiivisty, mikä on kamalaa. Varsinkin eräs pinkki kuitu li ihan kamalaa, sellaista liukasta luirua : S
Kirjoittanut: Constance Culmington (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.05.2010 11:16
Mun mielestä cybershopin kuitu ei ole hassumpaa. Olen saanu siitä väännettyä erittäin muikeat ja oivalliset rastat Ei ole valmiina lähteny purkautumaan ja takkuuntui hyvin.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.05.2010 17:24
Jos jokua haluaa rastoja päähänsä niin mulle voi pistää tilausta 1,70€ yhden yksivärisen rastan tekemisestä. (materiaali ei kylläkään sisälly hintaan) Täältä voi kattoa millasia saan aikaan.
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.05.2010 12:28
Hei auttakaapa ihmistä hädässä. Mulla olis pää täynnä kuiturastoja, ja tuli mieleen ajatus, saako näiden kanssa uida ja vaikeuttaako jotenkin? ite ainakin huomasin et aika painavat on kastuessaan, joten kannattaisko ne ottaa pois? Huomenna olis se uiminen koulusta suoraan, vastausta kaipailisin
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit