Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Piilolinssit

Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.07.2007 23:04
En löytänyt aiheesta keskustelua. Haluaisin kysellä käytättekö piilolinssejä,millaisia mistä olette ostaneet. Itse ostin tänään elämäni ensimmäiset piilolinssit. Linssien silmiin laittaminen tuntuu erittäin hankalalta vaikka ohjeetkin luin moneen kertaan. Haluaisiko joku vähän jelppiä
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.07.2007 23:09
No mä oon tuolta Lenswaylta tilaillu mun värilliset linssit, ja hyvin on istunu... Mul on joku, ku laitan niin en voi kattoo suoraan ku kaadun silloi (dont ask!) joten mun pitää laittaa ne linssit sillai et katon sivulle... Hankala selittää, mut helppo laittaa...
Kirjoittanut: hupsu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.07.2007 23:10
Eipä ole tarvinnut käyttää. Joskus käytin lukemiseen laseja, mutta enää ei tarvitse. Harkitsin jotain hienoja linssejä ihan näöllisesti, mutta ikävä totuus on että mielummin raahaan itseäni betonia vasten kuin tyrkkään mitään silmiini. Silmätipatkin on iso ei.
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.07.2007 00:30
Mulla on punaset kissansilmäpiilarit, siniset, vihreät ja violetit kaikki cybershopista ja sain jopa alennusta niistä ;D
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.07.2007 01:37
mieki haluisin kissansilmäpiilarit. ei vaan kehtaa ku sit tule sellanen kauhee epäonnistumisen tunne ku ei heti ekal kerral saakkan niit laitettuu
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.07.2007 02:13

Lainaus: jeeves

ei vaan kehtaa ku sit tule sellanen kauhee epäonnistumisen tunne ku ei heti ekal kerral saakkan niit laitettuu

Mitenköhä mulla on nyt sama tunne
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 15.07.2007 10:00
Uskoisin et kaikki käy sen läpi, kun ensimmäistä kertaa linssiä laittaa...

Itsellä menee parissa sekunnissa ilman peiliä
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.07.2007 11:36
nii, mut sit ku en ekal kerral onnistu, ja täkkään silmää, ni sit en uskalla kokeilla uuestaan XD
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.07.2007 11:48
mun pitäis hankkii piilarit ku en laseja halua käyttää ja ilman niit voisin sanoo itteenii sokeeks. (oon sairas eläin, sokea ja kuuro ja vaikka mitä) on noit piilareit yrittäny laittaa mut pelkään jotenki tota silmän tökkimisjuttua. tai no plääh koskee silmääni jollain taval aikasemmin en voinu kajaalii laittaa samasta syystä
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.07.2007 13:40
Mä laitan aina piilarit niin,et vedän vähän alaluomea alaspäin ja sit laitan sen linssin paikoilleen
Oon käyttäny piilareita about... 5 vuotta. En vois elää ilman! Mulla on kirkkaat ja vihreet piilarit Niin ja mustat ja valkoset ja pinkit :> Niissä ei vaan oo voimakkuuksia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit