Gootti.net

Irtorastat ja rastojen laittajat !

Kirjoittanut: Sukallinen (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 09.08.2010 15:04
Onko kukaan lyhentänyt kuiturastoja?
Mulla olisi tehtynä kuiturastoja, jotka on kerran olleet päässä mutta niissä on yksi huono puoli, ne ovat nimittäin liian pitkät minun makuuni.
Miten niitä kannattaisi lyhentää vai kannattaako ollenkaan?
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.08.2010 10:23
Saksilla leikkaamalla ja sitten pyörittää ja kuumentaa sen pään oikeenlaiseksi. ite puolitin pitkiä rastoja joskus. Kannattaa kyllä leikata vähän vinottain.
Kirjoittanut: Sukallinen (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 10.08.2010 17:32
Yhdelle rastalle teinkin juuri noin, mutta tuntui vaikealta saada sitä päätä tiiviiksi niin, ettei se hapsuta. Ei kai siihen sitten muutakaan keinoa ole, pitää nyt vaan tuota vielä yrittää.
Kirjoittanut: Aqualia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.08.2010 17:25
Mulla on tällä hetkellä ihania punaisia ja vihreitä kuiturastoja päässä
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.09.2010 14:24
Löytyisikö muuten Vaasan suunnalta ketään, kuka osaisi laittaa kuiturastoja? Haluaisin sellaiset päähäni, mutta kaverini ei oikein tajunnut niiden laittoa, eikä sitten onnistunut niiden laitto meiltä yhtään. Voidaan myös sopia pienestä hinnasta, jos joku suostuisi auttamaan meikäläistä. Yksärillä saa kiinni parhaiten...
  • Lähetetty: 13.09.2010 16:38
Tampereella asustelen nykyään, mutta tulee usein käytyä Vaasassa (kun vanhemmat asuu siellä jne.). Rastoja voin pistää, mutta velotan sen 5€ tunnilta yleensä menee joku pari tuntia.
Kirjoittanut: Colma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.09.2010 17:19

Lainaus: Sukallinen

Onko kukaan lyhentänyt kuiturastoja?
Mulla olisi tehtynä kuiturastoja, jotka on kerran olleet päässä mutta niissä on yksi huono puoli, ne ovat nimittäin liian pitkät minun makuuni.
Miten niitä kannattaisi lyhentää vai kannattaako ollenkaan?

Eli siis tosiaan todella vinossa kulmassa kannattaa ne leikata, jotta rasta kapenee päästä (näyttää paremmalta) ja sitten vähän ruiskuttaa vettä päälle ja vaikka suoristuraudalla kuumentaa tiiviiksi pötkyski. Ja kun on päästä kysymys, niin väliin ei tarvi kangasta.
  • Lähetetty: 13.09.2010 18:19
Miksihän näkyy, että olis multa lainattu tuo teksti O.o
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 13.09.2010 18:34
Korjasin lainauksen. Joskus tuo lainausjärjestelmä tekee tuollaista. Inhimillisiä virheitä täysin koneellisesti toimivassa järjestelmässä.
Kirjoittanut: Addicted (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2010 08:12

Lainaus: Colma

Rastoja voin pistää, mutta velotan sen 5€ tunnilta yleensä menee joku pari tuntia.

Kuinka paljo sä niitä rastoja saat sit tehtyy tuos n. paris tunnis? Mietin että itsekin haluaisin kuiturastat kun nuo huoparastat aiheutti niin hirveesti ongelmaa tonne mun päänahkaan ja en ite uskalla edes yrittää alkaa vääntämään niitä. Lisäksi tämä syksy on niin kiireistä ettei kyl edes ehtisi! Mietin tässä eri vaihtoehtoja niin mietin vaan että onko mahdollista sitten sulla teettää niitä
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit