Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Piilolinssit

• Vastaa
Mulla on huono näkö, voimakkuus oli muistaakseni +18 tai +16 (kyllä, totta on, etten muista ) ja sen kyllä huomaa. Piilareita yritin kesällä saada, mutta tultiin optikon kanssa siihen tulokseen etten vielä niitä hanki. Leikkaus saattais auttaa asiaa, mutta 90% varmuudella musta tulee sokea.
En oo aivan varma, mutta eikös optikolta voi kysyä apua piilolinssien laittamisessa? Sehän kuuluu niiden työhön, palkan kera
  • Vastaa

Lainaus: BlackLotus

En oo aivan varma, mutta eikös optikolta voi kysyä apua piilolinssien laittamisessa? Sehän kuuluu niiden työhön, palkan kera

Kyllä toki, itse asiassa vahvuuksilla ostettavia linssejä ei myydä ennen silmätarkastusta ja linssien käytön opastusta. Eikä ole paha hinta, itse asiassa jonkun alennuksen takia sain tarkastus+opastuksen ilmaiseksi ja piilaritkin vain 15 eurolla. Aluksi myös myydään nimenomaan kertakäyttölinssejä, vasta niihin totuttua voi vaihtaa kuukausilinsseihin.

Now what necrophagous Second Coming backs from the Cradle to Enslave?

• Vastaa
Näkö on sen verran hyvä, etten tarvitse linssejä, mutta tykkään käyttää shokkipiilolinssejä viihteelle lähtiessäni. Minulla on ollut niitä monenlaisia, mutta suosikkini on ehdottomasti se perus valkoinen, josta näkyy vain se pieni musta pupilli siinä keskellä. Ne linssit kun yhdistää vahvaan meikkiin niin saa aika hyvän efektin. Saan sellaisen erittäin pistävän katseen aikaan. Useimpia ihmisiä ahdistaa suunnattomasti jos katson niitä silmiin. Tämä kasvattaa tavallaan itsetuntoa ;P
Ostin juuri edullisesti lisää vähän eri näköisiä linssejä. Jospa sitä huomenna testaisi miltä ne näyttää.
Tekisi mieleni kovasti hommata tuolta kokomustat linssit: URL , mutta hinta on aika suolainen ja elän siinä käsityksessä, että ne ovat äärimmäisen epämukavat.

If you're happy - you're not thinking hard enough

• Vastaa
Onko kellään täällä ollut violetteja piilareita? Haluisin ihan hirveesti itelleni mutta mietin että miltäköhän lopputulos oikeesti näyttää silmissäni? Omat silmäni ovat vihreät ja epäilen että kauheen violeteilta ei kyllä tulisi näyttämään.
Toinen mitä olen harkinnut olisi vihreät piilarit niin että silmieni vihreys korostuu oikeen kunnolla

Mustahuuli! >:F

• Vastaa
Polyunsaturated Doll Blood
Kyl ne tehokkaasti muuttaa värin, kaverini sai ruskeat silmänsä vaaleanharmaiksi yksiin kuvauksiin.

Ite en uskalla, oon kerran piilareita kokeillut mut pyörryin. Meikkaaminenkin on vaikeeta, pelkään työntää mitään silmään

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vastaa
^Joo, se mitä mä oonkin lukenut piilarisivustoja, ne sanookin monesti että ruskeille silmille on omat piilarit, jotka toimii niiden kanssa parhaiten. Eli ei yhtään ihme jos ruskeasilmäinen on saanut harmaat toimimaan kivasti.
Tosiaan sitten nämä muut vaaleammat värit ovat jostain syystä sitten hieman haasteellisemmat. Siniset ja vihreet yms. harmaat simmut...

Mustahuuli! >:F

• Vastaa

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

ruskeille silmille on omat piilarit

Tää osti ihan cybershopista

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vastaa

Tosiaan sitten nämä muut vaaleammat värit ovat jostain syystä sitten hieman haasteellisemmat. Siniset ja vihreet yms. harmaat simmut...

Pöh, kyllä minun sinisistä silmistäni on taiottu kirkkaan punaiset, valkoiset ja oranssitkin ihan helposti. Ne piilarit on suunniteltu nimenomaan muuttamaan silmien väri, joten kyllä ne peittävät kaiken väriset silmät (valkoiset tosin saattavat hentoisesti kuultaa sinertävinä/ruskehtavina/vihertävinä).

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Onko kellään täällä ollut violetteja piilareita? Haluisin ihan hirveesti itelleni mutta mietin että miltäköhän lopputulos oikeesti näyttää silmissäni?

Riippuu paljolti siitä, millaisista piilareista on kyse. Cybershopin jne. shokkipiilarit muuttavat varmasti silmän värin, optikkoliikkeiden kuukausilinssit vähän vähemmän ja kertakäyttölinssit kaikkein vähiten. Mutta jos et vahvuuksia tarvitse, niin shokkiviolettien pitäisi kyllä ehdottomasti peittää. Tämä riippuu hieman mallista, eli minkä alueen verran sitä violettia on. Jos sitä on kauttaaltaan muuten paitsi ei toki mustuaisen päällä, tulos on kauttaaltaan violetti. Joissakin malleista taas oman silmän väriä näkyy hieman mustuaisen ympärilä.

Now what necrophagous Second Coming backs from the Cradle to Enslave?

• Vastaa
Olen ostanut pari kertaa Lenson:n kautta URL Cooper Visionin Crazy-linssejä vahvuuksilla. Piilarit ovat olleet tosi hyviä ainakin tähän asti ja tuntuvat silmissäkin tosi hyviltä. Tilaukset ovat olleet perillä noin 5-6 päivän sisällä tilauksesta. Suosittelen, jos on tarvetta ei-niin-normaaleille piilareille Vahvuuksia näyttää löytyvän välillä 0.0 - -4.0.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Astrella). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!